Neotech NEI-1002 signalkabler - OCC Solid Core Silver

Neotech NEI-1002 signalkabler - Nå i demo/utlån!

Vi har fått inn noen par Neotech NEI-1002 signalkabler for å bruke i vårt demo-oppsett/utlån. Disse kablene har imponert oss stort med sin åpne og musikalske spillestil. De låter ikke som mange sølvkabler kan gjøre(litt frempå/lyst), men låter mer åpent og naturlig. Matcher svært godt med rørutstyr.

Kablene er bygd opp med solid-core ledere i OCC sølv. Isolasjonen rundt lederne er Polyethylene med Teflon utenpå. Kablene har også trippel skjerming. Loddetinn i sølv og plugger i Rhodium og ren kobber.

Kablene leveres både i balansert versjon(XLR) og ubalansert versjon(RCA) og kan bestilles i den lengden man ønsker.

Kablene kan lånes ut om man ønsker å teste selv i eget oppsett. Ta kontakt for å avtale. Vi har også inn flere høyttalerkabler fra Neotech som kan lånes ut.

Her er link til en test med flere detaljer om kablene og lytteinntrykk:
Neotech*NEI — 1002 OCC Silver Interconnect Cable — Audiophilia

Link til nettbutikk med priser:
Neotech NEI-1002 0,5m - Mala Audio

neotech.jpg

600.jpg

Kommentarer

J.O

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.02.2007
Antall liker
487
Torget vurderinger
24
Har disse kablene selv og modellen over også og kan skrive under på beskrivelsen som står over her.
Hørt på musikk siden de kom i hus for å si det slik.
Anbefales å prøve!

Mvh J.O

Drossel

Æresmedlem
Ble medlem
05.05.2012
Antall liker
3.814
Har det også eller kanskje det er 2002 jeg har kan ikke huske. Anyway virkeligt godt kabel anbefales.

MalaAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
15.07.2014
Antall liker
3.335
Sted
Asker
Torget vurderinger
5
Kjekt å se at det er flere som har oppdaget Neotech :)

Ta kontakt om du også vil prøve i ditt oppsett!

Joey

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2017
Antall liker
156
Sted
Lindesnes Sør landet Perle
Jeg låner nå 3001 rca og jeg har audioquest red river jeg ble blåst avsted virkelig godt produkt og jeg annbefaler dem på det sterkeste. Tusen takk malaaudio for jeg får låne disse . Dere har en fremtidig kunde det er helt sikkert ,men skal bytte forsterker så jeg må gå for xlr versjonen ,men jeg skal ha de uansett. De ser helt fantastisk ut de gir kvalitet følese og lyd jeg er målløs takk :)

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.335
Link til alle artikler
1253
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye Spendor A-serie | Årets overraskelse

Nye Spendor A-serie | Årets overraskelse

• 0
Spendor A-serie – den forsinkede lanseringen som ble en av årets hyggeligste overraskelser Noen ganger tar det litt lengre tid enn planlagt. Spendor sin nye A-serie lot vente på seg, og...
Fortsett
Bransjenyheter
Ø Audio FRIGG 02 | Den lille kjempen

Ø Audio FRIGG 02 | Den lille kjempen

• 0
Ø Audio FRIGG 02 – Høyttaleren som tar anmelderne med storm Ø Audio FRIGG 02 er høyttaleren som på rekordtid gikk fra lansering til internasjonal anerkjennelse. Anmeldere verden over uttrykker...
Fortsett
Bransjenyheter
Ø Audio Icon 12 | En norsk referanse

Ø Audio Icon 12 | En norsk referanse

• 0
Ø Audio Icon 12 – Når musikken slipper fri Har du opplevd Ø Audio Icon 12 enda? Hvis ikke, er det på høy tid å sette seg ned for en virkelig lytteseanse. Dette er høyttaleren som får anmeldere...
Fortsett
Bransjenyheter
Innspurt på vår novemberkampanje | Mala Audio

Innspurt på vår novemberkampanje | Mala Audio

• 0
Vi har fylt på med nye produkter Under vår kampanjeside finner du godbiter fra Musical Fidelity, Electrocompaniet, Hana m.fl. Kampanjen varer til og med 1.des Se alle tilbudene her Tilbudene...
Fortsett
Bransjenyheter
I dag braker det løs med Electrocompaniet-dager | Mala Audio

I dag braker det løs med Electrocompaniet-dager | Mala Audio

• 0
Velkommen til Electrocompaniet-dager hos Mala Audio – magiske musikkopplevelser ut uken! Fra i dag åpner vi dørene for årets kanskje mest stemningsfulle lydopplevelse hos Mala Audio: flere rom...
Fortsett
Bransjenyheter
Knallpriser i november på utvalgte produkter fra Musical Fidelity | Mala Audio

Knallpriser i november på utvalgte produkter fra Musical Fidelity | Mala Audio

• 1
Novemberkampanje hos Mala Audio Høy lydkvalitet - Lave priser November er salgsmåneden over alle – og kampen om oppmerksomheten er i full gang. Hos Mala Audio plukker vi ut produkter vi virkelig...
Fortsett
Topp Bunn