Ny serie fra Nordost

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.017
...Another new set of cables might not seem that exciting, but then you haven’t heard these! To say that we were shocked by their level of performance is an understatement. Take a listen and you’ll be shocked too.

Er vi virkelig klare for å be shocked atter en gang? Spenn dere fast til stolen når dere lytter! ;D

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.805
Torget vurderinger
49
Espen R skrev:
...Another new set of cables might not seem that exciting, but then you haven’t heard these! To say that we were shocked by their level of performance is an understatement. Take a listen and you’ll be shocked too.

Er vi virkelig klare for å be shocked atter en gang? Spenn dere fast til stolen når dere lytter! ;D
Trenger gjerne veltebøyler også ;D

oyvind

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.10.2003
Antall liker
3
Torget vurderinger
1
Espen R skrev:

Hehe, veldig klar for det! ;)

De er vel neppe dårligere enn de gamle, men så går sikkert prisen opp litt også som seg hør og bør.
Har bestilt meg Frey 2 når den ankommer, blir sikkert bra nok ;)

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.805
Torget vurderinger
49
lars_erik skrev:
Det kommer ikke Valhalla 2 , så du kan slappe av ...... en stund til iallefall ;D

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
E.I.A. skrev:
lars_erik skrev:
Det kommer ikke Valhalla 2 , så du kan slappe av ...... en stund til iallefall ;D
Å, de kommer nok. Snart. Hvordan skal de ellers få oss til å bytte? Tenker jeg beholder Frey'ene ei stund til. De er gode nok som de er for meg... ;D Men det kan bli interessant å samenlikne.

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.805
Torget vurderinger
49
Jeg bruker Frey signal , ser de selger den til halv pris på Soundgarden nå :(
Jeg håper ikke prisene på den nye serien gjør for stort hopp , har lyst til å teste ut noen høytalerkabler mot mine Red Dawn LS :)

Solomon

Medlem
Ble medlem
07.10.2010
Antall liker
2
Pene som alltid - blir spennende å høre om de har kommet opp med noe nytt!

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
Ble medlem
20.11.2004
Antall liker
6.567
Sted
Stockholm/Västerås
Torget vurderinger
2
Någon som jämfört med den äldre serien eller köpt den nya Norse 2?
Är de värda prisskillnaden eller skall jag jaga exemplar av den gamla?

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Jeg hadde veldig gjerne sett at NordOst kunne komme med noen meir møbeleringsvennlige kabler enn disse flate, breie "modelltogskinnene". De er ikke enkle å plassere, og veldig lette å få knekk eller skader på i ei nokså normal stue. Men det har kanskje noe med prestasjonene å gjøre?

Flatline var tøfft for 10 år siden. Nå er det bare trøblete. Men hva gjør man ikke all den tid ingen kabler kan gi det samme som nettopp NordOst?

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.153
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
VilhelmW skrev:
Jeg hadde veldig gjerne sett at NordOst kunne komme med noen meir møbeleringsvennlige kabler enn disse flate, breie "modelltogskinnene". De er ikke enkle å plassere, og veldig lette å få knekk eller skader på i ei nokså normal stue. Men det har kanskje noe med prestasjonene å gjøre?

Flatline var tøfft for 10 år siden. Nå er det bare trøblete. Men hva gjør man ikke all den tid ingen kabler kan gi det samme som nettopp NordOst?
Ta deg en tur lengre ned i gata, til Hifi-klubben, og kjøpe pyntestrømper for å ha utenpå. De beskytter både mot føtter, støv og skitt. Fungerte knall for meg :)

Topp Bunn