???Kjære deg, du må ikke finne på å kaste penger ut på formål som dette.
Nazareth VAR et band som hadde mye godt fore, men i dag er det bare skygger av seg selv .
Synes i grunnen synd på de gjennværende medlemmene!!!
De burde lagt opp for lenge siden!!!.
Neida , jeg er ikke en NAZ slakter!!! 8), har alt på vinyl helt til det som jeg mener er det siste ordentlige NAZ albummet "Play`n the game".
Styr unna og lev med minnene... ;D ;D.
"Musikeren" gikk for ikke alt for lenge siden på en "Fish" konsert hvor han (Fish) skulle framføre et album i fra "Marillion".
Han gikk etter første låt og nettopp "ville heller leve med minnet"
om en stor vokalistisk-karakter som definitivt ikke eksisterte lenger!!!!
Beklager alle "FISH" fans, ikke vondt ment!!!!!
Vh
S
Kanskje du fikk for Naz. slakten;DJøss hva skjedde??? ???
Vh
S
Enig med dansebandet:Kanskje du fikk for Naz. slakten
Nei, er helt enig! Ikke bruk kroner på den konserten, har DVD'en fra Glasgow "Homecoming" fra slutten på 90 tallet.
Elendig! Som å høre et danseband.
Kjøp deg heller ei plate for kronene.![]()
Ja, der har jeg hørt om tror jeg. Er ikke det også sånn derre dansband?? :Er flere sånne gamlingband som kommer til Norge i år.
Til Bergen kommer det noen som heter Rolling Stones.
Det hadde vært noe.Hadde det bare vært def leppard som kom. Det var kult det.
De spiller 2 plasser faktisk. Rockefeller og bluesteltet.Det hadde vært noe.
Spiller forresten ikke Whitesnake på en eller annen vestlandsfestival i sommer?
Hvor er dette bluesteltet?De spiller 2 plasser faktisk. Rockefeller og bluesteltet.
Det hadde vært sinnsykt gøy. Here I go again ;D
Ja, det er lenge siden de hadde en som husket who the fuck Alice is... ;DOg så har vi da norgesvennene "Smokie". Disse gutta spiller med jevne mellomrom på sommerfestivaler her i nordnorge. Skiftet vokalist flere ganger. Opptakskriteriet er hovedsakelig langt lyst puddelhår. ;D (hvis ikke, blir det parykk) ;D
Jeg for min del har knapt hørt dem siden 70-tallet. Men en mimrekveld i ny og ned er fortsatt morsomt. Hair of the dog, Shape of things, This flight tonight og noen til sitter fortsatt.Nazareth ? ikke om jeg hadde fått betalt engang...
De må trolig ligge på min 10+ liste over "plater jeg ikke har hørt på siden 80 tallet" ...
Bare for å skape litt stemning... ;D
Det er jo bare og inrømme, de hadde mye kult på 70 tallet!!!!.Jeg for min del har knapt hørt dem siden 70-tallet. Men en mimrekveld i ny og ned er fortsatt morsomt. Hair of the dog, Shape of things, This flight tonight og noen til sitter fortsatt.
Mye kult på 70 tallet, og alt på nice-price på 80 tallet.Det er jo bare og inrømme, de hadde mye kult på 70 tallet!!!!.
Vh
S