Hei, vurderer min første platespiller på denne siden av 2000 tallet, og ser i utgangspunktet på disse og lurer på om dere har noen forslag på hva som er best/mest for pengene her:
Rega Planar 2 m carbon
Technics SL1500CS (noe utenfor budsjettet)
www.stereofil.no
Argon TT3Plus (Kanskje den jeg heller mest mot)
www.hifiklubben.no
Skal i utgangspunktet bare være glad amatør som ikke skal oppgradere spilleren noe videre.
Skal kobles opp til en Eversolo A6 gen2 via eb minidsp Pocketadc for digital tilkobling.
Vurderte en stund Marantz 40N, NAD C3050 som standalone løsninger, men det kan se ut som jeg forsetter med Eversoloen og Fosi V3 som forsterkere en stund til på mine Kef R5 meta.
Rega Planar 2 m carbon
Technics SL1500CS (noe utenfor budsjettet)
Technics SL-1500CS Platespiller | Direktedrift & Phono EQ | SteReoFil - Stereofil | Hi-Fi, stereoanlegg, platespillere og hodetelefoner
Technics SL-1500CS er en moderne direktedrevet platespiller med ΔΣ Drive, innebygd phono-forsterker og Ortofon 2M Red. Her får du klassisk Technics-presisjon – rett ut av esken.
Argon Audio TT-3 PLUS – seriøs hi-fi platespiller med flott lyd
Skjem bort vinylsamlingen din med en seriøs hi-fi-platespiller. Med innebygget RIAA og Ortofon 2M Red pickup er du spilleklar i luksusklassen. 6 års garanti i HiFi Klubben. Se mere.
Skal i utgangspunktet bare være glad amatør som ikke skal oppgradere spilleren noe videre.
Skal kobles opp til en Eversolo A6 gen2 via eb minidsp Pocketadc for digital tilkobling.
Vurderte en stund Marantz 40N, NAD C3050 som standalone løsninger, men det kan se ut som jeg forsetter med Eversoloen og Fosi V3 som forsterkere en stund til på mine Kef R5 meta.