Politikk, religion og samfunn Nok et genialt trekk av de blåblå!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • D

    Desillusjonert

    Gjest
    Lars Erik, for oss mindre veltalende i det franske språk, hva betyr egentlig:
    Buvons, prostituée et la torture?

    Eller sagt på en annen måte, hva er det du legger i det?
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.915
    Antall liker
    19.769
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Lars Erik, for oss mindre veltalende i det franske språk, hva betyr egentlig:
    Buvons, prostituée et la torture?

    Eller sagt på en annen måte, hva er det du legger i det?
    De to siste er vel åpenbart? Det første husker jeg slett ikke. Tror jeg valgte dette som et statement ved siste pavevalg. Ment som en satirisk kommentar. Men dette er da vel sterkt OT? :confused:
     
    Sist redigert:

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.915
    Antall liker
    19.769
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Ser ut til at 40% av befolkningen støtter islammotstnderne nå

    Fire av ti støtter Pegida

    Det er nok et tall som vil øke i tiden som kommer, og snart er islammotstanderne i flertall. Det vil få politiske konsekvenser. Forhåpentligvis vil motstanden være bred og tverrpolitisk slik at vi kan bli kvitt det barbariske svineriet snart.
    6 av 10 nordmenn er altså for islamisering av Norge.
    Dette innlegget forteller så utrolig mye om verdensbildet til BT.
    Jøss, er jeg så god? Jeg trodde det bare var en liten fleip om hvor misvisende denne bruken av statistikk kan være.
     
    Sist redigert:
    B

    Briern

    Gjest
    Drapene ble begått av tyrkiske militære. Ofrene var ortodokskristne armenere. Historien om hva som egentlig skjedde er vel noe uklar, men man må vel regne med at det fantes muslimer i den tyrkiske hæren på den tiden.

    Svar på ditt spørsmål, fjernkontrollen.
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Drapene ble begått av tyrkiske militære. Ofrene var ortodokskristne armenere. Historien om hva som egentlig skjedde er vel noe uklar, men man må vel regne med at det fantes muslimer i den tyrkiske hæren på den tiden.

    Svar på ditt spørsmål, fjernkontrollen.
    Historien er ganske klar på hva som skjedde den gangen, de slaktet armener fra 1892-1894 også.

    By the beginning of the 20th century, Armenia's glory days were a distant memory. They had been absorbed by the Ottoman Empire and occupied a reduced territory located in what is now north-eastern Turkey. Still strongly Christian, they enjoyed relative tolerance within the Muslim Ottoman Empire. However, during the period between 1892 and 1894 The Armenians suffered a series of massacres instigated by the reigning Sultan Abdul Hamid II in which between 80,000 and 300,000 lost their lives.

    With the outbreak of World War I and the threat of Russian invasion, the Ottomans began to suspect the loyalty of the Armenians and feared that they might actively support the Russians if an invasion occurred. To prevent this, the Ottomans devised a plan to eliminate the Armenians from their territory that resulted in one of the bloodiest, systematic massacres of the 20th century.

    The Massacre of the Armenians, 1915


    The killing of 1.5m Armenians by the Ottoman Turks during World War I remains one of the bloodiest and most contentious events of the 20th century, and has been called the first modern genocide.
    In all, 25 concentration camps were set up in a systematic slaughter aimed at eradicating the Armenian people - classed as "vermin" by the Turks.
    Winston Churchill described the massacres as an "administrative holocaust" and noted: "This crime was planned and executed for political reasons. The opportunity presented itself for clearing Turkish soil of a Christian race."


    Read more: The forgotten Holocaust: The Armenian massacre that inspired Hitler | Daily Mail Online

    Men putt putt det var bare noen kristne, vesten har heller ikke kriget i Saudia Arabia, hvor mange minoriteter er det i det landet?
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Jeg er også drittlei av at Høvdingen beskytter sine venner/kunder på dette forumet og har derfor startet og gi faen I forumet, kommer også til å slutte å handle hos de butikkene som reklamerer på denne drittsiden.
    Slike absurde overreaksjoner kommer gjerne når ens Weltanschauung tvinges i kollaps, og man må innse at man har tatt så inderlig feil her i livet.
    Jeg vet ikke hvilken feil du prøver å påpeke at jeg har gjort, det eneste jeg kan tenke meg er at jeg like godt kunne prøvd å få en stein til og snakke enn å prøve å få dere til og innse hvor skadelig islam er. Det er flere her som har lagt frem hvor skadelig denne ideologien er, du kan godt komme med noen eksempler på at islam har hatt en positiv innvirkning på et samfunn, jeg kommer ikke på noen.

