I anledning at jeg skal tune et par anlegg i Bergen, trolig mot slutten av februar, så lurte jeg på om det var noen oppsett i Bergensområdet man virkelig burde lytte til. Skriv gjerne samtidig litt om hva slags oppsett det er snakk om.
Du kom meg i forkjøpetKarmana sitt fortjener vel et besøk?
O
SOA har egen tråd.Bergfinn : Ja, jeg skal etter planen innom OMF for en kalibreringsrunde.
Proffen : TKR sitt oppsett kalibrerte jeg for en god del år siden. Vet ikke om han har skiftet ut noe i mellomtiden... Hva type oppsett har de andre du nevner? Jeg føler ikke så godt med på "mitt anlegg"-tråder så jeg har ikke helt oversikt.
Karmana : Takker for det, oppsettet ditt er ganske tradisjonelt, eller? Jeg tar ikke alt på modellnavn, men husker jeg likte Bird 1 da den ble presentert som ny i Stockholm. For meg ser det ut som om du har litt flere komponenter enn til et komplett oppsett?
Lurer på om det er Acapella Violon de heter.Askeland har jeg vært hos for en del år siden, TH skal jeg til for å kalibrere. Men tyske... plasmadiskant, da snakker vi vel Lansche? Ikke Cubus vel? Hvem er dette?
Kva meiner du med "Bergen"? Eg bur berre 5-6 timar unna...I anledning at jeg skal tune et par anlegg i Bergen, trolig mot slutten av februar, så lurte jeg på om det var noen oppsett i Bergensområdet man virkelig burde lytte til. Skriv gjerne samtidig litt om hva slags oppsett det er snakk om.
Ja, hver vei. En god dag med kjøring og en hel tank med diesel i tillegg til selve bergensturen [emoji54]Kva meiner du med "Bergen"? Eg bur berre 5-6 timar unna...I anledning at jeg skal tune et par anlegg i Bergen, trolig mot slutten av februar, så lurte jeg på om det var noen oppsett i Bergensområdet man virkelig burde lytte til. Skriv gjerne samtidig litt om hva slags oppsett det er snakk om.
Hvis jeg drikker tilstrekkelig mye, kanskje jeg ikke merker turen tilbake?Du kunne fått besøke meg, drukke øl og høyrt høg lyd.
Buekorpsa har ikkje sesong enno.hele Bergen er full av høy lydfra Bergensere
![]()