Hamkam hadde en halv målsjanse og scorer fire mål. Ingen tvil om at Bodø/Glimt sliter med å slippe inn enkle mål og blokkere skudd. Jeg aner ikke hvorfor, men de gule har bare seg selv å takke.
Når det er sagt. Vi innfører VAR for at våre dommere skal kunne dømme i Europa. Faktisk! Det var vist det viktigste argumentet når VAR ble innført. Da må det være helt greit å kommentere når man mener at dommerne ikke holder mål. Dersom man tillater alt, som i går mellom Hamkam og Glimt, så må man vurdere å tenke annerledes når man planlegger opp til kamp - på grunn av dommeren. Man må rett og slett spille mye styggere enn noen UEFA dommer noengang ville tillate.
Sånn. Kjetil Knutsen har min fulle støtte. Men han treng ikke vær så malabarisk. For å bli en fullverdig Bodømann må man pakke sin ramsalte kritikk inn i en god dose humor.
Når Glimtspillerne entre matta på hjemmebane passerer de under et skilt hvor det står "Dette er Aspmyra". Det få vet er at det var et annet alternativ den gang dette ble bestemt. Kromtappen, han Sakkariasen mente at det burde stå "Her kappes kuka" Jeg stemmer for at vi innfører sistnevnte snarest mulig.