Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• FZ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    470
    Torget vurderinger
    4
    Snodig sammentreff, fikk svar på en mail jeg sendte for noen dager siden:

Hi
    No I would not tighten the bolts.
    Regards
    Stewart Tyler

Men jeg har nå ikke kunnet dy meg, og har kjent etter og det virker som boltene er stramme nok..

mvh
    Jeg har etterstrammet skruene på mine Response 3.8. Skruene på diskanten satt bra, men skruene på mellomtone/bass-elementene kunne dras til noen grader. Innbildning eller ei, jeg syntes høyttalerne fikk en strammere/tightere lyd etter etterstrammingen....

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    gjorde dette på noen proacs som jeg hadde en gang.
    skruene gikk vitterlig nok ca. 1/2 omdreining videre før de sa stopp.
    men kan ikke si at jeg hørte noe forskjell.

K

Kaarelars

Gjest
    Husk å plassere XPS ved siden av (helst til høyre har jeg forstått), ikke over eller under CDX.. hyller eller ei imellom. Utgjør en hørbar forbedring.

Mvh Vidar P
    Har også lest dette med plassering ved siden av i stedet for over/under. Skal prøve dette en eller annen gang. Nå står Hicapen på gulvet under racket fulgt av, i stigende rekkefølge ;) 250-xps-72-Nat-cdx.

Mvh

K

Kaarelars

Gjest
    Ikke vær sjenert Svein, fortell mer :D :D
    Ok ;) mer melodisk, mye enklere å høre hva som foregår.
    Andre ting jeg synes er blitt bedre er dypere og tightere bass, autoritet og kontroll, timing og detaljer.
    Lyden er også blitt mer fyldig og rolig, samtidig er den mer funky (for en boogiemaskin med xps!) og mer sehr langsam alt etter hva som kreves.

Mvh

K

Kaarelars

Gjest
    Iflg forum bytter du om slik at 250 står nærmest NAT?

Egen erfaring. Flyttet HiCap opp fra gulv og inn i eget rack. Wow. Stor og hørbar forbedring. ;)
    Er avslappet mht plassering, men jeg kan jo flytte Hicapen ved siden av 72 som en start. Grunnen til at den står på gulvet er først og fremst at husets mindreårige noen ganger tror av/på bryteren på Hicap er en volumkontroll og vrir den ut av stilling :)

Mvh

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Plasseringsrekkefølgen på de sorte boksene har jo til stadighet vært framme på N-forumet. Nå sist på tråden "About Cdx2"...

Inspirert av dette skal jeg nå forsøke dette:

CDX2
    NAC202
    NAP200
    HICAP2
    XPS2

...og Napsc'en på golvet et stykke unna rack'et.

Det optimale ville nok være 2 rack, men det trur jeg nok kjerringa hadde satt en stopper for... ;)

Svein - tilbakemeldinga on XPS/CDX er spennende, begynner å telle dager til jeg får min nye kilde i hus.. :D

mvh

K

Kaarelars

Gjest
    Litt tilbake til xps-xps2, ser ganske identiske ut bortsett fra trafoen.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    296
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Ser at printet er annerledes også; en noe annen layout på banene.

Idag sier jeg et høylydt HURRA! Jeg har nemlig knekt gåten med fokusproblemer på mitt nye Naim/Spendor-oppsett. Det tok jaggu noen uker..
    Nå sitter både Laila Dalseth, Jascha Heifetz, Lhasa, Ian Anderson og alle andre helt fastspikret i fokus, uten at s'lyder o.l. flagrer hit og dit.

Det er så deilig når ting klaffer totalt, og man kan slutte å bekymre seg for system, lytte til lydaspekter osv... ahhh!

Det ligger an til at jeg får prøve en HiCap til (slik at det blir to) på NAC282 i helga.. skal bli spennende!

