NAF medlemsfordel

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
Det virker som vi kan få til noen rabattordninger for medlemmene, dersom vi ønsker det.
Er det interessant? Kjør debatt...
 

REX

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.08.2007
Innlegg
516
Antall liker
6
Odder er vel nærmest forpliktet til å ha gode rabattordninger ;D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
Håper dere har tenkt å slå til med noen vettuge innspill innimellom også... :mad:
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Høres interessant ut men bør ikke vi ta dette på mail? Kan risikere å få en masse rabattflyktninger inn i klubben ;)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
REX skrev:
BT skrev:
Håper dere har tenkt å slå til med noen vettuge innspill innimellom også... :mad:
Hva er det ???
Meninger om vi ønsker rabattordninger for medlemmer, for eksempel... ;)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
OS skrev:
Høres interessant ut men bør ikke vi ta dette på mail? Kan risikere å få en masse rabattflyktninger inn i klubben ;)
Tja, diskusjonen kan vi vel ta åpent, men avgjørelsen kan vi f.eks klubbe på årsmøtet. Det er jo ikke så lenge til. Men hvis det er motstand mot å ta saken åpent det kan vi naturligvis fortsette diskusjonen på mail. Dette er jo bare ment som en innledende diskusjon før vi evt. går videre med noe.

Vi kan naturligvis få utfordringer med rabattasylanter hvis vi oppnår gode avtaler. Men vi kan jo for eksempel lage regler om et minimum av aktivitet før folk blir tatt opp som fullgode medlemmer.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
OS skrev:
Høres interessant ut men bør ikke vi ta dette på mail? Kan risikere å få en masse rabattflyktninger inn i klubben ;)
Ikke at jeg er medlem av noen av disse "klubbene " på HFS, men har registrert lignende tema før.

Enkelte ting burde være usagt i full offentlighet. Hadde jeg drevet butikk , og skulle gitt rabatter som her, ville jeg vært mindre glad for å ha masse "rallende" kommentarer rundt emnet.
Resultatet er ikke bare rabattflyktninger, men også butikker/foretak som ikke er interessert i å gå inn i diskusjon om evt. avtale(r) tror nå jeg da. :-\
 

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Innlegg
2.181
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Om vi får rabatter eller tilsvarende noen steder er det kanskje bedre at man oppretter en mailing-liste som en eller to personer kan administrere.

Vil si at det gir fordeler ift ryddighet og tar hensyn til en del momenter som har kommet frem her.

-Tore
 
Topp Bunn