NRK P3 - Hva betyr kanalens musikkprofil for musikk i Norge?

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.532
Antall liker
9.692
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg hører på radio fordi det sies noe interessant eller morsomt der. Musikken kommer fra andre kilder og i radioen er den stort sett bare et irritasjonsmoment fordi den benyttes som dekkoperasjon for programledere som hverken er smarte eller morsomme, eller har noe å melde. Eller den bryter alt for ofte opp praten når det for en gangs skyld er noen interessante mennesker på lufta.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
erato skrev:
Jeg hører på radio fordi det sies noe interessant eller morsomt der. Musikken kommer fra andre kilder og i radioen er den stort sett bare et irritasjonsmoment fordi den benyttes som dekkoperasjon for programledere som hverken er smarte eller morsomme, eller har noe å melde. Eller den bryter alt for ofte opp praten når det for en gangs skyld er noen interessante mennesker på lufta.
+1. Likar å køyre sjølv, som "ni liv" seier i "Gruble i kor" (som eg høyrde på radio...)
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.936
Antall liker
753
For meg personlig betyr ikke radio noe som helst lenger. Jeg har sluttet å høre på for lenge siden. Jeg plukker opp platetips her på forumet :), YouTube/Nettet, samt i aviser og blader (inkl. litt i hifi-blader). Typisk; jeg leser om en ny plate og sjekker ut på YouTube. Hva skal jeg egentlig med radio? Ingenting.

Men at radio betyr litt for "folk lest" kan nok hende. Men tipper det betyr mye mindre enn før Web.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Radio er ålreit, dersom det er eit program som har interesse. Eg likar å høyre Popquiz og Pils + ein del ting på lokalradioen i Sogn og Fjordane, men irriterer meg over dei programleiarane som har vore på "smilekurs" eller kva det no er. Overdriven bruk av adjektiv, fokus på seg sjølv: "svinge meg til ein fin låt", "i dag har eg", og så det spesielle "gomårrån" frå folk som bur så langt unna Sverige vi kan komme i dette landet.
Pludreradio er nesten alltid irriterande, og halv-morosame programleiarar vert du fort lei av. Dei ser ut til å ta overhand, og djupe program har det vorte langt imellom etter kvart. Dei er totalt fråverande på dei reklamebaserte kanalane, som i tillegg sjølvsagt køyrer ekstra dum reklame. P3 har av og til program der ein kan høyre nye, spennande ting, men kanalen treng å leite meir av dette, for som oftast får vi sendingar som inneheld alt frå hiphop til dubstep.
Så har vi P2 med sine alternativ, men ein må nesten ha programoversikt, og dei står med for lita skrift om dei i det heile tatt finnest.

Min ungdoms musialske helt, Sigbjørn Nedand, kvar er han? http://www.ballade.no/nmi.nsf/doc/art2004112612582237592584
(Sigbjørn svarte på eit sint lesarbrev frå meg på radio, der eg sa han burde lytte meir på vinyl, og ikkje haldningslaust hylle det nye CD-mediet for nokre år sidan. Han sa at det hadde han gjort. Jaja.)
 

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Innlegg
2.734
Antall liker
4.580
Sted
Nøtterøy
Veldig interessant tråd. Det er visst ikke bare meg som ikke finner noe å høre på av musikk i de forskjellige radiokanalene.

Personlig så liker jeg verken Jay Z, Marit Larsen eller Brian Adams.
 
Topp Bunn