Neil Young's Arkiver

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Det er allerede ryddet plass i hylla til denne. Dette er noe å se fram til. Det har vært venta i mange år på Hr. Youngs arkiver.

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
552
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
Da er det jo godt at Mr. Young endelig begynner å få ut noe fra arkivene. Den omtalte monsterboxen er det vel ingen som tror på lenger - Mr. Young har vel jobbet i minst 10 år med den første av x-antall monsterboxer, men som den tullingen han er klarer han ikke å få til noe konstruktivt.
Jeg foreslår at han holder seg til det han kan, musikken, og overlater utgivelse av dette til folk som kan det.

costello

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.10.2004
Antall liker
123
Torget vurderinger
2
Ja, november blir en spennende måned.

Utgivelser både med Young og Tom Waits...og tenk på alle Cd'ene Neil Young kommer til å gi ut i åra som kommer....gleder meg.

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
Det er fint at Neil Young åpner sine arkiver, men jeg hadde ventet meg noe mer enn en live innspilling. De begynner det å bli en del av. Her er ingen ukjente låter. Det kommer kanskje senere. 8)

Det er bare å be til høyere makter at platen også kommer på vinyl. Classic Records har gjort en formidabel jobb med Greendale, Greatest Hits, Prairie Wind og Living With War. Jeg håper at samarbeidet fortsetter. 8)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Og alle som liker Neil Young har selvfølgelig kjøpt,
Crazy Horse / The Complete Reprise Recordings 1971 - 73.
Hvis ikke så kommer lyn og torden og slår ned i hue på dere !

Løp og kjøp sier jeg !!!

Topp Bunn