Næss snekrer, lodder og skrur

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23
    Just like HFS, Assholes come in a bunch :cool:
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    2360 som base i et toveis.... fun factor og uslåelig VFM, men vanskelig å se (høre) et noe slikt blir finkornet nok til et all round high end system.

    Regner med du får en god session hos Næss når alt er på stell. Tror du blir overrasket over hvordan hornet låter riktig behandlet. Men enig toveis er fåfengt. Midbass og diskant må! til. Helst midbasshorn som tøyer seg opp til og gjerne forbi 600hz.
    Å tilstreve lav deling på 2360 har heller ikke noe for seg.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23

    Tower of Power, mangler bare litt Golden Shower!

    jbl b c.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23
    2360 som base i et toveis.... fun factor og uslåelig VFM, men vanskelig å se (høre) et noe slikt blir finkornet nok til et all round high end system.
    Med det skal vi være enige om å være uenige.

    Regner med du får en god session hos Næss når alt er på stell. Tror du blir overrasket
    Tror ikke det. Har flere timer med 2360 enn du har levd!
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Hehe, ja i ymse strikk og binders system regner jeg med. Har du hørt det tempet, med god dsp, kompetent ratting og gode membraner?
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Hehe, ja i ymse strikk og binders system regner jeg med. Har du hørt det tempet, med god dsp, kompetent ratting og gode membraner?
    Cluet er å sette sammen så en slipper ratte så til de grader med EQ. Litt enkel korrigering er ok. Ting som er i orden av seg selv er best.
    Mitt forrige innlegg med 2404 hardcore edition fra 5k-10k var seriøst.
    Har du disse 2404?
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Ja en iallefall. Nei jeg tror ikke det har noe for seg å dele det lavere enn 7k-8k. Vil jo gjerne bruke det for det det er verd.
    Og EQ er ikke noe å spare på. Det trengs jo bøtter av costant directivity kompensering, men gevinsten er jo at spredningen opprettholdes opp til delefrekvens
    Husk at disse horna oppfører seg helt annerledes enn jmlc eller tractrix. Der er båndpasstanken helt avgjørende og kan med hell gjøres passivt
     
    • Liker
    Reaksjoner: LMC

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23
    Hehe, ja i ymse strikk og binders system regner jeg med. Har du hørt det tempet, med god dsp, kompetent ratting og gode membraner?
    Den var borderline ufin, JoHoo. Og masochistisk - kjenner ingen som sitter lenger ut på strikk & binders greina enn deg :D - og sager villig vekk!
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Borderline tåler vi. Setter jo ting på spissen og ufin mot deg er utenkelig. Strikk og binders har jeg kjørt hele veien for å teste og lære mest mulig, men har tatt del i et faktisk gjennomført prosjekt med skikkelig behandlet 2360, og forskjellen fra det jeg har hørt før (ubehandlet og org ti membran) var natt og dag.

    Skal ta meg sammen nå og prøve å stable sammen noe som er i nærheten av estetisk akseptabelt.
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Sluk er ute etter top end, ikke godt nok!
    Jeg veit hva 2360 er god for både nede og oppe.
    Jeg veit hva 1" driver og 2" driver er god for.

    Om den heter JBL, TAD, Ale, Pale, hva som helst så er det en bandpass driver!

    Må en bruke hard EQ er det noe som ikke er fysisk i orden og stritter imot.

    Se på directivity curvene til 2360. Skal det vere 100% så må en snevre inn hornet til gjelde 1k-8k.
    En 2" driver vil ikke mer enn 3,5k ++ nevner Sluk. Jeg legger på den kan få levere til ca 4-5k.

    Så er det dette med impedanser. Tipper Sluket er opptatt av slik også jeg.
    Og en bør i allefall ikke gå under 1k. Se kurve i min tråd.

    Den harde EQen du må bruke på 2446 er pga driveren, ikke hornet.
    Med 2410 1"ern i 2360 kan jeg kjøre fra 1k-8k kun med en enkel Lows shelf på 3dB.
    MEN 1"ern ringer! Så da faller den vekk som ideelt kompaniskap med 2360.
    Da står en igjen med 2".



    Fordel med 2360 kontra JMLC er at en har muligheten til å kjøre det over et bredere spekter pga det er enkelt å korrigere med EQ.
    JMLC sin polarrespons kan ikke korrigeres, derfor blir det smalt bandpass på dette.


