Ny hi-fi hub i Jessheim sentrum.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Alexdb

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2023
    Innlegg
    20
    Antall liker
    53
    Sted
    Jessheim
    Veldig spennende 😁 lenge siden det har vært noe hi-fi på Jessheim etter soundgarden forsvant...
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.505
    Antall liker
    15.360
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Kun noen steinkast fra Jessheim sentrum har Hifi Hub sitt tilholdssted i en gammel ærverdig villa. De kunne sikkert ha kalt seg Villa Audio, men det er jo ikke sikkert de alltid vil ha tilhold der! Villaen inneholder 2,5 etasjer med store og fine rom til fremtidig utstyr. Det var ikke så mange oppsett der nå og det er mye som gjenstår å få på plass, men jeg fikk i hvertfall hørt på Ayre og Focal oppsettet🔊 Det trengs nok litt mer demping og møbler for at lyden skal falle på plass, men en god start(y) Vertskapet er det heller ikke noe å utsette på! Øystein ( @Skink_123 ) og Henning er hyggelige karer og det ble servert kaffe, brus, sjokolade og litt fingermat. Blir spennende å følge med utover vinteren på hvilke merker som ankommer og spesielt på vinyl fronten (intet sett, intet hørt😁). Bare å gratulerer med nyåpnet butikk og lykke til videre(y)

    IMG_3218.jpeg

    7CC73545-D1F4-4FC8-81EE-31124D33A087.jpeg

    2EED3583-C7A6-473F-AB8E-B4B7A5F49A0F.jpeg
     

    Steinar.Sv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2019
    Innlegg
    2.003
    Antall liker
    4.779
    Torget vurderinger
    1
    Der har jeg kjøpt en del plater tidligere da en brukthandel holdt til i huset...
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    1.743
    Antall liker
    3.675
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir spennende å følge med videre på , blir en butikk helt utenom det vanlige ser det ut til å bli.
    Grattis med ny butikk. 🤩
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.664
    Antall liker
    1.411
    Torget vurderinger
    2
    Dette var da overaskende nyheter! HiFi i "helvetes forgård"? Nå har det tydeligvis begynt å snø på de varmeste steder (aka hell). Har også handlet endel vinyl i den villaen, ikke så lenge siden heller...

    Grattis med ny butikk! Den kommer til å få besøk, ja
    🥳
     

    Alexdb

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2023
    Innlegg
    20
    Antall liker
    53
    Sted
    Jessheim
    Jøss, har selv handlet vinyl og andre ting der, tidligere teisengården antikk. Han la ned bedriften 1. September. Luksus å få denne sjappa innen gangavstand 👍
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Var innom der tidligere i kveld. Hørte en låt eller to i sweetspot i alle rommene bortsett fra det aller minste med noen Audiovector stativhøyttalere så vidt jeg kunne se. Lokalene var innbydende og lune og det ble fyra i peisen (y)

    Mye flott utstyr, men lyden bar nok litt preg av litt røff akustikk og anleggene var stort sett alle pushet ganske nær bakvegg og mot hjørnene så det var lite holografi å spore i bytte mot litt ekstra imponatorbass. Det er vel nærmest vitenskapelig bevist at bass fenger så jeg skjønner trade-offen i salgsøyemed her. Som vanlig var det anlegg som skuffet, men også anlegg som imponerte (lommeboka skreik om nåde når jeg satt i sweetspot foran YG Ascent). Jeg anbefaler alle interesserte å ta en tur!
     

    hifihub

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.10.2023
    Innlegg
    97
    Antall liker
    421
    Sted
    Jessheim
    Torget vurderinger
    0
    Takk til alle som kom og som har skrevet eller ringt til oss!

    Tilbakemeldingen har vært enormt bra!

    Her høres "My Guitar Gently Weeps" med Beatles før jeg ruller hjem!

    Sees I morgen eller kanskje på Søndag!

    Riktig God Kveld!
    Hilsen
    Øystein
     

    marsboer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2010
    Innlegg
    4.356
    Antall liker
    1.701
    Sted
    Phobos
    Jeg likte forøvrig veldig godt at dette rett og slett bare var en villa fylt med gromme hi-fi anlegg. Null hyllemetre med konsumerelektronikk, surroundreceivere, bluetoothhøyttalere, hodetelefoner, lydplanker osv i sikte. Jeg så ikke en gang en disk? Jeg antar at dette bare er nå i begynnelsen og at dette må til for å få hjulene til å gå rundt etterhvert, men inntil videre må jeg si at jeg nyter konseptet med at det eneste man finner er rendyrket stereo hifi i entusiastklassen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn