Hei ,jeg har lenge "prøvd" meg påKlassisk i små doser , men først i det siste , med en noe annen vinkling på komponister i innstegs-fasen ,merket jeg at det å lytte på klassisk var mere givende enn før , det kan sikkert ha sine grunner til komponering etc , men jeg har ikke svaret på hvorfor.
Denne gangen begynte det med Brahms,J.Strauss , Lizt og Monti.
Jeg har vært der på Jazz også ,men nå funnet min greie der , er det kanskje det det handler om ? for sjangerne har jo mye forskjellig å by på-
Nå sitter jeg her med 8cd boksen til Karajan med Beethoven og Wagener først ut på plate 1. ,og det er svært givende ......
Men hvorfor blir det slik ? at man prøver , og gir opp, prøver igjen og gir opp , og så plutselig er det noe som sitter.....?
flere som har følt det slik ?
Mvh Espen
Denne gangen begynte det med Brahms,J.Strauss , Lizt og Monti.
Jeg har vært der på Jazz også ,men nå funnet min greie der , er det kanskje det det handler om ? for sjangerne har jo mye forskjellig å by på-
Nå sitter jeg her med 8cd boksen til Karajan med Beethoven og Wagener først ut på plate 1. ,og det er svært givende ......
Men hvorfor blir det slik ? at man prøver , og gir opp, prøver igjen og gir opp , og så plutselig er det noe som sitter.....?
flere som har følt det slik ?
Mvh Espen