    Jeg veit hva du mener JoHoo, håper du skjønner min tanke også :)

    Når jeg går av med pensjon og all gjeld er betalt skal jeg ha treveis CD horn :D
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Men duverden!
    2360 er knalltøft 600-7k med 2446 aquas!! :)

    Sikkert det jeg ender opp med!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23
    Borderline tåler vi. Setter jo ting på spissen og ufin mot deg er utenkelig. Strikk og binders har jeg kjørt hele veien for å teste og lære mest mulig, men har tatt del i et faktisk gjennomført prosjekt med skikkelig behandlet 2360, og forskjellen fra det jeg har hørt før (ubehandlet og org ti membran) var natt og dag.

    Skal ta meg sammen nå og prøve å stable sammen noe som er i nærheten av estetisk akseptabelt.
    Joda, jeg VET det jeg og, selvfølgelig er det forskjell på drivere/membraner men i et skikkelig finkornet hifisystem som skal takle alt med bravur så foretrekker jeg flerveis system med presisjon i alle ledd. Da er dessverre pris og tilgjengelighet etc. ikke satt søkelys på. 2360 med best mulig driver og etterbehandling i signalveien er uten tvil noe av det betalbare som har absolutt høyest morrofaktor - ingen tvil. Og så SER det bøst ut også, i forhold til et knippe med rosa JMLC plasttuter :cool:

    Minner om at dette er min sterkt subjektive oppfatning av tingene og ikke nødvendigvis noen fasit.
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Samme her. Subjektiv som fy. Jobber jo med det en har til rådighet. Dvs budsjett og deler.
    Det viktigste er jo å ha det gøy!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.518
    Antall liker
    102.833
    Torget vurderinger
    23
    WORD! Er det ikke morsomt så blir det definitivt meningsløst. Regner med at du gleder deg stort til å få ferdig hulen der oppe på høyloftet....feit lyd, god musikk, en god rauðvín..... fyr på peisen.... favorittsauen... ehh.. hm.
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Ikke ord hvor mye jeg ser frem til det sluket, og deler gjerne rauðvín og rollan med deg nårsomhelst

    Oks
    Den harde EQen du må bruke på 2446 er pga driveren, ikke hornet.
    Det er ikke riktig. Les deg bedre opp på hvorden CD horn virker.
    Å korrigere artifakter fra driver/membran er skjeldent heldig, men uten å kompensere for cd hornets naturlige 6dB/okt avrulling virker det ikke som det skal
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.785
    Antall liker
    11.273
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Ikke ord hvor mye jeg ser frem til det sluket, og deler gjerne rauðvín og rollan med deg nårsomhelst

    Oks
    Den harde EQen du må bruke på 2446 er pga driveren, ikke hornet.
    Det er ikke riktig. Les deg bedre opp på hvorden CD horn virker.
    Å korrigere artifakter fra driver/membran er skjeldent heldig, men uten å kompensere for cd hornets naturlige 6dB/okt avrulling virker det ikke som det skal
    Eh...eh...
    Det var bare en test, skulle se om du følgte med :cool:;D:D

    Det ble litt feil det jeg skreiv der ja ehm! Vant med det :)

    1" drivern har stigende respons oppover i frekvens. Det kompenserer en del for CD.
    Var inkalkukert ved kjøp for teste.
    Kan se kurve for 2410 her:
    http://www.jblpro.com/pub/obsolete/2410.pdf
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    Så var det bye bye til bass systemet jeg har spilt på i to år...
    Vis vedlegget 450444

    Kunne sikkert fjernet horna også å fått ett fint treningsrom, men istedenfor så satses det enda sterkere på godlyd. Fordi det også handler om livskvalitet, for meg i hvertfall :cool:
    Vis vedlegget 450446

    Vis vedlegget 450447

    Vis vedlegget 450448

    Mine totalt fraværende kunnskaper innen fotografering, og enkle iPhone kamera er ikke i nærheten av å yte disse konstruksjonene skikkelig rettferdighet :cool:

    Fy fader Arild! Gratulere så mye med nytt fantastisk basssystem!!! :D

    Dette gleder jeg meg til å høre hjemme hos deg! Har hørt det hos Sluket og det er det desidert beste jeg noen gang har hørt! Rå kapasitet med ekstrem finesse!:)

    Mvh
    Andreas
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Takk for det Andreas :)

    Jeg er nysgjerrig på hva du syntes, siden du har hørt systemet en gang før med de gamle bassene :)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Etter å ha vært en liten tur ute i går, så stupte jeg ned i ett kjølig og behagelig lytterom. Har fått to gode kvelder med oppsettet nå, siste økt sluttet ikke før 05:00 på morran (godt med sommerferie). Jeg VET jo hvor viktig det er å ha en god og korrekt bass på stell og hva det gjør for resten, det blir som ett fundament i anlegget… men å endelig få det, er en vanvittig god følelse.