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Idag sier jeg et høylydt HURRA! Jeg har nemlig knekt gåten med fokusproblemer på mitt nye Naim/Spendor-oppsett. Det tok jaggu noen uker..
    ;)

Flott å høre, Vidar P!

Men det hadde vært interessant å få vite hva du har gjort, da...

Det kan jo være at man ikke har klart å lokke fram det anlegget VIRKELIG har å by på, uten å være klar over det.

Vet at jeg tidligere har ymtet frampå at med Naim er det bare "plug & play", men jo lengre oppover hi-end stigen en kommer, jo mere kreves det for å lokke fram god-lyden. (Gjelder vel ikke bare Naim, dette..)

mvh

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    ;)

Etter disse XPS-bildene passer det bra med et CDX2-bilde:

mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Hmmm....du har ikke rukket å dissekrere din nye spiller allerede vel, Costello? ;D ;D

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Hmmm....du har ikke rukket å dissekrere din nye spiller allerede vel, Costello? ;D ;D

He, he, tror nok det er best å la topplokket være i fred.

Har ikke fått den i hus, men teller dager til jeg tar kjøreturen over kjølen for å hente den.

Oppdaget, ved en tilfeldighet, en særegenhet, som jeg ikke kunne leve med, med NAC202. Naim ville ha den til Salisbury, så nå er en NAC122 på vei oppover. Dersom jeg har ymtet noe negativt om Ljudtema tidligere på sentralen, tar jeg det tilbake. Behøvde ikke å mase så mye for å få låne en erstatning. Virkelig bra service hos Ljudtema!

mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    He, he, tror nok det er best å la topplokket være i fred.

Har ikke fått den i hus, men teller dager til jeg tar kjøreturen over kjølen for å hente den.

Oppdaget, ved en tilfeldighet, en særegenhet, som jeg ikke kunne leve med, med NAC202. Naim ville ha den til Salisbury, så nå er en NAC122 på vei oppover. Dersom jeg har ymtet noe negativt om Ljudtema tidligere på sentralen, tar jeg det tilbake. Behøvde ikke å mase så mye for å få låne en erstatning. Virkelig bra service hos Ljudtema!

mvh
    Det blir moro å høre hva du synes når du får herligheten i hus :D

Hvilken særegenhet mener du da? Spesielt interressert siden jeg har en 202 stående jeg også....

Mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    296
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Costello; hva slags "særegenhet" oppdaget du?

Jeg har forresten fått bruke kvelden til å sammenlikne lyden med èn og med to HiCap'er på min NAC282. Det virker som om den andre HiCap'en adresserer akkurat de kanskje svakeste sidene ved 282/HiCap.. veldig elegant må man si.

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Hvilken særegenhet mener du da? Spesielt interressert siden jeg har en 202 stående jeg også....
    Ved en tilfeldighet, (bruker bare cdp som kilde p.t.) oppdaget jeg at det kom lyd fra andre utganger også... :-/ Dvs. med samme lydstyrke, enten jeg trykket inn CD-knappen eller f.eks. TUNER-knappen på fronten på 202!

Tok kontakt men Naim, England og Adam Meredith mente at det ikke hadde noen betydning for lyden, men med tanke på senere anskaffelse av tuner og evt. senere salg av 202 bestemte jeg for å sende den til Ljudtema.

Der ble den stående i nærmere en uke...ringte og maste, men der hadde de glemt at de hverken hadde PSU eller NAP til å gi den strøm, sa de ventet på mail fra Gøteborg først...og jeg ble nokså vonbroten etterhvert.. :-[

Så jeg sendte mail til Naim, forklarte problemet, og et par timer senere ringte Willy. Nå ble det plutselig en annen låt, de hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å åpne NAC'en, de ville ha den til Salisbury for grundig undersøkelse, hvilket jeg setter pris på... :D Og plutselig hadde Ljudtema allikevel varer på lager, og en NAC122 var allerede underveis!

