Er så utrolig lei av å skru bil at jeg kjøpt meg en ny en.
Jeg har hatt en (dette blir for invidde
) '97 945 trimma turbo på gassdrift, med 965 skinnnteriør m/minne-el-stol, Lesjøfors senk, Sachs sportsfjør, grove krengestag (25/21 mm), Vikingchip, 0,8 bar wastgateklokke, nytt AC, Alpine med tidskorreksjon, Focal front, Audison forsterkning og Focal sub. Med andre ord en morsom bil 8)
Kravet nå var sikkerhet, lyd og driftssikkerhet i uprioritert rekkefølge.
Tok da utgangspunkt i Volvo sitt HU-850 high performance stereo med dolby surround
Neste steg var å finne en bil som kunne sitte rundt denne stereoen, og jeg falt da ned på en
...trommehvirvel...
V70 fra 2005.
Det er jo helt okey med litt motor også, så jeg slengte med en 2,4 liters D5 og 163 hester og høyt partikkelutslipp...
Alt i alt ble dette en grei pakke, og når man på kjøpet får helskinn, cruise, tlf, regn- og ryggesensor, el-stoler, mye elektronikk jeg har glemt og fin farge må jo en Volvo-fan bli fornøyd ;D
Er jeg litt harry?
Ja, definitivt, og trives med det 8)
Jeg har hatt en (dette blir for invidde
Kravet nå var sikkerhet, lyd og driftssikkerhet i uprioritert rekkefølge.
Tok da utgangspunkt i Volvo sitt HU-850 high performance stereo med dolby surround
Neste steg var å finne en bil som kunne sitte rundt denne stereoen, og jeg falt da ned på en
...trommehvirvel...
V70 fra 2005.
Det er jo helt okey med litt motor også, så jeg slengte med en 2,4 liters D5 og 163 hester og høyt partikkelutslipp...
Alt i alt ble dette en grei pakke, og når man på kjøpet får helskinn, cruise, tlf, regn- og ryggesensor, el-stoler, mye elektronikk jeg har glemt og fin farge må jo en Volvo-fan bli fornøyd ;D
Er jeg litt harry?
Ja, definitivt, og trives med det 8)