Ny mars volta skive

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
eh? ok? Hva mente han med det?

Jeg har allerede advart folket på jobb om at mandag er en stor dag! Selv om jeg har ansvaret for å få sendt avgårde noe er det ikke snakk om å jobbe 1 minut overtid. Bilen er nyvasket, dama som skal sørge for at alt går riktig for seg på platekompaniet er hentet inn (som i tilegg går helse og sosial, tilfeldig at jeg har plukket ut henne? neppe.. kan ikke risikere å strykke med i tilfelle denne skiva allerede er revet vekk fra hyllene) Øl er det nok av i kjøleskapet, Hardy XO har vi nesten en hel flaske av. Vi har fremdeles rikelig av egenmeldinger til gode i år... så ja... alt er etter vert tilrettelagt for tidenes mandag foran anlegget!

MVH

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.737
En setning:

At the drive-in.

O

om.s

Gjest
eh? ok? Hva mente han med det?

Jeg har allerede advart folket på jobb om at mandag er en stor dag! Selv om jeg har ansvaret for å få sendt avgårde noe er det ikke snakk om å jobbe 1 minut overtid. Bilen er nyvasket, dama som skal sørge for at alt går riktig for seg på platekompaniet er hentet inn (som i tilegg går helse og sosial, tilfeldig at jeg har plukket ut henne? neppe.. kan ikke risikere å strykke med i tilfelle denne skiva allerede er revet vekk fra hyllene) Øl er det nok av i kjøleskapet, Hardy XO har vi nesten en hel flaske av. Vi har fremdeles rikelig av egenmeldinger til gode i år... så ja... alt er etter vert tilrettelagt for tidenes mandag foran anlegget!

MVH
Med disse forventningene har du fått meg så nysgjerrig at jeg får sjekke ut denne skiva, tiltross for at jeg ikke var så overvettes beigestret for de to første som også står her hjemme....
;D

mvh

A

Akle

Gjest
Med disse forventningene har du fått meg så nysgjerrig at jeg får sjekke ut denne skiva, tiltross for at jeg ikke var så overvettes beigestret for de to første som også står her hjemme....
;D

mvh
Har du glemt å kjøpe epen? ;)

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
må vel sies at mars volta er et av de bandene som står øverst på listen hos meg.

MVH

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Noen som har hørt på plata? Har bare hat tid til å kjøpe den inn, så det blir nok noen som må lire seg gjenom lit kvalitetsmusikk i stede for P4 eller Radio1 i morgen på jobb.

MVH

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.737
Hørte dere ikke hva jeg sa?

AT THE DRIVE-IN!

Fniz.

Mars Volta var spenstig live, det skal de ha. Sa noen syk trommis?

A

Akle

Gjest
Har hørt gjennom den et par ganger, men har ikke fått skiva enda, så jeg venter med å uttale meg...Folk kjøper den vel etter at dagbladet legger ut en hype/anmeldelse av den om noen timer.

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Har så vit fåt hørt lit på den, og dette låver bra!

1. Jeg fikk så vit spilt noen stroffer før noen skrude av på jobb, overaskende nok ble det bare skrud av og ikke satt på standar varer som P4 og Radio 1.

2. Av det lile jeg har hørt til nå (i bilen med masse med traffikstøy... fuckings varmt i Stavanger idag) så er det utrolig lite som fenger. Et godt album du kan leve leeenge med beggyner offte i den enden...

Emokid: Når kommer At The Drive in med nytt album a? ;D

MVH

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.737
Man trenger ikke et nytt album. Basta.

;)

A

Akle

Gjest
Bassisten er jo tilbake i mars volta, så det nærmer seg... Uten at det høres mer ATDI ut av den grunn...

ronnytt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.08.2004
Antall liker
0
Har bare fått tatt en kjapp gjennomlytting på denne skiva, men virker veldig lovende...

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Beggyner å gli inn ja... men finner den førelbøbig mindre varierende en de 2 forje albumene.

Men at det er god musikk er det ingen tvil om! Selv om 2/3 av folket på jobb var bortreist i dag var det vanskelig å få spilt gjennom plata uten "forstyrelser"

MVH

kjetilrosand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.11.2003
Antall liker
16
Hørt en del på de jeg og liker det mere og mere for hver gang jeg lytter til de. Har lagt de inn på Ipoden og kommer til å høre mye på denne platen den neste uken.

O

om.s

Gjest
Denne skiva har fått ett par dager nå, og havner nok som stövsamler.......

The Mars Volta "Amputechture".....

mvh

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Tar lit tid å komme under huden på denne, men er nok ikke den beste plata fra de gutta...desvere. (men det sier ikke at den ikke er bra!)

MVH

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
joda.... denne plata er BRA!

(ok... la oss se hvor mange innlegg vi klarer før høvdingen stenger tråden)

MVH

Topp Bunn