    At en far dreper sin datter er ikke for at han vil det, grunnen er at han er redd for hva som skjer hvis han ikke gjør det, så skadelig er denne ideologien.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    det interessante nå er hvor lenge Anundsen sitter som statsråd nå som enda mer grums kommer frem angående asylbarna. Åpningen som åpnet seg i Afghanistan var visst ingen åpning allikevel.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    "Asylbarna" er en kynisk politisk konstruksjon. Det er en forvrenging av hva sakene egentlig handler om.

    Mennesker som svindler og lyger for å få opphold, folk uten behov for beskyttelse eller asyl og kriminelle. Slike mennesker skal ikke belønnes med å få bli i Norge og bli forsørget for evig fremtid.... selv om de har barn eller har sørget for å skaffe seg noen mens prosessen hales ut.

    tenk lit.. hvis en norsk statsborger hadde oppgitt feilaktige opplysninger for å motta mange hundre tusen i offentlig støtte gjennom NAV og det hadde blitt oppdaget.... det hadde blitt mange mange år i fengsel og krav om tilbakebetaling at tiltuskede midler. Helt uavhenig av om vedkommende har barn eller ikke.

    Barn må uansett flytte på seg hele tiden, til en ny kommune, til en annen del av landet, til et annet land hvis foreldrene flytter dit. De vil ofte oppleve det som vanskelig, men barn finner fort nye venner på nye steder og finner seg til rette der. Om en familie flytter fra Finnmark til Spania eller Sør Korea fordi mor har fått en jobb på et skipsverft der... ja så må ungene være med om de vil eller ikke. Sikkert ikke populært.. men heller ikke noen sak for politikere og det offentlige å legge seg opp i.

    Så hele dette generaliserende "asylbarna" tøvet er ikke annet enn en måte å fordreie sakene bort fra hva asylsaker egentlig handler om... hvorvidt man har et reelt behov for beskyttelse ... og ikke om det er kjekt å bo i Norge og få andre til å betale hele ens livsopphold og eksistens ... samt hele Petter Spretts venner og bekjente i samme slengen.

    Så Anundsen gjør en svært god figur ved ikke å la seg dupere av dette sentimentale sprøytet som er kokt i hop av godhetsindustriens innleide mediekonsulenter.

    Kanskje den beste justisministeren vi har hatt siden Dørum.
     

    Fjernkontrollen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2012
    Innlegg
    2.266
    Antall liker
    280
    Torget vurderinger
    0
    Menneskerettighetene er en vits, er du en iraner som blir tatt for å smugle narkotika så kan du bli sendt tilbake til Iran for å sone der, har du derimot drept flere mennesker i Iran så kan du ikke sendes tilbake, heller ikke straffes i Norge.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Menneskerettighetene er en vits, er du en iraner som blir tatt for å smugle narkotika så kan du bli sendt tilbake til Iran for å sone der, har du derimot drept flere mennesker i Iran så kan du ikke sendes tilbake, heller ikke straffes i Norge.
    Nja.. ikke blande helt sammen.

    Menneskerettighetene:

    https://www.un.org/en/documents/udhr/

    Men det betyr ikke at enhver påstand om brudd mot dem har noen som helst rot i virkeligheten. Advokater og politikere auser om seg med påståtte "brudd" for å styrke deres posisjon.

    Det er også punkter her jeg ikke er enig i... men totalt sett er det likevel er godt sett med regler som vil gjøre verden til en bedre plass for mennesker hvis de etterleves.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Tror jeg må begynne å abonnere på BT. Det ser ut som om det er landets eneste avis om driver undersøkende journalistikk for tiden. De andre blekkene virker å være et underbruk av Se&Hør...
    BT er en bra avis både på undersøkende journalistikk og debatt.

    Her er en ganske krass kommentar fra sjefsredaktøren. De er ikke redde for å mene noe.

