Herlig! ;DBorgenvik skrev:
Herlig! ;DBorgenvik skrev:
Nei, da! Bare veldig harry.tomerik skrev:Herlig! ;D
pemek skrev:Nei, da! Bare veldig harry.tomerik skrev:Herlig! ;D
Men, noen så kanskje Pål Anders Ullevålseter her om dagen på elektrisk crossykkel. Det er innovativt og fremtidsretta. Sånn burde Lamborghini også begynne å tenke.
kniser..... ;DR.Solhaug skrev:pemek skrev:Nei, da! Bare veldig harry.tomerik skrev:Herlig! ;D
Men, noen så kanskje Pål Anders Ullevålseter her om dagen på elektrisk crossykkel. Det er innovativt og fremtidsretta. Sånn burde Lamborghini også begynne å tenke.
Lamborhini ja, hva om de hadde laga en el-utgave av den Diabloen; El-Diablo
Mvh. RS
Gitt de en bane og M3'en hadde pisket golfen.digiman skrev:Artig sak hvis du ha det moro uten å avsløre hva du egentlig har under panseret. Da smeller du på en Bi-Turbo på en gammel Golf R32 ;D Her mot en M3. Litt av noen akselerasjon på denne tassen.
I standard utførelse har du selvfølgelig helt rett, men disse R32 entusiastene har modifisert disse bilene så inni granskauen at normale regler gjelder jo ikke lenger her. R32 har jo også 4 hjuldrift som standard, som gir et godt grunnlag til å få kreftene plantet i asfalten.Anonym skrev:Gitt de en bane og M3'en hadde pisket golfen.digiman skrev:Artig sak hvis du ha det moro uten å avsløre hva du egentlig har under panseret. Da smeller du på en Bi-Turbo på en gammel Golf R32 ;D Her mot en M3. Litt av noen akselerasjon på denne tassen.
Harry faktisk... Fantastisk lyd!pemek skrev:Nei, da! Bare veldig harry.tomerik skrev:Herlig! ;D
Er ikke det bare en standard Mercedes SLR da? I den vanlige fargekombinasjonen.digiman skrev:Denne rød og gull farget bilen ser ut som den kommer rett ut av samlingen til Liberace.
Borgenvik skrev:Elektrisk? Lamborghini? Nei, det blir feil.. Blir ikke vakker lyd av elektrisitet..![]()
Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.Trondmeg skrev:Neivel. Den ligner jævlig.
Anonym skrev:Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.Trondmeg skrev:Neivel. Den ligner jævlig.
Den Alfaen har ikke akkurat fått skamros i motorpressen for sin ytelse.
Ser ikke helt hvor du vil med heksejakten din mot andre bilfabrikater, dette er ikke første gangen du skyter over mål. Uttalelsene dine i Land Cruiser tråden for eksempel gir meg et inntrykk av at du har en manglende estetisk sans.
Hehehe! Det kom kanskje litt feil ut det der, men nå var det snakk om biler da, men jeg ser den...R.Solhaug skrev:Borgenvik skrev:Elektrisk? Lamborghini? Nei, det blir feil.. Blir ikke vakker lyd av elektrisitet..![]()
- og det skriver du på et hifi-forum ;D
El-biler er lydløse og kjedelige, men det er da en smal sak å ordne diverse motorlyder. M. volum og tonekontroller 8)
Mvh. RS
Ser ikke relevansen med en pimpet Mercedes i denne tråden heller.Trondmeg skrev:Anonym skrev:Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.Trondmeg skrev:Neivel. Den ligner jævlig.
Ser ikke helt hvor du vil med heksejakten din mot andre bilfabrikater, dette er ikke første gangen du skyter over mål. Uttalelsene dine i Land Cruiser tråden for eksempel gir meg et inntrykk av at du har en manglende estetisk sans.
Mercedes SLR har ikke akkurat blitt skamrost i pressen, snarere tvert i mot. Den har fått tåle mye pepper.
Hvorfor tar du ikke personkritikken på PM? Den kan da umulig ha almenn interesse.
Jeg tåler mye uten å bli fornærmet så det er ikke noe problem. Jeg forsto imidlertid ikke hensikten din med å gå til personangrep i åpent rom. Det kan umulig ha interesse for andre.Anonym skrev:Ser ikke relevansen med en pimpet Mercedes i denne tråden heller.Trondmeg skrev:Anonym skrev:Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.Trondmeg skrev:Neivel. Den ligner jævlig.
Mercedes SLR har ikke akkurat blitt skamrost i pressen, snarere tvert i mot. Den har fått tåle mye pepper.
Hvorfor tar du ikke personkritikken på PM? Den kan da umulig ha almenn interesse.
Føler ikke noe behov for å diskutere på pm, beklager dersom jeg har fornærmet deg.
Ha en fin kveld![]()
Var et forsøk på å parere dine innlegg om suveren design i samtlige tråder som har noe med biler å gjøre.Trondmeg skrev:Jeg tåler mye uten å bli fornærmet så det er ikke noe problem. Jeg forsto imidlertid ikke hensikten din med å gå til personangrep i åpent rom. Det kan umulig ha interesse for andre.Anonym skrev:Ser ikke relevansen med en pimpet Mercedes i denne tråden heller.Trondmeg skrev:Anonym skrev:Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.Trondmeg skrev:Neivel. Den ligner jævlig.
Føler ikke noe behov for å diskutere på pm, beklager dersom jeg har fornærmet deg.
Ha en fin kveld![]()