Nok en runde passert...

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.738
Torget vurderinger
34
Jeg har alltid lurt på det med alder. Er det sånn at man alltid er 18 inni hue, eller om det bare er noe man sier.

Selv føler jeg meg som en tenåring, men har funnet ut at jeg blir avslørt av alderen på de kvinnene som jeg synes er attraktive. Og det er definitivt ikke tenåringer lenger.

Derfor har jeg funnet ut at jeg er akkurat så gammel som jeg er, og det lever jeg veldig godt med.

Håper dere får en fin dag på dagen min, og skulle dere være i nærheten av noe med alkohol i, så kan dere jo løfte glasset i visshet om at jeg også kommer til å gjøre det til kvelden.

B

bamsemann

Gjest
Gratulerer masse med dagen Roy :D

Ha en kjempefin dag.. og selvfølgelig er man fortsatt 18 i toppen... ;D

bamsemann.. :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.246
Torget vurderinger
2
Gratulerer. Hvis man føler seg som 18 i hue hele livet, da er det noe galt.

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Gratulerer med dagen.

Jeg selv nådde kanskje tenårene, siden har jeg bare vokst ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gratulerer!

Jeg innså først at jeg var blitt voksen da jeg så igjen lillebroren til en venninne etter en del år. Siden han så voksen ut måtte jo konklusjonen bli at da var vel jeg og det da... uff... det var en fæl dag...
;)

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
71
Gratulerer!
Din gamle "flamme" Suzy (Systemdek IIX 900e) hilser også, selv om hun er litt krank om dagen, armløse stakkaren ;D

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.738
Torget vurderinger
34
Gratulerer!
Din gamle "flamme" Suzy (Systemdek IIX 900e) hilser også, selv om hun er litt krank om dagen, armløse stakkaren ;D
I motsetning til tidligere kvinnelige bekjentskaper, så er Systemdek'en en flamme jeg gjerne kunne tenkt meg å beholdt.

O

om.s

Gjest
Ha en fortreffelig og hyggelig dag!!, hilsen en som også finner de modne kvinner mest spennende ;) ;D .....

mvh

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Gratulerer så mye med dagen, Roy. Og husk; man blir bare visere og visere med årene :D
Ha en flott bursdag og en fin jul!

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Selv føler jeg meg som en tenåring, men har funnet ut at jeg blir avslørt av alderen på de kvinnene som jeg synes er attraktive. Og det er definitivt ikke tenåringer lenger.
Egentlig litt betryggende. ;)

Ellers har kanskje musikksmaken utviklet seg en smule også?

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
Gratulerer med dagen Roy ;D Tenk og vært 18 år med den erfaringen du har nå ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Gratulerer med dagen. Måtte neste år fylles med god musikk og etterlengtede oppgraderinger. Innen du blir gammel har de nok funnet opp magnetostatiske høreapparat så fremtiden er lys.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.738
Torget vurderinger
34
Egentlig litt betryggende.  ;)

Ellers har kanskje musikksmaken utviklet seg en smule også?
Ja, da jeg var 18 hørte jeg ikke på klassisk, ikke på jazz og ikke på world music. Derimot hørte jeg mye på synth, The Cure, U2, Raga, Jokke, De Lillos og DumDum...

Nå hører jeg lite på synth, lite på The Cure, U2, Raga, Jokke, De Lillos og DumDum, litt klassisk og world music, og resten nesten bare jazz  :)

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.722
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Grattis Roy, jeg blir snart 18 igjen jeg også, og neste år,17 ;D

Lars