Når alt kommer til alt

Kona/mannen/kjerringa/dama/kjæresten/binna ELLER anlegget

• Anlegget

Stemmer: 0 0.0%
  • Kona/mannen/kjerringa/dama/kjæresten/binna

• ingen av delene, jeg gidder ikke mer....

• Totalt antall stemmer
    0

Billyray

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2005
Antall liker
0
Det er vel en og annen som har tenkt sitt etter en heftig krangel eller når det er milevis til kompromissene. Derfor tenkte jeg at det hadde vært moro å lodde stemninga litt her.
Jeg er sikker på at dette blir interessant... :)

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Man lever da for kunsten. Skjønner ikke spørsmålet. Momsfritak NÅ!

S

slowmotion

Gjest
Anlegget, så klart. Det er da ikke noe å lure på engang.

;)

O

OldBoy

Gjest
Jeg svarte "kona", jeg.

Fordi det å få seg en ny kone i min alder er et spørsmål om sjarm og innsatsvilje jeg ikke har, mens et nytt anlegg fra eller til bare er et spørsmål om penger, som jeg har i rikt monn. Det med penger er forøvrig den eneste fordelen ved å bli gammel som jeg kan komme på i farten.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.248
Torget vurderinger
2
Vrient spørsmål.

Billyray

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2005
Antall liker
0
Egentlig ikke.
1) Bare tenk deg hvor mye du hater partneren noen ganger. Så sammenligner du med hvor mye du hater anlegget noen ganger. Tipper du er generellt mer forbanna på kjerringa eller typen eller hva det nå er enn du er på anlegget.

2) Tenk på hvor lenge du elsker anlegget når du setter på ei skive eller i verste fall bare en låt. Jeg tipper det varer lengre enn you know what når det er i gang...
(statistisk sett da)

3) Hvor mye koster anlegget i forhold til resultatene av kjønnslig reproduksjon ved et forhold? Tipper det i de fleste tilfeller ikke er så vanskelig å se hvilken vei vekta tipper der heller. Barnehave, mat, klær, endeløs frustrasjon, tap av hår, tap av fritid, tap av kjerringa etter endeløs krangling over "filleting" som anlegget ditt og sånn, tap av halvparten av alt du eier etter at partneren stikker av med det og ungen etter bruddet.

Nei.. Tid til ettertanke folkens..
(Alt dette er selvfølgelig tatt rett ut i fra statistisk sentralbereu sitt arkiv) Jeg kjenner nemlig den og ditt og datt og alt det der......... :p

Er jeg helt ute å kjører her eller.... :)

Forresten, Godt nytt år!

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis man ser på kona som en komponent i anlegget faller det hele på plass. Hvis det ikke matcher helt må man finne ut hvor det skurrer merst og bytte ut denne delen enten det er kablingen, romdempingen eller kona. Bruktmarkedet stor sett gunstig for alle slags oppgraderinger, iallefall når man kommer over den første greien med at alt skal være ungt og ubrukt. En ferdig innspilt høyttaler sparer deg for mye arbeid, og så lenge den ikke er permanent skadet finner man de gode kuppene her.

Man kan også prøve selvimport men det er for de mer eventrylystne og rissikovillige.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Anlegget.

En kjæreste som hadde gitt meg et slikt ultimatum ville jeg umiddelbart sendt på dør. Man skal da ikke nekte hverandre ekte glede i et forhold.

K

kbwh

Gjest
Fruen ble først samboer i min leilighet, og lærte derfor tidlig at møblering starter med beste plassering av stereoen.

Jeg har kompiser med store musikksamlinger og like dyr stereo som jeg har, som egentlig like gjerne kunne solgt unna og gått MP3 p.g.a. plassering og romakustikk.

Edit: Jeg har ikke stemt. Alternativet "Begge" mangler.

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Antall liker
1
Jeg stemte ingen av delene,
når alt kommer til alt så ønsker man seg alltid noe nytt, og bedre uansett hvilken sjanger det nå er ;)

Billyray

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2005
Antall liker
0
Hvor har det blitt av all kynismen her??
Jeg pøser på alt hva jeg har av godsakene og her sitter det bare pusegutter og er redd for at kjerringa kommer til skade for å se hva dere skriver her på forumet....

Nei.... slipp dere løs nå!
8) ;D :p

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hvor har det blitt av all kynismen her??
Jeg pøser på alt hva jeg har av godsakene og her sitter det bare pusegutter og er redd for at kjerringa kommer til skade for å se hva dere skriver her på forumet....

Nei.... slipp dere løs nå!
8) ;D :p

Er du nylig blitt dumpet eller...? ;D

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Valget er Kona for meg!

orker ikke lære opp en til :)

Alt annet er jo som sagt bare penger.

Billyray

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.12.2005
Antall liker
0
Er du nylig blitt dumpet eller...? ;D
neinei.. ikke misforstå nå. Ikke noe krøll i heimen.

Jeg bare savner den mannsjåvinistiske atmosfæren her.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
neinei.. ikke misforstå nå. Ikke noe krøll i heimen.

Jeg bare savner den mannsjåvinistiske atmosfæren her.
... OK... men da er det nok like før... ;D

Topp Bunn