Klær, briller og klokker Ny klokke...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    14.008
    Sted
    Oslo
    Gratulerer så mye!
    Når det gjelder reverso i rosegull mener jeg det er tribute som gjelder. Geographic dersom man ønsker todsidig.
    Har en kamerast som har monoface og fått gravert inn familievåpenet sitt. Det er ganske frekt;)
    Som Patek sier; du eier ikke en klokke, du tar vare på den for neste generasjon.
    Men ved videresalg er jeg ikke sikker på om en personlig gravering er det smarteste

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    31.685
    Torget vurderinger
    28
    Det er litt vanskelig dette med Reverso. Jeg liker høyden og størrelsen på mono best, samtidig synes jeg det er noe helt spesielt med å ha en duo-face. Både med hensyn på GMT, men også med hensyn på at man da ofte får både mørk og lys skive. Det gir to klokker i ett. Men dette ligger et stykke frem i tid. Nå må jeg roe litt ned.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.766
    Sted
    Market Snodsbury
    Som Patek sier; du eier ikke en klokke, du tar vare på den for neste generasjon.
    Men ved videresalg er jeg ikke sikker på om en personlig gravering er det smarteste
    Det gjev, i det minste, eksemplaret proveniens?

Der er vel også ganske få som kan påropa seg eit våpenskjold, men kanskje andelen er høgare blant dei som eig Reverso?

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.766
    Sted
    Market Snodsbury
    Det å ha våpenskjold er faktisk fritt, så enhver som aspirerer til noe nobelt kan designe sitt eget

Personleg kjenst det litt fjollete. Og sidan dei visstnok følgjer agnatisk linje, vil eg ikkje kunne vidareføra det sidan eg berre har døtre. Eller, dvs, dei kunne brukt det, men ikkje ført det vidare.

Sist redigert:

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.766
    Sted
    Market Snodsbury
    Akkurat det tror jeg er feil, hadde ikke Queen Elisabeth ll et familie våpenskjold?
    Det der er visst litt trøblete, om eg hugsar fyrste sesong av The Crown rett.

Eg trur svaret kanskje er nei. Huset Windsor har eit heraldisk merke, som ikkje er heilt eit våpenskjold, men Elizabeths mannlege etterkomarar kan (teoretisk) bruka det danske og det greske kongelege våpenskjoldet. Det er eit "Coat of Arms" for monarken av Storbritannia, men det vert ikkje arva på same måte. Det er våpenskjold som følgjer funksjonen, ikkje dynastiet.

Huset Windsor er uansett moderne konstruksjon, først fordi huset «Saxe-Coburg og Gotha» var unasjonalt under 1. verdskrigen, og dinest fordi det var vanskeleg for Elizabeth at ho (eller iallfall, etterkomarane hennar) skulle representera huset Mountbatten.

Det er jo (eit lite plaster på såret) difor prins Andrew vert «Andrew Mountbatten-Windsor». Sjølv om kong Charles sikkert skulle sett at han fekk etternamnet «Smith» i staden og ein hybel i Leeds.

Sikkert mykje feil i overnemnde, men eg trur det hovudsakleg er slik. Særleg det med Leeds.

Sorry for avsporinga.

Sist redigert:

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    14.008
    Sted
    Oslo
    Det der er visst litt trøblete, om eg hugsar fyrste sesong av The Crown rett.

Eg trur svaret kanskje er nei. Huset Windsor har eit heraldisk merke, som ikkje er heilt eit våpenskjold, men Elizabeths mannlege etterkomarar kan (teoretisk) bruka det danske og det greske kongelege våpenskjoldet. Det er eit "Coat of Arms" for monarken av Storbritannia, men det vert ikkje arva på same måte. Det er våpenskjold som følgjer funksjonen, ikkje dynastiet.

Huset Windsor er uansett moderne konstruksjon, først fordi huset «Saxe-Coburg og Gotha» var unasjonalt under 1. verdskrigen, og dinest fordi det var vanskeleg for Elizabeth at ho (eller iallfall, etterkomarane hennar) skulle representera huset Mountbatten.

Det er jo (eit lite plaster på såret) difor prins Andrew vert «Andrew Mountbatten-Windsor». Sjølv om kong Charles sikkert skulle sett at han fekk etternamnet «Smith» i staden og ein hybel i Leeds.

Sikkert mykje feil i overnemnde, men eg trur det hovudsakleg er slik.

Sorry for avsporinga.
    Liten korreksjon, Randy Andy får ikke lov å bruke bindestrek i navnet.

Hønndjevelen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    14.008
    Sted
    Oslo
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn