Nei og nei, så pikant, dere!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
KindOfBlue skrev:
Dag og Tid, Morgenbladet, DN på Lørdag og Weekendavisen dekker mitt avisbehov for uken. Mengder av dyptpløyende featurestoff og innsiktsfulle artikler -- og med god musikkdekning, både for utgivelser og live.
VG og Dagbladet er bortkastet tid - panikkaviser som skjeler til opplagstall.

Dag og Tid er en utrolig god avis, men du må kunne godta nynorsken!

Min far leser og Dag og tid. Fikk en sitatbok av han til jul, mange gode sitater der:

- Oppegåande folk veit når dei skal liggje lågt.

- Intoleranse må møtast med nulltoleranse.

- I helvete blir ingen frosen ut.

- Fundamentalister er truande til litt av kvart.

- Gnagsåret blir til medan du går.

-Å gjere seg kostbar er eit billeg triks.

-Ein får ikkje fleire egotrippar enn ein lagar sjøl.

For å komme med noen eksempler...

Nettavisene er greie med det at de oppdateres raskt, man kan gå inn på en av de mest vanlige og stort sett lese det samme akkurat når det kommer til hva som nylig har skjedd. Når det kommer til utdyping av saker og annet dill de fyller sidene med er det derimot et skille, noen satser stort på kjendis-nyheter, som stort sett er uinteressant sladder og saker om folk man ofte ikke engang aner hvem er.
DB har av og til noen interessante artikler bla. på Magazin-delen, foretrekker DB fremfor VG om jeg må velge. Aftenposten og BT holder et noe høyere nivå.

Enig i at DB taler med to tunger, de har kanskje ikke helt blitt enig med seg selv om hvilken retning de skal satse på..

Der kastet jeg bort ennå noen minutter av mitt liv, for ikke å snakke om deres liv. Sorry for det, det hjelper å ta en bit sjokolade mens man holder på, så er ikke tiden helt bortkastet tross alt.. ::)

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Gi damene ett oppblåsbart basseng med grønn gele og la dem komme til enighet ved en tvekamp..

::)

mvh

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Imperial skrev:
Gi damene ett oppblåsbart basseng med grønn gele og la dem komme til enighet ved en tvekamp..

::)

mvh
Hvilken avis skulle så dekke dette evenementet? Fritt Folk ?? ;D ;D ;D

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Komponenten skrev:
DB har av og til noen interessante artikler bla. på Magazin-delen, foretrekker DB fremfor VG om jeg må velge. Aftenposten og BT holder et noe høyere nivå.
For et par måneder siden hadde DB en rekke gode bakgrunnsartikler på nett, bla en artikkel angående Afghanistan og feilen ved å analysere landets problemer med vestlige øyne. Jeg hadde håpet det var starten på en ny redaksjonell linje, men tydligvis ikke.... Allikevel foretrekker jeg også DB pga side 2-3. Det meste ellers er tull og jeg tar meg ofte i å bli irritert over at noen virkelig kan tro at jeg er interessert i sexproblemene til "kjendisfrisøren" til folk jeg ikke engang vet hvem er... (Kjøper aldri slike aviser lenger, blar gjennom når jeg får de servert av SAS..)

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Mi ranking-liste når det gjeld seriøse, norske aviser:

1. Dag og Tid
2. Aftenposten
3. Bergens Tidende
4. Klassekampen
5. (fann diverre ikkje fleire)
DN og Morgenbladet kan være med.. og kanskje en og annen lokalavis som kun de innfødte og mediaforskerne har hørt om.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Uff, dette var ille. :eek:

Men hun til høyre kunne vel med fordel ha funnet seg noe annet, det var vel lite som var fint med det "plagget"

Når de har en eneste sjanse til å vise seg frem fra sin beste side så skjønner jeg ikke at de kommer opp med noe så stygt som det der.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.258
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ble det Ukraina foran Sverige da?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Hun fra Ukraina var slett ikke dum nei. ;)

Synge kunne hun også.

Topp Bunn