Viser bare at Naim tar sine kunder alvorlig.

PS. Nå har jo Posten greid det kunststykket å sende NAC'en til et helt annet sted i Norge! Dør til dør pakke og gode greier... :D

mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Ved en tilfeldighet, (bruker bare cdp som kilde p.t.) oppdaget jeg at det kom lyd fra andre utganger også... :-/ Dvs. med samme lydstyrke, enten jeg trykket inn CD-knappen eller f.eks. TUNER-knappen på fronten på 202!

Tok kontakt men Naim, England og Adam Meredith mente at det ikke hadde noen betydning for lyden, men med tanke på senere anskaffelse av tuner og evt. senere salg av 202 bestemte jeg for å sende den til Ljudtema.

Der ble den stående i nærmere en uke...ringte og maste, men der hadde de glemt at de hverken hadde PSU eller NAP til å gi den strøm, sa de ventet på mail fra Gøteborg først...og jeg ble nokså vonbroten etterhvert.. :-[

Så jeg sendte mail til Naim, forklarte problemet, og et par timer senere ringte Willy. Nå ble det plutselig en annen låt, de hadde fått beskjed om at de ikke fikk lov til å åpne NAC'en, de ville ha den til Salisbury for grundig undersøkelse, hvilket jeg setter pris på... :D Og plutselig hadde Ljudtema allikevel varer på lager, og en NAC122 var allerede underveis!

Viser bare at Naim tar sine kunder alvorlig.

PS. Nå har jo Posten greid det kunststykket å sende NAC'en til et helt annet sted i Norge! Dør til dør pakke og gode greier... :D

mvh
    Hehe...det er absolutt et problem ja. Benytter selv to kilder (CD og TV) og har heldigvis ikke dette problemet selv. Bra at Naim tar dette på alvor, og ikke fullt så bra at Ljudtema ikke gjorde det før de fikk påtrykk fra Naim HQ. Så vidt jeg har fått med meg av kjøpsloven, har du krav på låneprodukt hvis reperasjon er regnet til å ta lenger enn en uke. Skulle bare mangle at du ikke fikk låne en 122 mao...

Post gjerne noen lytteinntrykk når posten har klart å få fram 122'en ;)

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    ;)

Å nei da, jeg hadde ikke gitt meg så lett dersom Ljudtema hadde nektet å låne ut. Om jeg så skulle ha kjørt helt til Kløfta!

Det tar 3 uker i Salisbury å fikse dette, og med postgang er det vel tvilsomt om jeg får den tilbake før jul.

Håper nå selvfølgelig at Naim finner flere feil med 202, slik at lyden blir enda bedre når jeg får den tilbake. ;D

mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Costello; Bra innstilling. Godt at Ljudtema tok til fornuft. Fått 122'en i hus nå?

so; Fått Spendor i hus? Har du i tilfelle gjort deg opp noen lytteinntrykk enda?

S

so

Gjest
    so; Fått Spendor i hus? Har du i tilfelle gjort deg opp noen lytteinntrykk enda?
    Nei. Er noe leveringstid.

Hørte en seriøs analog kilde på Naim elektronikk for etpar dager siden. :eek:
    Det kommer jeg ikke til å glemme med det første.

Jeg falt pladask for det den presenterte. Musikk...som gikk rett inn. Nei, det var rett og slett fabelaktig.

Man tramper takten, ler inne i seg og alt som har med hifitermer å gjøre er som fordampet.

Til de som lurer. Nei, jeg skal ikke kjøpe en slik kilde.... ;)

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    296
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Det sier du nå det.. :)
    Kom igjen so, du vet at du ikke kan leve uten etter å ha hørt det.. :)

Mvh Vidar P

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Nei. Er noe leveringstid.

Hørte en seriøs analog kilde på Naim elektronikk for etpar dager siden. :eek:
    Det kommer jeg ikke til å glemme med det første.

Jeg falt pladask for det den presenterte. Musikk...som gikk rett inn. Nei, det var rett og slett fabelaktig.

Man tramper takten, ler inne i seg og alt som har med hifitermer å gjøre er som fordampet.

Til de som lurer. Nei, jeg skal ikke kjøpe en slik kilde.... ;)
    Spennende so! Hvilken kilde snakker vi om her? Ikke en LP12 i Kristiansund vel? ;D

Min nye flate TV har de siste mnd'ene opptatt plassen til vinyriggen, da jeg har vært for lat til på henge den opp :p
    Må få ut fingeren og henge den opp snarest skjønner jeg. Vinylen må fram igjen. Takk for inspirasjonen :D

S

so

Gjest

Mvh Vidar P
    Du har et poeng der Vidar P. Tenkte "kanskje en gang" da jeg skrev "skal ikke kjøpe en slik".
    Man vet aldri :)

Må først få cdp og h.t på plass

Få rydda Tv`n av veien og inn med vinylen!

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103

Mvh Vidar P
    Hehe....der ble LP12'en bekreftet ja. Min Project RPM6 er vel neppe i samme liga desverre. Likevel har lyden fra LP en helt annen, og mer musikalsk(?) klang. Må innrømme at jeg er en tanke misunnelig på LP12'en din VidarP :D

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    ;D

Kan bare ikke holde kjeft om dette!

WOW (ikke world of warcraft).

Med CDX2/XPS2 i hylla og kald, uinnspilt 122X, spilt et par timer. Det er en voldsom opplevelse! Og Svein har rett, ProAc'ene får virkelig kjørt seg... ;D, men de klarer seg utmerket!

Skal virkelig bli spennende når dette har fått stått på å spille seg inn noen dager til. Trodde knapt at forskjellen på CD5X med Hicap el. FC opp til CDX2/XPS2 skulle være så stor.

Source first - Ja, absolutt!

Apropos det: Vinyl muligens neste for meg...også.

mvh

K

Kaarelars

Gjest
    ;D

Kan bare ikke holde kjeft om dette!

WOW (ikke world of warcraft).

Med CDX2/XPS2 i hylla og kald, uinnspilt 122X, spilt et par timer. Det er en voldsom opplevelse! Og Svein har rett, ProAc'ene får virkelig kjørt seg... ;D, men de klarer seg utmerket!

Skal virkelig bli spennende når dette har fått stått på å spille seg inn noen dager til. Trodde knapt at forskjellen på CD5X med Hicap el. FC opp til CDX2/XPS2 skulle være så stor.

Source first - Ja, absolutt!

Apropos det: Vinyl muligens neste for meg...også.

mvh
    Gratulerer costello, tipper det svinger brukbart allerede med jolly good PRaT ;)
    Tenker også litt vinyl om dagen, men det er mye annet som frister f.eks Supercap til 72, CDS2 head unit, 52, SBL etc.etc.
    Flyttet om litt på stereo'n etter tips fra Vidar P og so og jeg innbiller meg at det låter en del bedre. Sikkert ikke optimalt enda men nå er det plassert slik, fortsatt i stigende rekkefølge: 250-xps-nat-72/hi-cdx.

Mvh

K

Kaarelars

Gjest
    En kommentar av Naca5 og annet. Denne sto på trykk i 89 i Hi-Fi Review, etterfølgeren til The Flat Response og med Frankland som utgiver. Det var ikke mange roundies blandt skribentene ;)

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    296
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Chord høyttalerkabel?

Smog
    Jeg vet. Jeg har brukt Chord i mange år, glimrende produkter! Maxwell Hifi starter salg på nyåret. Tidligere har vi måttet kjøpe i UK (eller Sverige/Danmark til noe høyere pris).

Jeg vet ikke om det er lov å si det her, men dersom det er Odyssey du skal ha, så skal jeg selge et sett rimelig (har tre).

