Nettverkspiller

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.936
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Testet In-akustik Reference Coax mot optisk av samme serie for ikke lenge siden og klare ikke å høre noe forskjell

mvh
 

Mars19

Utestengt pga. dårlig oppførsel
Ble medlem
14.02.2017
Innlegg
670
Antall liker
244
Sted
Andebu
Torget vurderinger
1
Jeg har lest at noen hører forskjell og andre ikke så det kan kanskje være forskjellige grunner til det. Hvis du hadde hørt hos meg hadde du enkelt hørt forskjell også. Min hørsel er langt fra perfekt .
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.936
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Jeg har lest at noen hører forskjell og andre ikke så det kan kanskje være forskjellige grunner til det. Hvis du hadde hørt hos meg hadde du enkelt hørt forskjell også. Min hørsel er langt fra perfekt .
Ja kanskje det :unsure: hva har du av utstyr når du har testet?

mvh
 

Mars19

Utestengt pga. dårlig oppførsel
Ble medlem
14.02.2017
Innlegg
670
Antall liker
244
Sted
Andebu
Torget vurderinger
1
Ja kanskje det :unsure: hva har du av utstyr når du har testet?

mvh
Jeg har MOON MiND streamer og Parasound P5 pre/dac og Ayon S3 pre/dac. Bruker den coax kabelen Hb52 laget med litt dyrere plugger enn originalt bare. Bruker InAkustikk nettverkskabel
 

Mars19

Utestengt pga. dårlig oppførsel
Ble medlem
14.02.2017
Innlegg
670
Antall liker
244
Sted
Andebu
Torget vurderinger
1
Jeg tror hverken at de som hører eller ikke hører forskjeller inbiller seg dette så det er litt rart😊
 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.496
Antall liker
9.228
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Det er forskjell på å lene seg tilbake i stresslessen og høre på musikken og når man er fremoverlent og aktivt lytter etter forskjeller når man f.eks. bytter mellom forskjellge digitale kabler og utganger.. En ting er helt sikkert: Vi kan ikke stole på ørene i slike tilfeller. Vi skjerper sansene og hører detaljer som også er der når vi lytter tilbakelent i stresslessen, men de legger man ikke merke til på samme måte. Hjernen lurer oss trill rundt. :D
 
Sist redigert:

Mars19

Utestengt pga. dårlig oppførsel
Ble medlem
14.02.2017
Innlegg
670
Antall liker
244
Sted
Andebu
Torget vurderinger
1
Det er forskjell på å lene seg tilbake i stresslessen og høre på musikken og når man er fremoverlent og aktivt lytter etter forskjeller når man f.eks. bytter mellom forskjellge digitale kabler og utganger.. En ting er helt sikkert: Vi kan ikke stole på ørene i slike tilfeller. Vi skjerper sansene og hører detaljer som også er der når vi lytter tilbakelent i stresslessen, men de legger man ikke merke til på samme måte. Hjernen lurer oss trill rundt. :D
Ja mulig det er forskjell på det, men jeg har aldri prøvd. Jeg lener meg alltid tilbake og slapper av når jeg hører på musikk.😊
 
Topp Bunn