Ny supersportsbil

pemek

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.09.2005
Antall liker
11
Sted
Bergen
tomerik skrev:
Nei, da! Bare veldig harry.

Men, noen så kanskje Pål Anders Ullevålseter her om dagen på elektrisk crossykkel. Det er innovativt og fremtidsretta. Sånn burde Lamborghini også begynne å tenke.

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
pemek skrev:
tomerik skrev:

Men, noen så kanskje Pål Anders Ullevålseter her om dagen på elektrisk crossykkel. Det er innovativt og fremtidsretta. Sånn burde Lamborghini også begynne å tenke.

Lamborhini ja, hva om de hadde laga en el-utgave av den Diabloen; El-Diablo ;)

Mvh. RS

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
R.Solhaug skrev:
pemek skrev:
tomerik skrev:

Lamborhini ja, hva om de hadde laga en el-utgave av den Diabloen; El-Diablo ;)

Mvh. RS
kniser..... ;D

S

Stereo_Mono

Gjest
Artig sak hvis du ha det moro uten å avsløre hva du egentlig har under panseret. Da smeller du på en Bi-Turbo på en gammel Golf R32 ;D Her mot en M3. Litt av noen akselerasjon på denne tassen.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
digiman skrev:
Artig sak hvis du ha det moro uten å avsløre hva du egentlig har under panseret. Da smeller du på en Bi-Turbo på en gammel Golf R32 ;D Her mot en M3. Litt av noen akselerasjon på denne tassen.

Gitt de en bane og M3'en hadde pisket golfen.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Det virker som hk-antallet var såpass overlegent her at det er neimen ikke sikkert. Golf R32 (ihvertfall generasjonen etter denne) sitter meget godt på bane med firehjulstrekk og knall chassis. Med standard 250hk kan den ikke stille opp mot M3 (klarer med nødrop en 130i på fifth gear, som riktignok har mer power enn VW) men twinturbo burde nok gjøre sitt....

S

Stereo_Mono

Gjest
Anonym skrev:
digiman skrev:

Gitt de en bane og M3'en hadde pisket golfen.
I standard utførelse har du selvfølgelig helt rett, men disse R32 entusiastene har modifisert disse bilene så inni granskauen at normale regler gjelder jo ikke lenger her. R32 har jo også 4 hjuldrift som standard, som gir et godt grunnlag til å få kreftene plantet i asfalten.

Lite eksempel på litt moro for de som vil ha superrask kjerre uten at noen aner det ;D

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
pemek skrev:
tomerik skrev:

Harry faktisk... Fantastisk lyd!

Elektrisk? Lamborghini? Nei, det blir feil.. Blir ikke vakker lyd av elektrisitet.. ;)

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
Finner ikke mye Harry ved italienske biler, spesielt ikke Lamborghini! Vil heller si de er ikoner for sine dekader. Countach ble lansert så tidlig som 1969 men vokste på seg ettersom verden ble mer og mer vulgær, faktisk var vel Miura, forgjengeren vesentlig mer teknisk finurlig og raskere! Hadde problemer med lett nese i høy hastighet men dette var jo første midtmotoriserte vogna verden hadde sett!

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.735
Torget vurderinger
12
Dette er en typisk harrybil:

i motsetning til denne:

S

Stereo_Mono

Gjest
Denne rød og gull farget bilen ser ut som den kommer rett ut av samlingen til Liberace.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.735
Torget vurderinger
12
digiman skrev:
Denne rød og gull farget bilen ser ut som den kommer rett ut av samlingen til Liberace.
Er ikke det bare en standard Mercedes SLR da? I den vanlige fargekombinasjonen.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.735
Torget vurderinger
12
Neivel. Den ligner jævlig.

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Borgenvik skrev:
Elektrisk? Lamborghini? Nei, det blir feil.. Blir ikke vakker lyd av elektrisitet.. ;)

- og det skriver du på et hifi-forum ;D

El-biler er lydløse og kjedelige, men det er da en smal sak å ordne diverse motorlyder. M. volum og tonekontroller 8)

Mvh. RS

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Trondmeg skrev:
Mercedesen har iallfall en meget god ytelse.
Den Alfaen har ikke akkurat fått skamros i motorpressen for sin ytelse.

Ser ikke helt hvor du vil med heksejakten din mot andre bilfabrikater, dette er ikke første gangen du skyter over mål. Uttalelsene dine i Land Cruiser tråden for eksempel gir meg et inntrykk av at du har en manglende estetisk sans.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.735
Torget vurderinger
12
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:

Ser ikke helt hvor du vil med heksejakten din mot andre bilfabrikater, dette er ikke første gangen du skyter over mål. Uttalelsene dine i Land Cruiser tråden for eksempel gir meg et inntrykk av at du har en manglende estetisk sans.

Mercedes SLR har ikke akkurat blitt skamrost i pressen, snarere tvert i mot. Den har fått tåle mye pepper.

Hvorfor tar du ikke personkritikken på PM? Den kan da umulig ha almenn interesse.

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Antall liker
2
R.Solhaug skrev:
Borgenvik skrev:

- og det skriver du på et hifi-forum ;D

El-biler er lydløse og kjedelige, men det er da en smal sak å ordne diverse motorlyder. M. volum og tonekontroller 8)

Mvh. RS
Hehehe! Det kom kanskje litt feil ut det der, men nå var det snakk om biler da, men jeg ser den... ;)

Den Tesla el. bilen kan visst komme med en innebygget V8 lydsak som ekstrautstyr... ::)

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Trondmeg skrev:
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:

Mercedes SLR har ikke akkurat blitt skamrost i pressen, snarere tvert i mot. Den har fått tåle mye pepper.

Hvorfor tar du ikke personkritikken på PM? Den kan da umulig ha almenn interesse.
Ser ikke relevansen med en pimpet Mercedes i denne tråden heller.

Føler ikke noe behov for å diskutere på pm, beklager dersom jeg har fornærmet deg.
Ha en fin kveld :)

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.735
Torget vurderinger
12
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:

Føler ikke noe behov for å diskutere på pm, beklager dersom jeg har fornærmet deg.
Jeg tåler mye uten å bli fornærmet så det er ikke noe problem. Jeg forsto imidlertid ikke hensikten din med å gå til personangrep i åpent rom. Det kan umulig ha interesse for andre.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Trondmeg skrev:
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:
Anonym skrev:
Trondmeg skrev:

Jeg tåler mye uten å bli fornærmet så det er ikke noe problem. Jeg forsto imidlertid ikke hensikten din med å gå til personangrep i åpent rom. Det kan umulig ha interesse for andre.
Var et forsøk på å parere dine innlegg om suveren design i samtlige tråder som har noe med biler å gjøre.
Var mer en kommentar til dine tidligere innlegg enn et personangrep.

Topp Bunn