Ellers anbefales folk også den dyrere Epic og den svinedyre Signature sammen med Naim, ja med unntak av die-hard NAC A5'erne da... men de vil vel neppe bytte ut sin naca før Naim setter navnet sitt på en Chord-kabel..  :)

Mvh Vidar P

costello

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Ellers anbefales folk også den dyrere Epic og den svinedyre Signature sammen med Naim, ja med unntak av die-hard NAC A5'erne da... men de vil vel neppe bytte ut sin naca før Naim setter navnet sitt på en Chord-kabel.. :)
    Leser man Naim-forumet ofte blir man kanskje lettere hjernevasket? Mener å ha lest at NAC A5 er en del av kretsløpet til NAP'ene. Har kablene fra Chord de samme elektriske data/verdier?

mvh

S

smog

Gjest
    Hadde en lytte kveld hos naboen"bruce" i går kveld. Veldig hyggelig med en ny høydare for mine MA gr20 som ble med. Hans Naim 202/200/cd5x fikk de til å spille varmere og mere detaljert enn mitt 5i sett. Men så var de de pengene da ;). Som småbarns far er jeg lykkelig med mitt oppsett, men det er lov å drømme. Naim spiller MUSIKK :eek:
    Takk til bruce :)

Smog

bruce

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.10.2005
    Antall liker
    0
    Takk for en hyggelig kveld, Smog. Jeg koser meg med Patricia Barber og Nils Lofgren, som jeg fikk låne. Det var artig å høre min elektronikk med andre høyttalere. MA sørget for mer detaljer, større stereo-perspektiv og dypere bass enn mine Proac 1.5. Når det er sagt; Mellomtonen til ProAc er veldig god... Enig i at Naim er en flott musikk-formidler.

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Har bestemt meg for å følge so sine fotspor og forenkle / nedgradere anlegget. Solgte derfor mitt sett med 202/200 i går og er nå på jakt etter en nait5i.
    Desverre viser det seg at Lyric ikke har flere av disse på lager. Noen som vet om andre forhandlere som kan ha denne modellen på lager / utstilling? Vet at Kontrapunkt har mulighet til å skaffe men de setter jo opp prisen ukentlig på Naim :mad:

Hadde ikke Norsk hifi center Naim inne en stund?
    Edit: Det på Fredensborg i Oslo mener jeg....hva var det het igjen??

Eller hvis noen av dere har en dere ikke trenger.... ;)

Mvh

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    296
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Leser man Naim-forumet ofte blir man kanskje lettere hjernevasket? Mener å ha lest at NAC A5 er en del av kretsløpet til NAP'ene.  Har kablene fra Chord de samme elektriske data/verdier?

mvh
    Nå skal jeg ikke påstå å ha målt eller verifisert noe selv, men det sies at Odyssey (og følgelig Epic) innehar samme elektriske verdier som NAC A5, enkelte (eldre) Naim-forsterkere behøver en viss ramme av LCR for stabilitet.
    Odyssey ble bevisst laget slik, og iflg talsmann for Chord Co (som iallefall tidligere, kanskje nå også for alt jeg vet, lagde Linn og Naim sine kabler for de) er Odyssey en målrettet oppgradering på NAC A5.

All den tid Naim effektforsterkere er direktekoblet, dvs har fint lite buffere og sikringskretsløp på utgangen, må alt som henger på en Naim-forsterker anses som en direkte del av kretsløpet. Det gjelder også høyttalere forsåvidt. Naim er ikke alene om dette.
    Naims måte å se dette på, er at effektforsterkeren egentlig er lite annet enn en strømforsyning til høyttaleren.

