huff jeg gremmes, har ikke sett værre keeper-spill på en miniputtkamp jo 
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170643
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170643
|
iforhold til tidligere prestasjoner så ja, men måten det skjer på, norge leder 2-0 og har spilt en flott 1.omgang, så i andre omgang blir det litt små kaotisk, og når keeperen slipper inn lette baller som går rett på han (ballen villle faktisk ikke gådt i mål hvis han bare hadde stådd i ro og blitt truffet av ballen!) så har de ingen grunn til å være fornøyd med resultatet selv om tyrkia presset mye i 2.omgang.De klarte uavgjort, - det må vel være bra.
Tja, du er da interessert nok til å lese og kommentere alle fotballtrådene da.Det er bare SÅ deilig å ikke være interessert i foppball ! ;D ;D ;D
joda han har nokk sikkert gjort det greit opp igjennom tidene men nå har det vært tre flauser på to kamper, og slike blemmer burde det ikke være mer enn en av i hver sesong..Selv om Myhre tapte 2 poeng for oss denne gangen, må vi ikke glemme at han mer enn en gang har vært redningsmannen med stor R.
Han har når alt kommer til alt reddet flere poeng enn han har tapt.
Kanskje man bør stille litt større krav til en keeper enn at han en gang i tiden var en god spiller. Det er jo noe galt når man må bruke en keeper som ikke engang får spille for sin klubb fordi han er funnet for dårlig.Selv om Myhre tapte 2 poeng for oss denne gangen, må vi ikke glemme at han mer enn en gang har vært redningsmannen med stor R.
Han har når alt kommer til alt reddet flere poeng enn han har tapt.
Myhre er tydelig rusten, men det sier vel litt om konkurransen, når Hareide på tross av dette, bruker ham.Kanskje man bør stille litt større krav til en keeper enn at han en gang i tiden var en god spiller. Det er jo noe galt når man må bruke en keeper som ikke engang får spille for sin klubb fordi han er funnet for dårlig.
På tide å slippe til noen nye, f.eks. Håkon Opdal når han er frisk og i form.
I grunnen mest for å "slette" den der firkanten med "NY" til venstre for trådens tittel i oversikten ! :Tja, du er da interessert nok til å lese og kommentere alle fotballtrådene da.![]()
Erik Thorstvedt var også en god keeper en gang, men ikke noe god ide å bruke han heller lengre. Men som du er inne på, det er nok på tide å skrive etterordet for Myhre i landslagssammenheng.Myhre er tydelig rusten, men det sier vel litt om konkurransen, når Hareide på tross av dette, bruker ham.
At vi trenger avløsning på keeperplass er hevet over tvil, men når etterordet til Myhre skal skrives, må man huske at han har reddet mange poeng for oss, i kamper vi burde ha tapt, og har således ingenting å skjemmes over.
Overbetalte guttunger som trenger krisehjelp, bare fordi en haug Grandiosarapende stemmeberettigede tror det er et mannsverk å gå rundt i grilldress. Myhre (og resten av den sportslige selvhøytidligeten) er et resultat av øynene som ser på. Hadde folk vært blind, så var det kanskje håp!Da jeg så Thomas Myhre i går var jeg sikker på at det var dame-fotball jeg så på.
Er ikke uavgjort det eneste akseptable resultatet?De klarte uavgjort, - det må vel være bra.
Nei.Er ikke uavgjort det eneste akseptable resultatet?
Ute på fisketur?Er ikke uavgjort det eneste akseptable resultatet?
Jeg trodde ikke at du som er så egalitært anlagt kunne akseptere at noen taper. Hvor er solidariteten?Nei.Er ikke uavgjort det eneste akseptable resultatet?
Med de som taper?Nei.Jeg trodde ikke at du som er så egalitært anlagt kunne akseptere at noen taper. Hvor er solidariteten?