    Bass helt fri for resonanser og artifakter, driverne leer knapt på seg når det spilles høy og dyp bass, og med godt over 200kg pr stk, så leer heller ikke SLOB’ene på seg, de står som en bauta :cool:

    D e så deiliiiiii :D
     
    Sist redigert:

    Endpoint Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    21.04.2013
    Innlegg
    863
    Antall liker
    1.311
    Sted
    Tønsberg
    Torget vurderinger
    37
    Så var det bye bye til bass systemet jeg har spilt på i to år...
    Vis vedlegget 450444

    Kunne sikkert fjernet horna også å fått ett fint treningsrom, men istedenfor så satses det enda sterkere på godlyd. Fordi det også handler om livskvalitet, for meg i hvertfall :cool:
    Vis vedlegget 450446

    Vis vedlegget 450447

    Vis vedlegget 450448

    Mine totalt fraværende kunnskaper innen fotografering, og enkle iPhone kamera er ikke i nærheten av å yte disse konstruksjonene skikkelig rettferdighet :cool:

    Gratulerer! Dette er det råeste jeg har hørt til nå av bassystem, så det hadde vært moro å få besøkt deg for å ta en lytt.. Er jo så dødt i vestfold på lydfronten om dagene så det hadde vært stas :D
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer! Dette er det råeste jeg har hørt til nå av bassystem, så det hadde vært moro å få besøkt deg for å ta en lytt.. Er jo så dødt i vestfold på lydfronten om dagene så det hadde vært stas :D
    Takk for det, og takk for sist :)
    Du er selvsagt velkommen, kan ha både kaffen og øl'et klart jeg, sender deg en pm :)
     

    olisn

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    691
    Antall liker
    626
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer så mye, Arild! Begynner å bli voksen nå. :)

    Og eeeh.... som Tom Egil sier, det var da SVÆRT så rolig det var i Vestfold Lydlaug for tiden...


    Mvh. Ole G
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Er dette samme modell SLOB som emokid har? med GPA 515..?

    Du har byttet mye siden jeg var der sist, så er vel på tide med en ny lytt snart - regner med at dette ikke spiller så halvgærlig:)

    Tor
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer så mye, Arild! Begynner å bli voksen nå. :)

    Og eeeh.... som Tom Egil sier, det var da SVÆRT så rolig det var i Vestfold Lydlaug for tiden...


    Mvh. Ole G
    Takk for det, og ja det er rolig... prøver dere å hinte til ett treff? Dørene er stort sett åpne her, og øl kranene er åpne :)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Er dette samme modell SLOB som emokid har? med GPA 515..?

    Du har byttet mye siden jeg var der sist, så er vel på tide med en ny lytt snart - regner med at dette ikke spiller så halvgærlig:)

    Tor
    Mnja, det er nok ikke helt samme som emokid har tror jeg? Jeg har lagt til alu-fot, og har en annen utgang/avrunding i selve slot'en, men det er med de samme drivere.
    Mener jeg spilte på Lowther i ob når du var hos meg sist sommer? Det har ikke vært noe annet her mellom det og horna. Elektronikken er as-is...

    Hyggelig om du tar en tur igjen, kaffen (eller øl'et) skal være klart, avhengig av hva du vil ha :) Og strengt tatt må jeg få tatt en tur til deg igjen også, det har jo skjedd litt siden sist sommer.
    Slik jeg ser det og husker fra besøket mitt hos deg, så er det nok ikke den samme "hifi faktoren" her som hos deg, 2360 horna med sine drivere kommer aldri til å klare det... men morrofaktoren med trykk og dynamikk sitter veldig bra her syntes jeg, og det teller mye :)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Er dette samme modell SLOB som emokid har? med GPA 515..?

    Du har byttet mye siden jeg var der sist, så er vel på tide med en ny lytt snart - regner med at dette ikke spiller så halvgærlig:)

    Tor
    Mnja, det er nok ikke helt samme som emokid har tror jeg? Jeg har lagt til alu-fot, og har en annen utgang/avrunding i selve slot'en, men det er med de samme drivere.
    Mener jeg spilte på Lowther i ob når du var hos meg sist sommer? Det har ikke vært noe annet her mellom det og horna. Elektronikken er as-is...

