norske landslaget  :(

V

villov

Gjest
Re: norske landslaget  :(

Ja virkelig trist. Man trodde jo nesten ikke sine egne øyne.
Om man syns synd på Myhre så hjelper det lite.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Det hadde vært en enkel sak for hareide å bytte ut Myhre etter første tyrkiske scoring, allerede da kunne man å se at han ikke hadde psyken i orden.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Heldigvis var jeg på en knallkonsert i kveld. Slapp å pines med den prestasjonen. Præsten tute.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.625
Torget vurderinger
0

Det er bare SÅ deilig å ikke være interessert i foppball ! ;D ;D ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22

De klarte uavgjort, - det må vel være bra.
iforhold til tidligere prestasjoner så ja, men måten det skjer på, norge leder 2-0 og har spilt en flott 1.omgang, så i andre omgang blir det litt små kaotisk, og når keeperen slipper inn lette baller som går rett på han (ballen villle faktisk ikke gådt i mål hvis han bare hadde stådd i ro og blitt truffet av ballen!) så har de ingen grunn til å være fornøyd med resultatet selv om tyrkia presset mye i 2.omgang.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Selv om Myhre tapte 2 poeng for oss denne gangen, må vi ikke glemme at han mer enn en gang har vært redningsmannen med stor R.
Han har når alt kommer til alt reddet flere poeng enn han har tapt.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5

Det er bare SÅ deilig å ikke være interessert i foppball !  ;D ;D ;D
Tja, du er da interessert nok til å lese og kommentere alle fotballtrådene da. ;)

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22

Selv om Myhre tapte 2 poeng for oss denne gangen, må vi ikke glemme at han mer enn en gang har vært redningsmannen med stor R.
joda han har nokk sikkert gjort det greit opp igjennom tidene men nå har det vært tre flauser på to kamper, og slike blemmer burde det ikke være mer enn en av i hver sesong..

G

Gjestemedlem

Gjest

Kanskje man bør stille litt større krav til en keeper enn at han en gang i tiden var en god spiller. Det er jo noe galt når man må bruke en keeper som ikke engang får spille for sin klubb fordi han er funnet for dårlig.

På tide å slippe til noen nye, f.eks. Håkon Opdal når han er frisk og i form.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Kanskje man bør stille litt større krav til en keeper enn at han en gang i tiden var en god spiller. Det er jo noe galt når man må bruke en keeper som ikke engang får spille for sin klubb fordi han er funnet for dårlig.

På tide å slippe til noen nye, f.eks. Håkon Opdal når han er frisk og i form.
Myhre er tydelig rusten, men det sier vel litt om konkurransen, når Hareide på tross av dette, bruker ham.

At vi trenger avløsning på keeperplass er hevet over tvil, men når etterordet til Myhre skal skrives, må man huske at han har reddet mange poeng for oss, i kamper vi burde ha tapt, og har således ingenting å skjemmes over.

T

Thomas1

Gjest

Dette er jo terrorisme. Al quaida har smurt inn hanskene til Myhre med grønnsåpe! Im pretty damn shure!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.625
Torget vurderinger
0

Tja, du er da interessert nok til å lese og kommentere alle fotballtrådene da.  ;)
I grunnen mest for å "slette" den der firkanten med "NY" til venstre for trådens tittel i oversikten ! ::)

Og så er det jo deilig å få slenge avgårde noen usaklige kommentarer om ting jeg overhodet IKKE har peiling på også av og til. ;D

G

Gjestemedlem

Gjest

Myhre er tydelig rusten, men det sier vel litt om konkurransen, når Hareide på tross av dette, bruker ham.

At vi trenger avløsning på keeperplass er hevet over tvil, men når etterordet til Myhre skal skrives, må man huske at han har reddet mange poeng for oss, i kamper vi burde ha tapt, og har således ingenting å skjemmes over.  
Erik Thorstvedt var også en god keeper en gang, men ikke noe god ide å bruke han heller lengre. Men som du er inne på, det er nok på tide å skrive etterordet for Myhre i landslagssammenheng.

Vil vel ikke forbause så mange om Hareide lar Myhre få "hvile" en periode nå.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882

Da jeg så Thomas Myhre i går var jeg sikker på at det var dame-fotball jeg så på.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.625
Torget vurderinger
0

Arve,
Nå må du legge deg !! ;)

Barna skal vel ha en våken og opplagt lærer i morgen ?? ;D ;D ;D

P

Parelius

Gjest
Da jeg så Thomas Myhre i går var jeg sikker på at det var dame-fotball jeg så på.
Overbetalte guttunger som trenger krisehjelp, bare fordi en haug Grandiosarapende stemmeberettigede tror det er et mannsverk å gå rundt i grilldress. Myhre (og resten av den sportslige selvhøytidligeten) er et resultat av øynene som ser på. Hadde folk vært blind, så var det kanskje håp!

3

322_911

Gjest
Nei.Jeg trodde ikke at du som er så egalitært anlagt kunne akseptere at noen taper. Hvor er solidariteten?
Med de som taper?

Vil ikke hindre noen å utmerke seg.

Tar avstand fra markedsfundamentalisme hvor ens eierandeler i markedet avgjør ens posisjon i kapitalhierarkiet; et marked hvor kommende generasjoner ikke har noen innflytelse overhode, bortsett fra gjennom sine aners interesser som følgelig må være sterkt påvirket av et system hvor eneste saliggjørende er umiddelbar vinning og hvor alle midler er tillatt så lenge en vinner: et system hvor blind konsummerisme rettferdiggjør ødeleggelsen av et økosystem og undertrykkelse av milliarder.

Om det gjør meg til en pc fascist i dine øyne, så stikker jeg dem gjerne ut med noe rustent: om det skulle hjelpe.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
493
Sted
Bergen

Er det noen mulighet til å se tabbemålene? Link?

For øvrig synes jeg at keeperen må få være i fred, ensom nok jobb allerede. Når det er sagt er det en fordel at landslagskeeperen spiller fast på laget sitt, selv om vi har gode unntak her. Grodås for eksempel.

Topp Bunn