Du kan jo prøve å nevne et eksempel av noe du syns er bra musikk, legg deg på hoggestabben. Du vil få svar.Den mannen "rauter" verre enn ei skikkelig gammal ku................så han skal aldri inn i musikk-samlingen her.................!!!
Makan til umusikalsk greie skal du lete lenge etter.............!!!
Den mannen "rauter" verre enn ei skikkelig gammal ku................så han skal aldri inn i musikk-samlingen her.................!!!
ok, men det var ikke det jeg lurte påDen mannen "rauter" verre enn ei skikkelig gammal ku................så han skal aldri inn i musikk-samlingen her.................!!!
Stemme avgitt, på forespørsel, litt lenger opp i tråden....Ja dere ser topic hva syns du om Neil Young??
DET............er en uttalelse som vekker interessen for å lytte til nevnte skive................................våger jeg påstanden at ingen - INGEN - har råere gitarlyd enn Neil Young. Hør f.eks på Ragged Glory eller Weld
enig! han er kongen! 8)I mine ører er svært få, om noen i det hele, tøffere enn Neil Young.
he heDet skal han ha, han spiller NESTEN like bra gitar som Bob Dylan gjør på Ballad of a thin man.
Nå er jeg redd du blander Neil Young med en annen, Treskalle... eh.. Tresko. Kan det være Tanita Tikaram du tenker på?Energi? Neil Young?
Mannen har omtrent like mye sprut som en El-bil.
Høres ut som en blanding av Maria Arredondo, Kurt Nilsen og ei Ku.
Det skal han ha, han spiller NESTEN like bra gitar som Bob Dylan gjør på Ballad of a thin man.
Jeg har heller aldri skjønt hvorfor Bob Dylan har status som live-musiker, å dømme etter opptakene. Men den vestlige verden i sin alminnelighet har akseptert ham som stor poet.Så gøy å værra Bob Dylan. Han er grei, har skrevet en del gode låter med greie tekster, men noen stor dikter er han neppe. Han fremstår etter min mening (2 konserter), i dag, som en svak, uinspirert musiker backet av et dårlig band som helst vil tilbake til hotellet for å se på pay-tv.
Gudene vet hva du tenker på når du nevner energi + feeling. Ett innblikk i hva dette kan innebære, fikk jo de som overvar Dylans siste konsert i Oslo. Mannen rørte seg knapt nok, stod kroket over tangentene hele tiden og "gav gudene stemme fra avgrunnen". Det var mer energi og feeling der enn i noen sprettball jeg har sett...Neil Young derimot, han så jeg på Kalvøya, og det var helt fantastisk. Energi + feeling = ;D ;D ;D ;D
De som var på Kalvøya den kvelden vet hva jeg mener.Gudene vet hva du tenker på når du nevner energi + feeling. Ett innblikk i hva dette kan innebære, fikk jo de som overvar Dylans siste konsert i Oslo. Mannen rørte seg knapt nok, stod kroket over tangentene hele tiden og "gav gudene stemme fra avgrunnen". Det var mer energi og feeling der enn i noen sprettball jeg har sett...
Affa har sett to konserter, men viste Britney ridderkorset mens inkarnasjonen skjedde rett ved. Stakkars mann!
Ja faren min var der, han sa det var noe det beste han hadde opplevd. Det er jo sånn at man nesten beggyner å gråte når man hører på musikken han var det en Kritiker som skrev engang. Mye følelser i musikken hansDe som var på Kalvøya den kvelden vet hva jeg mener.
Energi har ikke nødvendigvis med bevegelse på scenen å gjøre nei , men han gjorde det også. Hvis du har glede av Dylan live , er jo det fint for deg.
Men jeg skjønte ingenting av det du skrev om Affa.
Samme her,Nytter ikke for meg å komme med et bestemt album, alle er bra på hver sin måte, unntatt Trans albumet.
Når du flytter, så må du handle cd`er hører jegSamme her,
Å det er så kjekt at pappa og jeg deler musikk smak.
Han har nesten alle albumene og jeg kjøper de nye eller de han ikke har
det kan bli dyrt når jeg flytter da![]()