Eg trur verdiforlik med høgresida om droger og innvandring bryr Støre midt bak. Den einaste måten han kan trua Støre til konsesjonar, er om han kan etablera ein reell sjanse for å stø eit H/Frp-budsjett, og dimed regjering.Vi kan komme i den situasjonen at SP skifter side. En regning bestående av Høyre, SP, KrF og Venstre. Da kan vi også komme i den interessante situasjonen at Erna Solberg blir statsminister, samtidig som hun går av som leder i Høyre.
For SP er det jo langt fra uhørt å skifte side...
Det har Toppe sagt ganske klart nei til, og det trur eg, med god grunn. Eg trur Ap er beste sjansen til å oppnå ein politikk som gagnar Sp. Det er stor sjanse for at det ville kløyvd Sp å prøva på noko slikt.
Ja: Ein avtale med H/Frp hadde vore frekkaste trekket i norsk politisk historie dei siste tjue åra, men dei gidd ikkje inngå ein avtale for at han skal få ein betre hjå Støre.
Avtale med R, MDG, SV og Frp om å utreia eit alternativ til Helseføretaka: heilt sikkert irriterande for Ap. Kva har han tenkt å gjera? La vera å gå med på eit slikt framlegg i byte mot eitt eller anna? Det ville sett veldig dumt ut.
Eg trur Vedum står åleine på vippehuska utan at nokon eigentleg har lyst til å koma bort. «Eg tok ho først, og dei som gjev meg alle klinkekulene kan få vera med! Kom an då? Halvparten? Ein disco?»