A
Akle
Gjest
instrumenter og lyd og greier, anbefales.
|
Med disse forventningene har du fått meg så nysgjerrig at jeg får sjekke ut denne skiva, tiltross for at jeg ikke var så overvettes beigestret for de to første som også står her hjemme....eh? ok? Hva mente han med det?
Jeg har allerede advart folket på jobb om at mandag er en stor dag! Selv om jeg har ansvaret for å få sendt avgårde noe er det ikke snakk om å jobbe 1 minut overtid. Bilen er nyvasket, dama som skal sørge for at alt går riktig for seg på platekompaniet er hentet inn (som i tilegg går helse og sosial, tilfeldig at jeg har plukket ut henne? neppe.. kan ikke risikere å strykke med i tilfelle denne skiva allerede er revet vekk fra hyllene) Øl er det nok av i kjøleskapet, Hardy XO har vi nesten en hel flaske av. Vi har fremdeles rikelig av egenmeldinger til gode i år... så ja... alt er etter vert tilrettelagt for tidenes mandag foran anlegget!
MVH
Har du glemt å kjøpe epen?Med disse forventningene har du fått meg så nysgjerrig at jeg får sjekke ut denne skiva, tiltross for at jeg ikke var så overvettes beigestret for de to første som også står her hjemme....
;D
mvh
;D det var vel ikke så vanskelig å ane ;D ....må vel sies at mars volta er et av de bandene som står øverst på listen hos meg.
MVH
TREMULANTep. Har også gitt ut to live-album jeg ikke har planer om å kjøpe.Hvilken EP? :-/
mvh
NEI! søren ikke ta, den er fortsatt ikke branei søren ta... denne plata er jo BRA!!!
He he.... ;Djoda.... denne plata er BRA!
(ok... la oss se hvor mange innlegg vi klarer før høvdingen stenger tråden)
MVH