Mvh Vidar P

K

Kaarelars

Gjest
    Har bestemt meg for å følge so sine fotspor og forenkle / nedgradere anlegget. Solgte derfor mitt sett med 202/200 i går og er nå på jakt etter en nait5i.
    Desverre viser det seg at Lyric ikke har flere av disse på lager. Noen som vet om andre forhandlere som kan ha denne modellen på lager / utstilling? Vet at Kontrapunkt har mulighet til å skaffe men de setter jo opp prisen ukentlig på Naim :mad:

Hadde ikke Norsk hifi center Naim inne en stund?
    Edit: Det på Fredensborg i Oslo mener jeg....hva var det het igjen??

Eller hvis noen av dere har en dere ikke trenger.... ;)

Mvh
    Hei,

Det ligger en Nait5 annonsert på hifimagasinet.com  Brukte  Nait5/Flatcap2 sammen med CDX en periode og det spilte meget bra, en god match med Epos M12.  Hadde en slik i tankene da jeg valgte å nedgradere, men så dukket det opp noe rimelig Olive Naim som jeg hadde lyst til å teste...

Mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Hei,

Det ligger en Nait5 annonsert på hifimagasinet.com Brukte Nait5/Flatcap2 sammen med CDX en periode og det spilte meget bra, en god match med Epos M12. Hadde en slik i tankene da jeg valgte å negradere, men så dukket det opp noe rimelig Olive Naim som jeg hadde lyst til å teste...

Mvh
    Takk for tips Svein :) Har vel egentlig avskrevet nait5 etter å ha lest på n-forumet. i-versjonen får jo jevnt over en del bedre skudsmål enn 5. Og at den er 40% sterkere gjør heller ingenting. Vil helst slippe å nedgradere høyttalere også...

At den er oppgraderbar med PS går også i mot litt av hensikten med nedgraderingen...hvis det gir mening ::)

Mvh

S

so

Gjest
    Takk for tips Svein :)  Har vel egentlig avskrevet nait5 etter å ha lest på n-forumet. i-versjonen får jo jevnt over en del bedre skudsmål enn 5. Og at den er 40% sterkere gjør heller ingenting. Vil helst slippe å nedgradere høyttalere også...

At den er oppgraderbar med PS går også i mot litt av hensikten med nedgraderingen...hvis det gir mening ::)

Mvh
    Prismessig ligger Nait5/ FC2 på samme bruktprisnivå som 5i.
    Har ikke hørt forskjellen, men over helga har jeg kanskje det  ;)

Nait5i-NAT og noen lånte høyttalere  ;) spiller som bare det her.
    Det kan sies mye om den saken....

På samme måte som med Nait, skrives mer positivt om cd5x kontra cd5.
    Etter å ha lest mellom linjene på N-Forum, TROR jeg at jeg har funnet min cdp, tiltross for at x skal være "bedre".

K

Kaarelars

Gjest
    Takk for tips Svein :)  Har vel egentlig avskrevet nait5 etter å ha lest på n-forumet. i-versjonen får jo jevnt over en del bedre skudsmål enn 5. Og at den er 40% sterkere gjør heller ingenting. Vil helst slippe å nedgradere høyttalere også...

Mvh
    Har lest en del om Nait5i på Naimforum og jeg tipper de klør seg i hodet i Salisbury om dagen. For noen gode skussmål den får. Men det er enkelte profilerte Naimkjennere som foretrekker Nait5 også, bl.a mener de den har bedre basspresentasjon og er mindre "vill" enn 5i. Har aldri hatt 5i hjemme, men tror ikke Nait5 har problemer med å drive Credoene med turboen cdx i front. Imho ;)

Mvh

Medeski

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2003
    Antall liker
    103
    Jeg har jo fortsatt min FC2 også...noe å tenke over det. Men jeg heller nok mot en 5i istedet for 5.

CD5 er en meget habil spiller med FC2 i alle fall. Må innrømme at jeg synes CDX er en del bedre, men med en hi-cap tilkoblet kan det selvsagt være at dette endrer seg. CD5 er noe mer tilbaketrukket i gjengivelsen, noe som ikke trenger å være negativt :)

Mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn