Valentino skrev:
Gago skrev:
Roysen skrev:
Gago skrev:
det ville vært dumt å ikke ha på seg stålhjelm og full rustning når man går inn i en hvilken som helst kabeldebatt.
pluss et automatvåpen som man kan bruke til å plafre løs på alt og alle som rører på seg eller ser ut som de har tenkt å åpne kjeften, naturligvis.
Du mener jeg forsøkte å lure ham inn i debatten uten beskyttelse...... ;D
Mvh
Roysen
hehe, valentino sverger uansett til skyttergrav og bakholdsangrep, han.
right, val?
88mm-fella er favoritten. ;D
Neida, egentlig ikke. Men å bli fortalt hva jeg hører liker jeg ikke. Foretrekker å høre med ørene jeg.
Der er vi virkelig fullstendig på linje Val!
Det er jo akkurat det som er den mannens demoteknikk, jeg blir uvel bare jeg ser´n.
Sist var i Munchen, samme spillet hver gang, prøver å få tilhørerne til å føle seg som idioter dersom de
ikke hører det han hevder de bør høre, mange holder da kjeft, flere tror de er aleine (om ikke å høre forskjellene) og suggesjonen er et faktum.
Når det er sagt så må jeg ærlig innrømme at jeg bestemt mente å høre at Odin (ikke digital men IC) lød bedre enn Valhalla, ved en demo (
medhan) for et par år siden (eller var det ett?) Da hadde jeg alle piggene ute i et forsøk på ikke å bli påvirket av alt fjaset hans.
Der og da syntes jeg at Odin lød bedre, men så synes jeg jo også da at Valhalla og noen av småsøsknene ofte(st) ikke lyder bra.
Jeg kan nok tro at Odin er bra kabler på like fot med f.eks. Bertram, men jeg bruker ikke pengene mine på de, da kjøper jeg heller Svanå Level2 eller kanskje man får level 3 for den prisen de tar for ht.kablene sine. ;D
Andre må gjerne prioritere anderledes.
Jeg tror nok jeg godt kunne brutt 5 siffergrensen for et par Bertram HT. kabler (dersom jeg hadde likt det jeg
tror jeg ville ha hørt), men det er langt opp til 6 siffret beløp......... alt for langt
Digitalkabel har jeg kun en av, den kjøpte til og med
jeg på CO ;D
Vel, jeg har jo et par tre optiske da, men de koster ikke mange hudrelappene.
Mvh.KW