    Kallmyrs kortslutning - Bergens Tidende
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.629
    Antall liker
    15.711
    Torget vurderinger
    2

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.915
    Antall liker
    19.769
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Tror jeg må begynne å abonnere på BT. Det ser ut som om det er landets eneste avis om driver undersøkende journalistikk for tiden. De andre blekkene virker å være et underbruk av Se&Hør...
    BT er bra. Grundige og gjennomførte reportasjer, og en rekke avsløringer som fortjente å komme til offentligheten.
    Leser nettavisen deres hver dag nå. De andre blekkene har jo nesten bare kjendisstoff, og ingen undersøkende journalistikk. I tilfellet Anundsen og Krekar for eksempel, klarte ingen av de andre avisene å hoste opp at hans instruks kunne være i strid med loven. Ei heller at Siv Jensens uttalelser om å ville bryte menneskerettighetene kunne gi grunnlag- i ytterste konsekvens- riksrett.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.429
    Antall liker
    35.214
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Tror jeg må begynne å abonnere på BT. Det ser ut som om det er landets eneste avis om driver undersøkende journalistikk for tiden. De andre blekkene virker å være et underbruk av Se&Hør...
    BT er en bra avis både på undersøkende journalistikk og debatt.

    Her er en ganske krass kommentar fra sjefsredaktøren. De er ikke redde for å mene noe.

    Kallmyrs kortslutning - Bergens Tidende
    Ja, det var en tydelig bredside. En ting er politikere som unngår å fortelle ubehagelige deler av sannheten, men her ser det ut til at BT har tatt statssekretær og/eller statsråd i regelrett løgn. Det blir for drøyt, så all ære til BT for grundig arbeid (f eks to uavhengige oversettere) og for å stå ved en knallhard konklusjon.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Tror jeg må begynne å abonnere på BT. Det ser ut som om det er landets eneste avis om driver undersøkende journalistikk for tiden. De andre blekkene virker å være et underbruk av Se&Hør...
    BT er en bra avis både på undersøkende journalistikk og debatt.

    Her er en ganske krass kommentar fra sjefsredaktøren. De er ikke redde for å mene noe.

    Kallmyrs kortslutning - Bergens Tidende
    Ja, det var en tydelig bredside. En ting er politikere som unngår å fortelle ubehagelige deler av sannheten, men her ser det ut til at BT har tatt statssekretær og/eller statsråd i regelrett løgn. Det blir for drøyt, så all ære til BT for grundig arbeid (f eks to uavhengige oversettere) og for å stå ved en knallhard konklusjon.
    Jepps, en ting er å ha stå for en hard linje, men da får man svare for det og forklare hvorfor og ikke rote seg ut i blåbærskauen som det departementet nå har gjort. Har stor sans for BT som ikke lar dem slippe unna med svada og bortforklaringer.
     
    M

    MORNING STAR

    Gjest
    Heller ikke denne regjeringen er i stand til å sende hjem "Kraken" der han hører hjemme, skuffet som faen !
    Men forrige regjeringskonstellasjon gadd ikke løfte en finger en gang, egentlig forventet fra Bolsjeviker.
    Men unger sendte pelmet de ut av norge så det føyk etter, snakk om feiginger !
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.411
    ^Ingen norsk regjering kan sende ut Mullaen uten å bryte internasjonale avtaler. Forrige regjering snudde nok ganske mange steiner for å finne en løsning men fant ingen. Men frykt ikke, Mullaen kan bli nyttig i og med at han kan være katalysatoren som feller et par ministere (eller en minister og en partileder om du vil)
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.629
    Antall liker
    15.711
    Torget vurderinger
    2
    De rødgrønne har forsøkt forskjellig, bl.a. å få ham sendt til Australia, til utspørring. Men Australierne ville ikke garantere at de ikke ville sende ham videre til Irak.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.515
    Antall liker
    7.850
    Torget vurderinger
    0
    De rødgrønne har forsøkt forskjellig, bl.a. å få ham sendt til Australia, til utspørring. Men Australierne ville ikke garantere at de ikke ville sende ham videre til Irak.
    Hvorfor pokker skulle de nå spørre Australierne om det da?

    For min del kunne vi like greit sende tufsen til Kurderne slik at de kunne få rive ham i fillebiter! Det er slik jeg forstår det liten tvil om at han drev en terrororganisasjon som har et ikke ubetydelig menneskeliv på samvittigheten. Hvorfor skal mullaen ha bedre rettsvern en offrene hans?? Og hvis det er så forbasket om å gjøre å holde ham i live kunne vi da stille ham for en norsk domstol og prøve disse beskyldningene om terror. Da kunne vi gi ham 20 år forvaring og låse ham inne sammen med ABB. Det ville selvsagt være en "grusom" straff for begge, men de har da for pokker fortjent det!! Vi har da stillit andre flyktninger for retten her i Norge og dømt dem til lange straffer for forbrytelser mot menneskeheten.

    Det er for pokker helt vanvittig at vi skal opptre på samme måte som Argentina da de beskyttet nazi forbrytere etter krigen!