    Hyggelig om du tar en tur igjen, kaffen (eller øl'et) skal være klart, avhengig av hva du vil ha :) Og strengt tatt må jeg få tatt en tur til deg igjen også, det har jo skjedd litt siden sist sommer.
    Slik jeg ser det og husker fra besøket mitt hos deg, så er det nok ikke den samme "hifi faktoren" her som hos deg, 2360 horna med sine drivere kommer aldri til å klare det... men morrofaktoren med trykk og dynamikk sitter veldig bra her syntes jeg, og det teller mye :)
    Alufot og avrunding i slot'en har vel mininmal påvirkning på lyden. Skal bli spennende å høre disse i et annet rom - hos emo spilte det drittøft.
    Skrev utydelig som vanlig, mente at du hadde byttet ut mye av høyttalerne - egentlig alt vel:)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Alufot og avrunding i slot'en har vel mininmal påvirkning på lyden. Skal bli spennende å høre disse i et annet rom - hos emo spilte det drittøft.
    Skrev utydelig som vanlig, mente at du hadde byttet ut mye av høyttalerne - egentlig alt vel:)
    Da er jeg med deg ja, hele rekka med drivere/høyttalere er byttet ut siden du var her :)
    Og i prinsippet er det just presis samme SLOB som du har hørt, samme drivere og 4 "etasjer" :)
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Apekistetilhengere - Eat your heart out !!!!

    Altsåååååå........ Når enn VET hva SLOB kan levere i Slukoteket, og enn har vært på besøk hos Grenlands store sønn Emo og hørt hva et slikt bassystem kan levere, så er det ikke med rent lite spenning enn drar på besøk til en av VestBreddens aller snilleste.

    Sant skal sies at jeg har vært med på og få bambi ut på glattisen, og jeg har argumentert for og imot på en hel del ting.....
    Og jeg har etterhvert som prosjektet har dratt seg til kjent på noen ekstra kilo på skuldrene, i tillegg til dem jeg har ellers :rolleyes:
    Det er med stor beundring at jeg har sett på trådeier, en kar med gutts og baller. Det skal litt til og legge kr i et prosjekt som enn ikke vet hvordan vil virke i eget rom !!!! Og han har spurt og gravd, gjort vurderinger og gjort helomvendinger får så og satse skikkelig, Sluket er en mester og finne rett løsninger og få til et helt rett stuk på SLOB, HONNØR og ÆRE til deg Sluket!!!! Han har dratt prosjektet iland med største sikkerhet og service.

    Og så får enn da anledning til og høre dette i en prosess der trådeier fremdels holder på og ratte i rett tempo... altså med full ro, og i et lengre tidsrom enn det som virker gjengs her inne, det vil betale seg for Herr Næss.
    Og siden dette ikke er noe fasit, men så er det allikevel med stor beundring for denne konstruksjonen,SLOB SluksStyle!!
    Etter min ringe mening så er nivået rett ift satellitter, en bass-lyd som ER der, men overhodet ikke dominerer på noen som helst måte.
    Helt til en selvfølgelig kobler dem av, DA hører enn hva enn mangler. HURTIGHET, OPPLØSNING og DYNAMITT... eeeh DYNAMIKK. Er ord jeg først tenker på.

    Vi spilte litt av det som er og regne som hardrock: Rage Against The Machine, Behemoth, TOOL, Primus, Deftones, My Dying Bride og noe elektronika som Ulver, Infected Mushrooms for og nevne noen band, var flere men det er så.

    Det og høre Bullet in my head med RATM, på fullt øs og det på et slikt anlegg er enn opplevelse som er sjelsettende !! FANTASTISK!!!
    Og det og høre tung elektronika med en autoritet som bare..... e såååå deeeiiiiilliiiiiii.....
    Hurtighet hurtighet og atter hurtighet... noe som en dome på 1" aldri verden klarer, ei heller en 5"-6,5" med ditto dobble 8" under....
    En sånn sammenligning blir bare latterlig, ikke kom og si at det er fett, før du har hørt SLOB med en hornrigg ved siden av.

    Det er ikke perfekt enda, men det skulle bare mangle, han bruker god tid på og verifisere og justere forsiktig.
    Og etter hva jeg fikk med meg er alt gått etter øra foreløpig, way 2 go imo. Han må jobbe ufortrødent videre og han har god tid, dette må nytes i alle ledd.
    Det er en glede og høre på musikk der, for det er det dette handler om, MUSIKKGLEDE. Time etter time, høyere og høyere stabler med musikk.... faaans dritt, han streamer for det meste :rolleyes: ;)
    Men idag fikk snurra kjørt seg littegranne og TOOL med Sober fikk en runde, og den bassgangen der burde stå på alle referanselister rundt omkring.
    Det er sååå jææævla rått og høre på, enn blir aldri lei... mer ... mer ... mer.... mer.............

    Og sånn er det og høre på Hornriggen og SLOBs til Herr Næss.......... Mer .... mer ... mer ;)



    Takk for lytt med det som nå er NORGES RÅESTE bassystem - Lydmessig, kvalitetsmessig og oxo vissuelt en ren nytelse!!


    Gratulerer!!

    VestBredden´s aller værste /JR
     
    Sist redigert av en moderator:

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Moro med entusiastiske tilbakemeldinger:) Har du tid i kveld eller en gang i morgen - lite å finne på skjønner du
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Takk for besøket 2xJ, godt å høre at det fallt i smak. Det er fort gjort å høre seg blind når en holder på, men tror jo referansene skal være på stell :) Jeg tar meg god tid på veien med å "ratte" meg frem, det fungerer bra her, nettopp av den grunnen du sier, veien fremover skal nytes. Dessuten er det ingenting som springer i fra meg.

    Du fikk med deg riktig, jeg har enda ikke tatt frem mic for å måle her, det går på svært små endringer, og kun en ting av gangen, og kun på øret til nå. Lite ratting og mye spilling så langt. Klart at når jeg skal begynne å eksperimentere med blant annet deling, så er det ett kjekt hjelpemiddel å kunne gjøre målinger :)

    Og enig med deg, honnør og ære til sluket. Vi er priveligerte her i landet, når man har mulighet for å anskaffe seg ett slikt bass system :)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Moro med entusiastiske tilbakemeldinger:) Har du tid i kveld eller en gang i morgen - lite å finne på skjønner du
    Det er klart at det er hyggelig å få positive tilbakemeldinger, når en har satset litt. Selv om det viktigste selvsagt er hva en syntes selv :)

    I kveld er jeg på middag med familien, i morgen vet jeg ikke enda, driver å dater ei om dagen og skal prate med henne senere i kveld om hva som skjer til uken. Jeg gir deg en pling eller sender en sms når jeg vet sikkert. Er det kun mandag du kan til uken?
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Moro med entusiastiske tilbakemeldinger:) Har du tid i kveld eller en gang i morgen - lite å finne på skjønner du
    Det er klart at det er hyggelig å få positive tilbakemeldinger, når en har satset litt. Selv om det viktigste selvsagt er hva en syntes selv :)

    I kveld er jeg på middag med familien, i morgen vet jeg ikke enda, driver å dater ei om dagen og skal prate med henne senere i kveld om hva som skjer til uken. Jeg gir deg en pling eller sender en sms når jeg vet sikkert. Er det kun mandag du kan til uken?
    Se hva du får til. Er også stor mulighet for at Emo blir med.

    Tor
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Moro med entusiastiske tilbakemeldinger:) Har du tid i kveld eller en gang i morgen - lite å finne på skjønner du
    Det er klart at det er hyggelig å få positive tilbakemeldinger, når en har satset litt. Selv om det viktigste selvsagt er hva en syntes selv :)

    I kveld er jeg på middag med familien, i morgen vet jeg ikke enda, driver å dater ei om dagen og skal prate med henne senere i kveld om hva som skjer til uken. Jeg gir deg en pling eller sender en sms når jeg vet sikkert. Er det kun mandag du kan til uken?
    Se hva du får til. Er også stor mulighet for at Emo blir med også

    Tor
    Jupp, jeg gir beskjed senere i kveld, hadde vært hyggelig å fått det til :)
     

    Næss

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.08.2014
    Innlegg
    1.128
    Antall liker
    1.593
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    4
    Det er vel ikke så lenge til du får horna dine nå, cardas? Det gleder jeg meg til å høre :)
     

    cardas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2007
    Innlegg
    2.773
    Antall liker
    789
    Sted
    Nøtterøy
    De er ikke så veldig langt unna:D Skal gi beskjed så fort de ankommer så vi kan sikle litt sammen;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn