R
Rojoh
Gjest
Mulig at Kimberen bidrar negativt, men er vel neppe eneste "synder".BM er rca til xlr, tror du en av kablene kan lage litt av problemet?
Mvh. Johan
Mulig at Kimberen bidrar negativt, men er vel neppe eneste "synder".BM er rca til xlr, tror du en av kablene kan lage litt av problemet?
Har dette "problemet" selv. Setter det i hermetegn, da dette inntreffer ikke før jeg spiller godt over nabovennlig nivå på volumet.Tja det er fremdels noe skarpe sss`er på damevokal som krall og melua,
Var det jeg sa. Furutech paneler skal plasseres med omhuYahoooooooooo
Framgang, Løftet furutechene panelene med 16 cm og vips så var alt så meget bedre.
8)
;D 8)
Funker helt 100 for meg. www.mobelringen.no, produkter, stue, tvbord og mediabenk pr1400Møbel linken din virker ikke. Husker du navnet på racket?
Dette må jeg også få testet, men mister man ikke fordelen med bassen da? Mener også at panelene strammer bassen litt.Var det jeg sa. Furutech paneler skal plasseres med omhu
Gøy å høre.
Prøv å løft de så høyt at senter panel er på høyde med diskantelement. Kan funke
Kveler ja, 100% enig. 8)En crt TV mellom høyttalerne kveler lydbildet, det er min erfaring. God grunn til å kjøpe plasma som man henger på veggen
Sikkert ikke 100% optimalt med skjerm på veggen heller siden den også har harde overflater, men det i hvert mye bedre enn crt som blir stående midt i mellom høyttalerne.