- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 0
jeg har tenkt å anskafe meg en nettkabel,noen erfaring
med denne
http://www.fat-power.com/
skogskatt ???
med denne
http://www.fat-power.com/
skogskatt ???
Seriøst? Den virker bedre enn kabelen som følger med de fleste komponenter ;D"Extreme Kryobehandling, for reduksjon av elektrisk resistans og induktans."
Låter ju verkligen seriöst :![]()
Har du en link ?BPT og Running Springs er to prodder som virkelig har mye positive omtaler nå om dagen...
BPT = http://www.b-p-t.com/Har du en link ?
Hvem fører disse i Norge? Jeg lurer på det samme angående virtual dynamics som du har anbefalt.
Feil.Fat Power og Extreme har dobbel skjerm, det har ikke den "orginale" LMC kabelen.
Dette er desverre total feilinformasjon....Kablene Fat Power, Extreme Audio Cables, LMC kabelen,, er samme type kabel (ikke merke) og leveres alle av RS som er importøren i skandinavia. En ren Strømkabel med ekstra tykke ledere for jording. Fat Power og Extreme har dobbel skjerm, det har ikke den "orginale" LMC kabelen. Men alle hvirker meget bra..
Feil.
"Original" LMC, som LMC anbefalte i sin tid hadde dobbel, flettet og ufortinnet kobberskjerm.
R
Dette er desverre total feilinformasjon....
baatsman eller Spear_Eagle om du vil, som tilfeldigvis selger en annen strømkabel.......![]()
Nei, RS sitter på en ny kabel som ikke er lik LMC kabelen........men det er riktig at den ogå skal ha dobbel skjerming.Jeg sitter på både den orginale LMC (2x2,5+4mm, grå, dobbelskjem) og FAT LMC (2x4+6mm, grå, dobbel skjerm). Kjøpte FAT LMC'n på "restlagersalg", men har i senere tid fått bekreftet at RS fortsatt lagerfører denne kabelen![]()
Nei, RS sitter på en ny kabel som ikke er lik LMC kabelen........men det er riktig at den ogå skal ha dobbel skjerming.
hei tror janhella mener rs components (rs-c) og ikke deg.. hehe.. Og her kommer han med påstander som er helt bak mål igjen.. LMC kabelen som den er blitt kalt er en kabel som gikk ut av sortimentet men er blitt erstattet av en annet merke, (DRAKA) og de er meget lik i både oppbygning og farge.. Og i RC-C sine datablad så henvises det til begge kablene (vare nr) da de har eksakt samme data. Dette kan dokumenters opp og i mente så det holder.. Det janhella prøver å gjøre er å drive gjøn og få folk til å tro at draka kabelen er noe dritt og ikke kan sammenlignes med den orginale LMC kabelen.. Noe den utmerket kan og den er tross alt en erstattning for den kabelen som blir kalt LMC.. DET ER EKSAKT SAMME TYPE KABEL, OM IKKE MERKE, MEN ELLERS HELT 99% lik.. (som forøvrig ikke heter LMC ) Jeg foreslår nå at LMC nå tar fatt i dette og kan bekrefte det jeg sier nå.. For de som er intressert: så er det bare å sjekke rsonline.no og cables og flexible mains cables og på databladet står det CONFIRMS TO RS 379-671. som er varenr til den orginale LMC kabelen. De kablene som nå er har varenr RC 517-6247 og RS 517-6253.. Alt dette har jeg kommet fram til gjennom undersøkelser her på HFS og med samtaler med LMC him self og ikke minst fra RS components.. Det janhella driver med er fjås og tøv fra ende til annen og et forsøk på å si at vi andre driver med løgn og fanteri. Det vil vi ikke ha noe av. Nå får janhella komme dokumentasjon på sine påstander istedenfor å slenge ut hist og her påstander som ikke er hold i det hele tatt, og når han ikke kan svare på konkrete spørmål for så henvise til at "det står på nettet" hele tiden.. mvh baatsman..Jeg har nå hele tiden holdt meg til EKKJ & massive ledere da janhella, med fletteskjerm. ???
Mvh. RS
Baatsman, har ikke du allerede fått advarsel fra Høvdingen for dine ukorrekte påstander, rart at du da fortsetter i samme tralthei tror janhella mener rs components (rs-c) og ikke deg.. hehe.. Og her kommer han med påstander som er helt bak mål igjen.. LMC kabelen som den er blitt kalt er en kabel som gikk ut av sortimentet men er blitt erstattet av en annet merke, (DRAKA) og de er meget lik i både oppbygning og farge.. Og i RC-C sine datablad så henvises det til begge kablene (vare nr) da de har eksakt samme data. Dette kan dokumenters opp og i mente så det holder.. Det janhella prøver å gjøre er å drive gjøn og få folk til å tro at draka kabelen er noe dritt og ikke kan sammenlignes med den orginale LMC kabelen.. Noe den utmerket kan og den er tross alt en erstattning for den kabelen som blir kalt LMC.. DET ER EKSAKT SAMME TYPE KABEL, OM IKKE MERKE, MEN ELLERS HELT 99% lik.. (som forøvrig ikke heter LMC ) Jeg foreslår nå at LMC nå tar fatt i dette og kan bekrefte det jeg sier nå.. For de som er intressert: så er det bare å sjekke rsonline.no og cables og flexible mains cables og på databladet står det CONFIRMS TO RS 379-671. som er varenr til den orginale LMC kabelen. De kablene som nå er har varenr RC 517-6247 og RS 517-6253.. Alt dette har jeg kommet fram til gjennom undersøkelser her på HFS og med samtaler med LMC him self og ikke minst fra RS components.. Det janhella driver med er fjås og tøv fra ende til annen og et forsøk på å si at vi andre driver med løgn og fanteri. Det vil vi ikke ha noe av. Nå får janhella komme dokumentasjon på sine påstander istedenfor å slenge ut hist og her påstander som ikke er hold i det hele tatt, og når han ikke kan svare på konkrete spørmål for så henvise til at "det står på nettet" hele tiden.. mvh baatsman..
R.Solhaug mente ikke deg ;D , ser nå at du underskriver med RS, får bruke RS-C i fremtiden for å referere til RS-components.Jeg har nå hele tiden holdt meg til EKKJ & massive ledere da janhella, med fletteskjerm. ???
Mvh. RS
Jeg har ikke sagt at de er samme kabel,, men samme type kabel.. les innleggene nøye. Man kan for eksempel ta to motorsykler med samme kubikk og tilnærmet identisk ytelse og er ment for å brukes likt, så kan man ikke si at denne ene er helt ulik den andre og slett ikke er samme type sykkel.Baatsman, har ikke du allerede fått advarsel fra Høvdingen for dine ukorrekte påstander, rart at du da fortsetter i samme tralt
Høvdingen her på sentralen, sjekket også opp dette, og kom også frem til at det ikke var samme kabel, dermed kunne ikke du eller andre bruke LMC navnet ved salg av RS-C draka kablene.....men dette er da gammelt nytt for deg Baatsman![]()
Tilnærmert, er noe annet enn at det er LMC kabelen Baatsman selgerHvis den har skjerm av kobber så er den jo tilnærmet lik LMC kabelen, og da har jeg misforstått.
Eh, javel ? Kunne du utdype den sammenhengen ?Videre har jeg fjernet den avtagbare gummi hetten på støpselet. Grunn: Gummi + statisk elektrisitet = økt induktans.