Nedetid 18 august

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.226
Antall liker
9.462
Torget vurderinger
2
Det ble jo en påminnelse om hvor mye Hifi sentralen betyr for vårt nettsosiale liv når man ikke kunne sladre her en dag. Og ikke minst muligheten til å finne og dele erfaringer
Oppgraderer herved til støttemedlem idag !
 
Sist redigert:

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.183
Antall liker
2.648
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
Høvdingen , du gjorde det du måtte gjøre ,,,,noen måtte gjøre det og det var deg .)

Det er sånn det er å være sjef " Takk og kred til den jobben du gjør her på forumet og allt det vi ikke ser

Hilsen fornøyd Harepus
 

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Innlegg
5.272
Antall liker
3.305
Torget vurderinger
49
Det ble jo en påminnelse om hvor mye Hifi sentralen betyr for vårt nettsosiale liv når man ikke kunne sladre her en dag. Og ikke minst muligheten til å finne og dele erfaringer
Oppgraderer herved til støttemedlem idag !
Enig👍
Oppfordrer alle som er her inne hver dag til og gjøre det samme!
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.267
Antall liker
11.009
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg fikk montert hodeskall og pickup på ny arm, og finjustert etter alle regler.
Feiret med et glass med kona også.
Takk til Høvdingen.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.991
Antall liker
20.055
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
@Høvdingen
Skulle jeg komme med et lite innspark, skulle det være, at du hadde oppdatert
din HFS-"Facebook"-side, så man hadde vært lite innformert om, hva som skjedde.
En HEL dag/aften/natt..... og ingen beskjed 😭
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Jeg har vært fastklemt på 3 fly siden igår, og snart hjemme igjen. Feilen i går hadde nok ikke skjedd hadde det ikke vært for dette.

Men, kanskje det var bra at enkelte fant ut at livet består av mer enn å krangle med hverandre på nett, og selv har jeg opplevd 3 uker som var nokså annerledes enn livet jeg er vant med hjemme.

Jeg skal gå gjennom siden når jeg kommer tilbake senere i dag for å se hva jeg gjorde feil i går.

Mvh
Høvdingen
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.407
Antall liker
102.430
Torget vurderinger
23

Høvdingen skrur av Nordoststream... en forsmak på vinteren og hvordan vi kan komme til å fryse o_O
Vi er jo vant til å være her, hvor det går varmt for seg til tider!!

Men fortvil ikke -det kunne vært verre... det kunne vært i dag! @Lagga ......:geek:
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.915
Antall liker
1.953
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Utrolig bra timing av nedetid for min del,, hadde første skoledag som «gæmlis-student» i går.
UghUgh, hvite mann tåler ikke Høvdingens konsentrasjons stjelende nettdop
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.407
Antall liker
102.430
Torget vurderinger
23
HFS burde være som Sporveien her i Oslo... er de forsinket over et visst antall minutter så kan du få dekket drosje! :LOL:
 
M

MusicBear

Gjest
Jeg har vært fastklemt på 3 fly siden igår, og snart hjemme igjen. Feilen i går hadde nok ikke skjedd hadde det ikke vært for dette.
Den størrelse og omfang nettstedet ditt har, Høvdingen, du burde kanskje gå ut til medlemmene og høre om noen eier et flyselskap slik at du slipper tilfeller som det her :oops:

Kan jo også være at man via SSB statistikk vil kunne avlese resultater av det nylige avbruddet - 9 måneder frem - i så fall bør disse "nede-stengetid-barna" få sitt eksklusivt medlemskap her straks de forlater fødselsklinikken. På den annen side; når disse gror opp er vel type Sonos-anlegg standard lydutstyr i en hver leilighet eller hus, mens vi selv sitter på gamlehjem når den tid kommer med separate hi-fi komponenter & sånt så pleierne nesten tørner :ROFLMAO:
 
Sist redigert av en moderator:

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.783
Antall liker
5.431
Sted
Holmestrand
Jeg har vært fastklemt på 3 fly siden igår, og snart hjemme igjen. Feilen i går hadde nok ikke skjedd hadde det ikke vært for dette.

Men, kanskje det var bra at enkelte fant ut at livet består av mer enn å krangle med hverandre på nett, og selv har jeg opplevd 3 uker som var nokså annerledes enn livet jeg er vant med hjemme.

Jeg skal gå gjennom siden når jeg kommer tilbake senere i dag for å se hva jeg gjorde feil i går.

Mvh
Høvdingen
Tror ingen kritiserer deg på noe vis. 💝
 
Topp Bunn