Ved en tilfeldighet, (bruker bare cdp som kilde p.t.) oppdaget jeg at det kom lyd fra andre utganger også... :-/ Dvs. med samme lydstyrke, enten jeg trykket inn CD-knappen eller f.eks. TUNER-knappen på fronten på 202!
Tok kontakt men Naim, England og Adam Meredith mente at det ikke hadde noen betydning for lyden, men med tanke på senere anskaffelse av tuner og evt. senere salg av 202 bestemte jeg for å sende den til Ljudtema.
Der ble den stående i nærmere en uke...ringte og maste, men der hadde de glemt at de hverken hadde PSU eller NAP til å gi den strøm, sa de ventet på mail fra Gøteborg først...og jeg ble nokså vonbroten etterhvert.. :-[
Så jeg sendte mail til Naim, forklarte problemet, og et par timer senere ringte Willy. Nå ble det plutselig en annen låt, de hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å åpne NAC'en, de ville ha den til Salisbury for grundig undersøkelse, hvilket jeg setter pris på...

Og plutselig hadde Ljudtema allikevel varer på lager, og en NAC122 var allerede underveis!
Viser bare at Naim tar sine kunder alvorlig.
PS. Nå har jo Posten greid det kunststykket å sende NAC'en til et helt annet sted i Norge! Dør til dør pakke og gode greier...
mvh