Kloke ord du kommer med her Ulf-BUlf-B skrev:Jeg har tre hifi-tullinger som følger i mine fotspor - til mors store skuffelse - hvilket viser at man aldri skal gi opp. Gener er sterkere enn miljø - men det skader ikke å hjelpe til etter beste evne, Norum. Stå på! Hvis du liker musikk og hifi, kan det godt hende at du får mange gode hifistunder sammen med oppgraderingen(e?) din(e?) - hold en åpen dør til hifien din. Hifi er bare et spørsmål om penger - går noe i stykker, kjøper du bare nytt - barn er noe helt annet. Det var verre i min tid - det var helt utelukket at de skulle få styre med LP'er og platespiller - det ble enklere da CDen kom på banen.
Tusen takk for det thomandthomand skrev:Gratulerer så mye. Det var ei nydelig lita prinsesse![]()
Takk for dethifiguru skrev:Magnum, eller VdH generellt kan oppfattes som litt kjedelig men jeg har bare gode erfaringer. Klang og dybde i musikken avdekkes på en måte som mange andre "glemmer" men det kan være vanskelig og oppdage umiddelbart. Gi tid! Gratulerer med familieforøkelsen!! Lenge siden jeg hadde så små gitt.....spesiell og magisk periode med babies!
Hehe den er greithomand skrev:Ser du bruker de orginale skinnene på høyttalerne. Bort med dem, og inn med kabelstumper blir din lekse til i morgen![]()
Tror jeg skal se etter en brukt Benchmark med usb, bare synd de ikke er så ofte ute til salg på bruktmarkedet. Dukker opp vel opp en i ny og ne så gjedler å følge medUlf-B skrev:Benchmark DAC-1 til EC er en veldig bra kombinasjon, etter min erfaring. Bruker det selv på PC-rommet mitt. Alle tre barna mine pluss broren min bruker eller har brukt Benchmark sammen med forskjellige EC-kombinasjoner. Med stor suksess. Selv har jeg hørt et par EC+EC-kombinasjoner - altså EC-DAC pluss EC-forsterkere - og synes gjennomgående at det blir vel mye EC. Men det er jo dette med smak og behag, da.
Jo takk takk thomandthomand skrev:Oisann. Tøff. Gratulerer med ny![]()
Klart det er anlegg i dennorumno25 skrev:Se der ja
Fin bil broder`n, men er det noe anlegg i den da![]()
Klart Focus RS er rått, men da snakker vi om en helt annen prisklasse også da. Jeg måtte ha en bil som det var mulig å sette inn en barnevogn uten å plukke den helt fra hverandre. Så da ble det mondeoBrasse skrev:Fine de nye Fordene, med deres 'kinetic design'. Mondeo er flott, men eg liker faktisk Fiesta best av alle - rent designmessig. Og Focus RS da. Den er så over the top at det blir rått.
Hehe jeg måtte le litt når jeg leste dette Ulf-B. For når jeg kjørte hjem fra forhandlern så satt jeg faktisk å tenkte på dette ;DUlf-B skrev:Samtidig har du en bil som det er mulig å sette inn store hifigreier i uten å plukke dem helt fra hverandre også. Åpner seg mange muligheter på bruktmarkedet, da - hehe.
Gikk for 2.0 liter tdci på 140 illsinte gampnorumno25 skrev:Hvilken motor gikk dere for?
Er stasjonsvogn som er ordentlig sportsbil, har du prøvd å få inn f.eks en golfbag eller feste ett skistativ på en Pagani Zonda?
Tja hva skal jeg si. Har bare hørt dem en times tid nå, men må vel si at de spiller helt klart mye mer detaljert enn patoshifiguru skrev:Grattis!! Førsteinntrykk kontra Patos? Spilleglede? :-X
Tusen takk for det Roda. Blir nok bra detteRoDa skrev:De var flotte Norum, gratulerer!
R
Hehe satt akkurat å tenkte på det. Leste at Naim skulle visst være en fin match til disse. Men er jo så dyrt dessverre.hifiguru skrev:Nå som du har begynt å handle produkter fra rett land, er det jo bare å fortsette med Naim.... ;D