Når lyd og bilde henger så til de grader sammen...

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
Når lyd og bilde henger så til de grader sammen...

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.643
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Hmm

Finnes tydeligvis flere videoer av denne. Skal si de gjør seg flid disse folka her.

En "litt" annen approach til musikkvideo formatet:

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Om jeg har forstått det riktig så er dette videoen til albumversjonen, mens den hvor de styrer rundt på en åker er til en EP sak.

Murph med hår ! Og en slank J. Det var ikke i går :) Jeg ble smått krakilsk da det gikk opp for meg at Dino og Built To Spill på Sentrum Scene skjer mens jeg er på Primavera i Barcelona. Det er en doublebilling jeg egentlig er villig til å gå gjennom IKEA og gjennomleve en halvtime Nytt På Nytt for å få med meg.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.070
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
.... og gjennomleve en halvtime Nytt På Nytt for å få med meg.
så kjekt å se at det er andre enn meg som hater dette vulgære, overfladiske showet hvor man må lide seg gjennom mengder av selvopptatt tomprat for å få med seg noen spredte, gode poenger.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Takk for støtten, erato. Programmet hadde vært mye bedre dersom det hadde blitt lagt ned og man heller sendte ut manuset som pdf, så kunne man lese en linje nå og da i ledige stunder.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
Via fjernkontrollen har man muligheten til å skifte kanal..? -alternativt fungerer ikke det så kan man slå av Televisjons-apparatet helt og høre på musikk i stedet. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Absolutt. Det siste jeg så på fjernsynet var Tour De France.

Topp Bunn