Notodden Bluesfestival

roger

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
1.578
Antall liker
471
Sted
Nøtterøy
Er det flere som har tenkt seg til Notodden i begynnelsen av august?
Jeg har akkurat bestilt billetter til VanMorrison, Beth Hart og Eric Burdon, til kjerringa og meg.
Gleder meg!
R
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.514
Antall liker
57.382
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Jeg tror nok at jeg tar turen.
Mest for å se Tedeschi Trukcs band.
[video=youtube;hxaineCMv38]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hxaineCMv38[/video]
 

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Innlegg
879
Antall liker
415
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Jeg og "standard pionertropp" drar på torsdag og blir til søndag. Van Morrison, Tedeschi Trucks, Eric Burdon, gjerne Beth Hart hvis kreftene holder, og ikke minst, så er dette kanskje siste sjanse til å oppleve John Mayall. Spent på om han holder koken fortsatt. Synes livealbumet fra 70 årsdagen hans er et av de bedre! :)



Ola
 

Ranger

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.07.2011
Innlegg
92
Antall liker
25
Sted
Freiøya i Kristiansund.N
Torget vurderinger
1
Fjerde året på rappen jeg er der nå,forskjellen i år,er at jeg har festivalpass..Må nok prioriteringer til,vanskelig å få med seg alt...

mvh R
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.632
Antall liker
11.017
Torget vurderinger
2
ENDELIG får jeg sjansen til å se Norsk Utflukt, gratis tilogmed! :) En underlig combo dette, de har gitt ut en herlig skive med deilig lyd (Med lyset på, 1992), dette ser jeg fram i mot.

Ellers blir det nok Folk & Blues stage på fredag dagtid, Tapperiet på kvelden. Lørdag har jeg foreløpig ikke bestemt meg for. Strålende program i år igjen!

Mvh
Håkon Rognlien
 

OlaR

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.03.2005
Innlegg
879
Antall liker
415
Sted
Oslo
Torget vurderinger
25
Var Eric Burdon i slaget på Notodden,slik som her for 48år siden?: Please Don´t Let Me Be Misunderstood- The Animals - YouTube

Ingen tur på meg i år dessverre,håper andre hadde flotte opplevelser.
Eric Burdon og John Hiatt skulle eg gjerne lytta på live.

Mvh.
Ja, Eric var virkelig i slag. Og da han dro Don't let me..., stod pelsen rett til værs!

Dessuten synes jeg john Mayall var langt bedre enn forventet/fryktet, så dette var en av de sjeldne festivalene hvor headliner'ne faktisk innfridde!

//
 
Topp Bunn