Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2020

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    De har vel noen klipp igjen på kortet.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Ja,dette er en av de tingene jeg syns Lagern kanskje gjør feil.
    Men tror nok også vi bør tenke over dette med hvor viktig samspill er.Det handler først og fremst om hvordan et lag fremstår samlet.At man kjenner hverandres mest vanlige bevegelsesmønster,at man har trent sammen på høyt og lavt press,osv
    Et landslag får veldig lite tid på å trene på samhandling. Og nå har jo også pengepampene på toppen bestemt at det ikke blir tid til treningskamper heller ...
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Kampen mot Israel er en privatlandskamp mens mot Romania og Østerrike er "bare" Nations League. Man må bruke disse kampene klokt og for fremtida.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Kampen mot Israel er en privatlandskamp mens mot Romania og Østerrike er "bare" Nations League. Man må bruke disse kampene klokt og for fremtida.
    Israel-kampen spilles kun grunnet økonomi. Fotballforbundet burde sagt til UEFA at i disse korona-tider er det spinnvilt å fullføre den kontrakten.

    men penga rår, her som alltid.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Mot Serbia var det venstresida sin feil.
    i tillegg til en feig landslagstrener. Norge la om til 3 foran, fikk sjanser, scorte et mål. la straks om tilbake til det som ikke fungerte og Norge tapte fortjent kampen.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Betsson har 1,2 i odds på at Glimt slår Aalesund i helga. Joe Biden har omtrent samme odds for å slå Trump akkurat nå.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Det er ikke annet å gjøre enn å bøye seg i gresset for Haaland, han gjør det i hver eneste kamp...
     
    Sist redigert av en moderator:

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Man får litt den samme følelsen som når Bae kommenterer Magnus sitt spill på TV: vår verdensmester fra Lommedalen. Enormt spill fra vår mester fra Bryne. Mye gøy i Norge og med norske spillere for tiden.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Ole Gunnar på landslaget. Han tør satse offensivt og levner ingen igjen der bak.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    ^Da får vi to stk. som har fått sparken som kandidater etter svensken. Må nok innrømme at jeg ikke har, eller har hatt, særlig trua på OGS.

     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Nja, det var ment som en spøk fra min side. Artig at han ble beskylt for feil som ikke gjøres i småguttefotballen. Jeg er grasrottrener, og vi kunne faktisk gjort den samme feilen.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Jeg trodde du hadde lest nyhetene om å erstatte han i MU og var rett på ballen. :)
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Jeg kjente til den saken. Tidspunktet henger selvsagt sammen med blemmen i Istanbul. Paul Scholes sammenligner det med fotball for tiåringer.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Den uthuggingen i stein var en stor jobb, men det var verdt det sier Halvdan :cool:

    Edit: Som dere skjønner. Nu tar det helt av her oppe.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Molde på Emirates i kveld, det blir tøft.

    - Vi har begge vunnet begge kampene våre, så dette blir vår vanskeligste kamp så langt, sa Arsenal-manager Mikel Arteta til VG på onsdag. Så Nord-London-klubben kommer til å ta Molde på alvor på torsdag.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    ^Halve laget i trøbbel. Det må være en fremgang siden sist.

    Jeg synes det er litt rart at han velger JPH nå, når han sitter på benken i Milan, og ikke når han spilte knallgode kamper flere ganger i uka i Glimt. Er dette ett sysselsettingstiltak eller? Det må være mulig å kombinere kjennskap til lag og spillestil med formen.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.240
    Torget vurderinger
    11
    Syns landslagsledelsen har et noe rart innlands og utenlands syn ja. Spiller man i Norge så er man ikke god nok.Flytter man på seg til en benk i utlandet da er de plutselig så veldig gode over natten.
    Men JPH tror jeg, benkesliting eller ei,kan vere en bra spiller å ha i bakhånd fra 60min og ut viss man trenger litt mer action fremover.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.875
    Antall liker
    1.897
    Sted
    Sortland
    Tocmac Nguen spillte en kjempekamp for Ferencvaros i kveld.
    Normann har vært skadet og ikke trent siden forrige landskamp - men han er allikevel tatt ut?
    ehhh....javel?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    Følger ikke så mye med på damefotball, men litt overrasket over at Ørn, som har tilbringt se siste sesongene på nedre halvdel, nå ser ut til å gå ubeseiret gjennom sesongen, etter å ha skiftet navn til Rosenborg. Har navnet virkelig så mye å si, eller er de bare livredd styreformannen?
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Toppscoreren for Rosenborg kvinner heter Utland. Hun må da være noe for landslaget.

    Jeg blir for øvrig ikke overrasket om Bodø og Nord-Norge kommer tilbake i det gode selskapet når Grand skifter til gule Glimtdrakter.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.128
    Hun forsvinner nok snart til utlandet... :rolleyes:
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Det er rett før Reka drar HamKam inn i kvalik kampen. Forskjellig kamp antall men likevel
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    ^OBOS ligaen har ingen formlag fortida. Ingen lag som har vunnet mer enn tre av de siste fem kampene. Det blir tøft hele veien inn.

    Ham Kam er kule. Jeg var heldig å fikk se noen kamper på slutten av syttitallet. Jacobsengutta i utlandet.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Ellers så fortsetter KI å slite i Bergen, 1 seier på 11 kamper er ikke mye å skrive hjem til trøndelagen om.
     
    Sist redigert av en moderator:

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.472
    Antall liker
    9.605
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Som forventet. En litt over middels trener og en middels stall som er anskaffet og trent for å spille en annen type fotball enn den KI ønsker (skjønt hva han ønsker lurer jeg litt på etter å ha fulgt hans mildt sagt varierende trenergjerning). Noen så seg nok blind på hva han utrettet med Norges suverent sterkeste stall i noen år.

    Skjønt når Brann blir vant til å trene, får terpet inn noen spillemønstre og kanskje får gjort noen strategiske utskiftinger vil det nok gå bedre. Men alle som tror Kåre er en stor strateg blir nok skuffet, se på keepervalget i går feks.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Han var rimelig spak i intervju sonen i går så han er nok i skikkelig villrede.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.589
    Antall liker
    3.282
    Kan det bli slik at Brann ikke engang blir det beste laget i byen neste år?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.614
    Antall liker
    9.171
    Sted
    Trondheim
    Vi ser vel nå hvorfor RBK kvittet seg med KI. Hvorfor de ansatte Horneland er vanskeligere å forstå, men til slutt skjønte de at de måtte kvitte seg med han også. Brann skjønte tydeligvis ikke det. OBOS neste år?
     
    R

    rr30629

    Gjest
    ^Aalesund har vel booka den ene "rett ned" plassen men Brann kan fort havne opp i en kamp om kvalik plass, det er enda 18 poeng å spille om så mye kan skje.
     
    Sist redigert av en moderator:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn