Hei.
Nå er jo ikke akkurat dette et bilforum, men jeg tenkte kanskje dere kunne hjelpe meg litt.
Jeg bor i DK og pendler daglig 4 mil hver vei til jobben på motorvei. Da jeg skulle ha en pendlebil for et par år siden kjøpte jeg en ´90 MB 230TE fordi jeg trodde den ville være en god cruiser og alt i alt ville være billig. (Jeg vil helst bruke pengene på andre ting enn bil
) Vel, to år etterpå må jeg konstatere at en god cruiser i 120 km/t er den, men den er ikke til å stole på, og står for mye på verksted. Så jeg har begynt å sondere terrenget etter en ny bil.
Det jeg ønsker meg er:
-Lite feil.
-Lavt forbruk maks 0,7 l/mil ved langkjøring.
-Stasjonsvogn.
-Behagelig å kjøre på motorvei i over 100 km/t
-En bil man kan bli glad i, det vil si den har en viss grad av personlighet. Edit: Tror jeg kaller det soliditet for å gjøre det litt enklere.
-Pris under 100K
Noen gode ideer?
Puma
Nå er jo ikke akkurat dette et bilforum, men jeg tenkte kanskje dere kunne hjelpe meg litt.
Jeg bor i DK og pendler daglig 4 mil hver vei til jobben på motorvei. Da jeg skulle ha en pendlebil for et par år siden kjøpte jeg en ´90 MB 230TE fordi jeg trodde den ville være en god cruiser og alt i alt ville være billig. (Jeg vil helst bruke pengene på andre ting enn bil
Det jeg ønsker meg er:
-Lite feil.
-Lavt forbruk maks 0,7 l/mil ved langkjøring.
-Stasjonsvogn.
-Behagelig å kjøre på motorvei i over 100 km/t
-En bil man kan bli glad i, det vil si den har en viss grad av personlighet. Edit: Tror jeg kaller det soliditet for å gjøre det litt enklere.
-Pris under 100K
Noen gode ideer?
Puma