    JEG GREMMES!!!!
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    ^Ingen norsk regjering kan sende ut Mullaen uten å bryte internasjonale avtaler. Forrige regjering snudde nok ganske mange steiner for å finne en løsning men fant ingen. Men frykt ikke, Mullaen kan bli nyttig i og med at han kan være katalysatoren som feller et par ministere (eller en minister og en partileder om du vil)
    Overlat ham til NAV, de tar nok knekken på ham slik de har gjort med mange andre.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    ^Ingen norsk regjering kan sende ut Mullaen uten å bryte internasjonale avtaler. Forrige regjering snudde nok ganske mange steiner for å finne en løsning men fant ingen. Men frykt ikke, Mullaen kan bli nyttig i og med at han kan være katalysatoren som feller et par ministere (eller en minister og en partileder om du vil)
    Overlat ham til NAV, de tar nok knekken på ham slik de har gjort med mange andre.
    Nå må du ikke gi de troen på at Krekar har rett på NAV-tjenester, for det har han ikke. Ei heller kan han jobbe da han mangler arbeidstillatelse. Han lever på allmisser
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    ^Ingen norsk regjering kan sende ut Mullaen uten å bryte internasjonale avtaler. Forrige regjering snudde nok ganske mange steiner for å finne en løsning men fant ingen. Men frykt ikke, Mullaen kan bli nyttig i og med at han kan være katalysatoren som feller et par ministere (eller en minister og en partileder om du vil)
    Overlat ham til NAV, de tar nok knekken på ham slik de har gjort med mange andre.
    Nå må du ikke gi de troen på at Krekar har rett på NAV-tjenester, for det har han ikke. Ei heller kan han jobbe da han mangler arbeidstillatelse. Han lever på allmisser
    Det jeg mente var vel at mange gir opp i kontakt med NAV-"tjenester"...........
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    ^Ingen norsk regjering kan sende ut Mullaen uten å bryte internasjonale avtaler. Forrige regjering snudde nok ganske mange steiner for å finne en løsning men fant ingen. Men frykt ikke, Mullaen kan bli nyttig i og med at han kan være katalysatoren som feller et par ministere (eller en minister og en partileder om du vil)
    Overlat ham til NAV, de tar nok knekken på ham slik de har gjort med mange andre.
    Nå må du ikke gi de troen på at Krekar har rett på NAV-tjenester, for det har han ikke. Ei heller kan han jobbe da han mangler arbeidstillatelse. Han lever på allmisser
    Det jeg mente var vel at mange gir opp i kontakt med NAV-"tjenester"...........
    Joda, poenget var ganske så klart. Utfordringen er at enkelte vil bite seg i ordet NAV og faktisk tro at han vil kunne gå på NAV. Og som vi har sett før så er det mange misforståelser ute og går. Du kan jo lese spirre litt over.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.411
    De rødgrønne har forsøkt forskjellig, bl.a. å få ham sendt til Australia, til utspørring. Men Australierne ville ikke garantere at de ikke ville sende ham videre til Irak.
    Hvorfor pokker skulle de nå spørre Australierne om det da?

    For min del kunne vi like greit sende tufsen til Kurderne slik at de kunne få rive ham i fillebiter! Det er slik jeg forstår det liten tvil om at han drev en terrororganisasjon som har et ikke ubetydelig menneskeliv på samvittigheten. Hvorfor skal mullaen ha bedre rettsvern en offrene hans?? Og hvis det er så forbasket om å gjøre å holde ham i live kunne vi da stille ham for en norsk domstol og prøve disse beskyldningene om terror. Da kunne vi gi ham 20 år forvaring og låse ham inne sammen med ABB. Det ville selvsagt være en "grusom" straff for begge, men de har da for pokker fortjent det!! Vi har da stillit andre flyktninger for retten her i Norge og dømt dem til lange straffer for forbrytelser mot menneskeheten.

    Det er for pokker helt vanvittig at vi skal opptre på samme måte som Argentina da de beskyttet nazi forbrytere etter krigen!

    JEG GREMMES!!!!
    Det er vel endel ting som tyder på at Mullaens rolle som terrorist er overdrevet, både fra hans side og andres.
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.691
    Antall liker
    7.929
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Tror jeg må begynne å abonnere på BT. Det ser ut som om det er landets eneste avis om driver undersøkende journalistikk for tiden. De andre blekkene virker å være et underbruk av Se&Hør...
    BT er en bra avis både på undersøkende journalistikk og debatt.

