Sport, sykkel og trening Norsk Fotball 2025

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Engelskmennene regner det som bankers at Hotspurs går videre sammenlagt og opererer med 88% sjanse for hel-engelsk finale. Vi trenger et resultat som mot Lazio hjemme hvor vi vant 2-0, men burde vunnet med fire eller 5 mål. Jeg aner at de undervurderer dette. Fint.

Men det blir tøft å måtte prestere opp mot sitt beste igjen. Men det må til. Spille fri frem til neste torsdag.

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.847
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Men imorgen smeller det igang igjen med litt ordentlig fotball - Vålerenga Brann. Her kan det bli trøkk og en spennende kamp.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Brann ser ut til å slite i hver eneste kamp men snur det likevel på slutten. Straffe på overtid er et safe bet.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    VAR offsiden fra Rosenborg-Kristiansund er selvsagt feil. De kan ikke entydig si at det er offside basert på tilgjengelig informasjon. Rosenborg ble snytt for seieren.

MEN, dette skjer jo hele tiden og hvert år. Hvorfor protestere sånn akkurat nå?

Rosenborg må uansett innse at de er for dårlige til å vinne slike kamper som de bør vinne ganske klart. Der bør mesteparten av fokus ligge.

VAR og elendige Norske dommere ser ut til å ha kommet for å bli, og folk sitter på kamp og skjønner lite og ingenting.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Dommerne hadde mer pondus tidligere. Sånn sett kunne det blitt bra.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.126
    Sted
    Sortland
    Ulrik Saltnes, en beskjeden og jordnær Helgelending som scorer på White Heart Lane:
    ''– Jeg tenker det til syvende og sist handler om å sette seg i posisjoner hvor man kan score mål.
    Jeg tror, uten å gå for mye i detalj, at jeg er ganske god på det, analyserer veteranen.''

Må vel gi han rett i det :love:

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.126
    Sted
    Sortland
    Dommerne hadde mer pondus tidligere. Sånn sett kunne det blitt bra.
    Tull og vas!

TV hadde ikke muligheten til å spille reprisen 134 ganger slik at Børresen & co (og du og alle andre sofaeksperter tydeligvis) kunne fastslå at dommeren kanskje, antageligvis - muligens tok en feil avgjørelse.

Derfor så det ut som om dommeren gjorde rett.

Nå har det blitt slik at dommerne er satt i en rettssal hvor de må bevise at de har rett. Eller bli lynsjet.
    Selvsagt vil de ha støtte fra videodømming!

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Dommeren som dømte på Lerkendal torsdag, hadde en særdeles slett dag på jobben. Sånt så mann rett og slett ikke før VAR.

I løpet av noen få minutter på slutten:

KBK spiller får slag i skulder. Dommer tvinger på han tilsyn pga påstått hodeskade. Noen forsøker å forklare. Dommer står på sitt. Spiller på ut av banen pga hodeskade. RBK kontrer direkte når spillet starter og scorer. VAR tilkaller dommer. Dommer opphever målet pga offside, men det er svært få som får det med seg i feiringa av målet. De fleste tror det er avspark fra midten. KBK går i angrep direkte og får dømt straffe. Scorer. Fortsatt tror nesten all, spillere inkluder, at det er 2-1. Det ble uavgjort.

Som publikum og seer får man rett og slett ikke med seg noe.

Sånn var det ikke før. Elendig.

Og offside var grunnløs viste det seg i ettertid. Altså onside på Nypan.

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.847
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    At dommerne blir dårligere og passive med VAR er utvilsomt.

i Sverige er stemningen en helt annen. Lite fokus på dommere og avgjørelser i det hele tatt.

joha

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    720
    Torget vurderinger
    1
    Å fy faen! Stabæk anker en straff på 5 kampers karantene for et voldelig overfall i en fotballkamp. De synes straffen er altfor streng!!?

OKA

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Antall liker
    465
    Sted
    Bergen
    Ja det er sant. Temmelig utypisk dette her.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Brann har kanskje endret seg, men Bergenserne er fortsatt de samme utålmodige. De vil ha gulle hem i år. Gull prater de om i bartebyen også, men jeg har ikke helt troa. Er vell ikke lenge før de går i studio nede i Stavanger også. Vålerenga har stø kurs mot syvendeplass. Østfold er gode. Norsk fotball lever.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.126
    Sted
    Sortland
    :LOL: Nå er det vel bare et fåtall av leserne her som vet hva kiloprisen på boknafisk er,
    -- om de i det hele tatt vet hva det er :oops::LOL::LOL::LOL:

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Det er en god pris ja 😄 Ryktes at han fikk billetten sin.

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    14.071
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Jeg lager sjøl.. derfor hengelås på fryseren... :cool: 500kr var prisen på EuroSpar i Tromsø... men tror faktisk jeg har sett det i fryseren på Extra også....?

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Glimt folket har ikke mista helt trua etter 3-1 tapet. Det går et konstant buzz av planlegging gjennom byen i disse dager. J-feltet vurderer å chartre eget fly som flyr ned og opp i løpet av et døgn. Prisene er ville på rom der nede.

Om dette skulle gå veien, vilket ville overraske meg stort, så er jeg spent på hvor mange gule vi blir i Bilbao om to uker.

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Quiz:
    Tørr utenpå, men fortsatt bløt og litt syrlig inni - myk ved ryggbenet. Snakker vi NFF eller Boknafisk da?

Aurora

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Antall liker
    14.071
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Quiz:
    Tørr utenpå, men fortsatt bløt og litt syrlig inni - myk ved ryggbenet. Snakker vi NFF eller Boknafisk da?
    Nja, sånn omtrent.... men jeg og de jeg kjenner lager boknafisk av fileter med skinn, eller råskjæringer hvor ryggbeinet er fjernet... henger ca to uker...
    Hvis NFF er det som kalles for hjellosing i Lofoten så er ikke det min greie....

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    4.556
    Sted
    Boðin
    Ja. Mye Vip som dukker opp. Mette Marit kommer for å kaste glans 👑. Her kan man bare prise seg lykkelig over å få feste med fiffen.

Tru om dæm søng med på "dæven d e deilig"

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn