[size=10pt][size=10pt][size=10pt]YNWA[/size][/size][/size]
mvh
Proffen
mvh
Proffen
Vedlegg
-
340.9 KB Visninger: 57
|
ebay.... ;DKW skrev:Fant denne fra Skagen etter googling og den likte jeg godt.
Noen butikker i Oslo som selger Skagen?
Til en pris som er grei for meg ;D
Mvh.KW
Jeg vet prisen og kan antagelig kjøpe den fra der jeg fant den, men kunne jo tenke meg å se/prøve den.Proffen skrev:ebay.... ;DKW skrev:Fant denne fra Skagen etter googling og den likte jeg godt.
Noen butikker i Oslo som selger Skagen?
Til en pris som er grei for meg ;D
Mvh.KW
mvh
Proffen
Ikke umulig, men kamera kan fort bli dyrt.... ;DKW skrev:Ikke for å være uhøflig, men kanskje du burde kjøpe et digitalkamera som tar litt skarpere bilder (i nærfokus) på eBay, siden du tydeligvis handler mye der ;D
Det er ikke antallet som betyr noe men fokuset
Mvh.KW
Dealextreme?Spiralis skrev:Da har man kjøpt ny "klokke".
![]()
Det "geniale" er at den har et "spionkamera" som filmer i 640x480 pixler, 30 bilder pr sek og har 2 GB minne !
MI6 her I come! ;D
Får nå se hvor bra eller dårig det er da? Er nok mest et artig leketøy tenker jeg. :-\
Men hva kan man forvente for 351 kroner + frakt og gebyrer, blir vel litt i overkant av 500 kroner, og det er det sikkert verd.
Om ikke annet er det greit og ha når man skal fortelle barnebarn om dengangen bestefar jobbet sammen med James Bond ! ;D ;D ;D ;D
Filister !!!!!rock skrev:Min klokke er til enhver tid den mobiltelefon jeg har med meg.
Går RIKTIG ?? Hva i all verden er det for usaklige krav du stiller ?? Har du tenkt å dreie denne tråden i retning av en kabeltråd ?rock skrev:Ikke har den bare klokke, den tar bilder, kan kommuniseres med og best av alt, den går ganske så riktig også.
Fordelen med klokker foran kabler er at du kan fryde deg over noe som er bra laget, uten å måtte foregi at den presterer bedre enn et kvartsur fra kiosken.rock skrev:Min klokke er til enhver tid den mobiltelefon jeg har med meg.
Ikke har den bare klokke, den tar bilder, kan kommuniseres med og best av alt, den går ganske så riktig også.
....og dessuten er klokkens prestasjoner uavhengig av rommets kvaliteter og påvirkninger... ;DBarbaresco skrev:Fordelen med klokker foran kabler er at du kan fryde deg over noe som er bra laget, uten å måtte foregi at den presterer bedre enn et kvartsur fra kiosken.rock skrev:Min klokke er til enhver tid den mobiltelefon jeg har med meg.
Ikke har den bare klokke, den tar bilder, kan kommuniseres med og best av alt, den går ganske så riktig også.
VEL..... jeg har en svært enkel radiostyrt prologue klokke, den påvirkes av kulde.....Proffen skrev:....og dessuten er klokkens prestasjoner uavhengig av rommets kvaliteter og påvirkninger... ;D
mvh
Proffen