    Her er en ganske krass kommentar fra sjefsredaktøren. De er ikke redde for å mene noe.

    Kallmyrs kortslutning - Bergens Tidende
    Ja, det var en tydelig bredside. En ting er politikere som unngår å fortelle ubehagelige deler av sannheten, men her ser det ut til at BT har tatt statssekretær og/eller statsråd i regelrett løgn. Det blir for drøyt, så all ære til BT for grundig arbeid (f eks to uavhengige oversettere) og for å stå ved en knallhard konklusjon.
    BT er bra, ja. Men det finnest vetige innslag både i Aftenposten, Klassekampen og Dag&Tid.
     
    B

    Briern

    Gjest
    De rødgrønne har forsøkt forskjellig, bl.a. å få ham sendt til Australia, til utspørring. Men Australierne ville ikke garantere at de ikke ville sende ham videre til Irak.
    Hvorfor pokker skulle de nå spørre Australierne om det da?

    For min del kunne vi like greit sende tufsen til Kurderne slik at de kunne få rive ham i fillebiter! Det er slik jeg forstår det liten tvil om at han drev en terrororganisasjon som har et ikke ubetydelig menneskeliv på samvittigheten. Hvorfor skal mullaen ha bedre rettsvern en offrene hans?? Og hvis det er så forbasket om å gjøre å holde ham i live kunne vi da stille ham for en norsk domstol og prøve disse beskyldningene om terror. Da kunne vi gi ham 20 år forvaring og låse ham inne sammen med ABB. Det ville selvsagt være en "grusom" straff for begge, men de har da for pokker fortjent det!! Vi har da stillit andre flyktninger for retten her i Norge og dømt dem til lange straffer for forbrytelser mot menneskeheten.

    Det er for pokker helt vanvittig at vi skal opptre på samme måte som Argentina da de beskyttet nazi forbrytere etter krigen!

    JEG GREMMES!!!!
    Mulla Krekar ble stemplet som terrorist pga av et vitneutsagn der det såkalte vitnet var torturert for å fremlegge falske anklager mot Krekar. Dette skjedde i årsskiftet 2003/2004.

    Opprinnelsen til teroriststemplet har sitt utspring i talen Colin Powell holdt for FNs sikkerhetsråd i februar 2003. Talen var basert på forfalsket etterretningsmateriale.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.629
    Antall liker
    15.711
    Torget vurderinger
    2
    Kanskje man skal overføre Justisdepartementets saker til BT? Ihvertfall når det gjelder retur av asylsøkere?

    Screen Shot 2015-02-02 at 09.19.34.jpg

    Screen Shot 2015-02-02 at 09.19.12.jpg
     

    decibelius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Innlegg
    7.866
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Dæm har itj soddd i Ittalia nei, så no kan kreket sitj i Ittalia å spis spaggætti dagen lang. Nei no må æ ha en røyk (host host).
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Så har retten som forventet funnet at det ikke er noe som helst galt i å sendre Krekar til en ny kommune og pålegge han å holde seg der.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Så har retten som forventet funnet at det ikke er noe som helst galt i å sendre Krekar til en ny kommune og pålegge han å holde seg der.
    Forventet? Det var vel akkurat omvendt alle den tid etter kobbel av jusprofessorer og andre juridiske eksperter mente at dette var lovstridig. Det er jo meget mulig tingretten har rett, det vil jo tiden vise. Men forventet var det jo ikke..
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.629
    Antall liker
    15.711
    Torget vurderinger
    2
    Blir enda noen runder mens anken skal behandles, tenker jeg.

    Syns Simonsen er morsom idag, når hun lanserer Korttidsminneforeningen. Vet hun er upopulær blant rettroende, men likevel. Anundsen skal innom Kontrollkomitéen han var slik en ivrig leder av i sin tid:

    Med mindre Anundsen lider av hukommelsessvikt, husker han nok at kontrollkomiteen under hans ledelse, kalte inn rødgrønne statsråder til høring på løpende bånd som følge av pressens avsløringer, blant annet her i Dagbladet. Den gangen mente han pressen gjorde en formidabel og viktig jobb. Nå er Frp selv i regjering og blir utsatt for den samme oppmerksomheten, men nå synes Frp å mene at det er fordi en venstrevridd presse er ute etter Frp, selv den borgerlige avisa BT. Kontrollkomiteen er med ett blitt åsted for politisk spill og spetakkel, i motsetning til i forrige periode, må vi anta.
    Landets mektigste offer
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn