Ny forsterker? Hegel H1 MK4 på helgatilbud...

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
kark skrev:
Desverre! Rakk jaggu ikke stengetid kl 15! :p Prøver igjen i løpet av uka tenker jeg :)
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. I og med at du allerede er lovet et lån av det billigste alternativet er det ikke umulig at du også får låne det dyreste, hvis de føler seg trygg på at du har råd til det. For de vet selv at det er rå match, og at det blir et større salg hvis de gir deg muligheten for å sammenligne. For det må vel være litt kjennskap og vennskap som er årsaken til at du får låne med deg hjem, tipper jeg.

Og som flere har skrevet er det rå match, og du kommer neppe til å levere tilbake amp/dac-settet når det først er i hus. Det låter sikkert helt glimrende på dine ht, for JBL er vel ikke den verste lasten for noen forsterker.

Apropos vår lille avsporing tidligere i tråden: Du får heller vurdere rør til furterommet når dere har flyttet. ;)
Er du nevenyttig lager du noen fine bakladehorn (byggebeskrivelser finnes et annet sted på HFS) som du kobler opp mot en kjekk liten rørforsterker. Du virker som om du er glad i moro-faktoren, og da skal du få moro-faktor som overgår alt du kan fantasere om. Litt lite praktisk i stuen med barn og (til tider) gretten konemor, men på furterommet er du konge i eget rike. Digitalt med streaming og cd i stuen, analogt med rør og horn på furterommet. Da trenger du ikke deksel over rørene heller, slik at noe a-la-blingforsterkeren min står trygt hvis døren er låst. Alle familiemenn ønsker seg jo et eget rom å låse seg inne i, og du som bor i utkanten har jo større mulighet for slikt enn oss urbane storbymennesker. ;D
 
Topp Bunn