Nå er Wimp-HIFI lansert! For IOS, Android, Sonos og Bluesound

Naturlyd

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
560
Antall liker
336
Torget vurderinger
23
Wimp velger å lansere Wimp-HIFI til mobile enheter og streameløsninger først. Det vil komme en versjon for PC/Mac etterhvert. Jeg har prøvd Betaversjonen og er svært godt fornøyd. For en som til sin store skrekk har funnet ut at han ikke makter å holde 100% orden på en database for musikksamlinga så er dette godt nytt. Selv om det selvfølgelig er masse snaddermusikk som hverken er i hverken Wimp- eller Spotifyhyllene.

Omtalt av L&B: Nå kan du strømme i CD-kvalitet! | Lyd & Bilde

Beskrivelse og link for 24 timer gratis test: WiMP HiFi - Lossless Music Streaming
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Jeg har Wimp Premium fra før på Sonos. Har nå trykket på gratis Wimp HiFi i 24 timer. Kommer dette da automatisk via Sonos eller må jeg gjøre noe spesielt for å aktivisere dette. Jeg bruker iPad å styrer Sonos med. Er det noe som viser at Wimp spilles i HiFi oppløsning?
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Trykk på "I" for info. Der står det lossless i en parantes om det er Wimp Hifi. Gjelder både for Sonos via Ipad og Sonos pcklient.

Om man har Wimp via Canal Digital må man være tålmodig....de har ingen avtale med Wimp om Hifi abonnement på gang
 
Sist redigert:

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Trykk på "I" for info. Der står det lossless i en parantes om det er Wimp Hifi. Gjelder både for Sonos via Ipad og Sonos pcklient.

Om man har Wimp via Canal Digital må man være tålmodig....de har ingen avtale med Wimp om Hifi abonnement på gang
Så vi som har wimp gjennom canal digital får ikke wimp hifi !!! :(
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Trykk på "I" for info. Der står det lossless i en parantes om det er Wimp Hifi. Gjelder både for Sonos via Ipad og Sonos pcklient.

Om man har Wimp via Canal Digital må man være tålmodig....de har ingen avtale med Wimp om Hifi abonnement på gang
Så vi som har wimp gjennom canal digital får ikke wimp hifi !!! :(
Fikk beskjed om at det ikke var noen avtale om Wimp Hifi og derfor usikkert om/når den evt ble tilgjengelig.

Tålmodighet er en dyd når man som jeg er kunde hos Canal Digital:rolleyes:

Kjører dog Wimp Hifi via Sonos så det går fint å teste. Førsteinntrykket er bra.
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Jeg kjører også Wimp HiFi via Sonos og bruker iPad som "fjernkontroll", men finner ingen informasjon om at jeg spiller i HiFi eller lossless. Åpnet Wimp på mobilen (Android) og der sto det HiFi bak albumet som var valgt. Høres meget bra ut på Sonos, men kunne vært greit at man fikk en bekreftelse på at det var HiFi versjonen man hørte på.
 

eddie1

Banned
Ble medlem
02.10.2006
Innlegg
3.361
Antall liker
726
Torget vurderinger
8
Trykk på "I" for info. Der står det lossless i en parantes om det er Wimp Hifi. Gjelder både for Sonos via Ipad og Sonos pcklient.

Om man har Wimp via Canal Digital må man være tålmodig....de har ingen avtale med Wimp om Hifi abonnement på gang
Så vi som har wimp gjennom canal digital får ikke wimp hifi !!! :(
Fikk beskjed om at det ikke var noen avtale om Wimp Hifi og derfor usikkert om/når den evt ble tilgjengelig.

Tålmodighet er en dyd når man som jeg er kunde hos Canal Digital:rolleyes:

Kjører dog Wimp Hifi via Sonos så det går fint å teste. Førsteinntrykket er bra.
Hei kjører gjennom sonos selv med nettbrett som remote men har abbonent gjennom kanal digital !
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Jeg kjører også Wimp HiFi via Sonos og bruker iPad som "fjernkontroll", men finner ingen informasjon om at jeg spiller i HiFi eller lossless. Åpnet Wimp på mobilen (Android) og der sto det HiFi bak albumet som var valgt. Høres meget bra ut på Sonos, men kunne vært greit at man fikk en bekreftelse på at det var HiFi versjonen man hørte på.
Se #7 i tråden

Image 1.png
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
[/QUOTE]
Hei kjører gjennom sonos selv med nettbrett som remote men har abbonent gjennom kanal digital ![/QUOTE]

Du kan registrere deg på Wimp.no for en 24 timers test. Koble fra og til Wimp på Sonos igjen. Da virker det hos meg. Jeg har samme oppsett som deg.
 

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Innlegg
1.478
Antall liker
881
Torget vurderinger
5
Har også betatestet Wimp HIFI, og er ganske imponert over det løftet oppgraderingen representerer lydmessig ja. Er imidlertid også litt skuffet over at jeg ikke kan bruke HIFI-tjenesten på Macbook Proen min, men må basere meg på iPad og overføre signalet til min Stream Magic 6 med bluetooth.

Jeg håper at Wimp kommer med løsningen på flere platformer så fort som mulig. Drømmen er at Wimp blir integrert i programvaren til streameren min, selvsagt. Det hadde vært utrolig praktisk.

Spørsmålet nå er hvor fort Spotify kommer etter med lossless streaming, og når musikk i studiomasterkvalitet kommer.

Jeg tror dette er starten på en liten musikkrevolusjon, som nok blir siste spiker i kisten for CD-mediet, på sikt.
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Hei kjører gjennom sonos selv med nettbrett som remote men har abbonent gjennom kanal digital ![/QUOTE]

Du kan registrere deg på Wimp.no for en 24 timers test. Koble fra og til Wimp på Sonos igjen. Da virker det hos meg. Jeg har samme oppsett som deg.[/QUOTE]

Får ikke opp LOSSLESS bak musikkstykket hos meg. Hvorfor det ser annerledes ut hos deg kan være fordi du har moddet Sonos. Hvilke nettbrett bruker du? Hvordan kobler du fra og til Wimp på Sonos?
Det høres ut som jeg spiller Wimp HiFi, innbiller meg at det er et roligere og mer åpent lydbilde.
 
Sist redigert:

AJ_82

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2011
Innlegg
420
Antall liker
126
Torget vurderinger
6
Har sendt mail til både Wimp og Canal Digital ang HiFi. Det er vel bare å mase, jo fler som sender jo fortere går det kanskje.

A.J.
 

andershifi

Medlem
Ble medlem
15.01.2008
Innlegg
9
Antall liker
3
Hei,

jeg kjører nå hifi-versjon av wimp på mac pro (stasjonær). Og fra Lynx lydkortet inn i ekstern dac. Fungerer utmerket!
Jeg har oppdaget i etterkant at det ikke var hifi-versjonen jeg kjørte, siden det ikke er mulig på mac (stasjonær). Sier kanskje litt av det å høre forskjell på komprimert/ukomprimert og "placebo" effekten når du er sikker på at nå er alt mye bedre... :cool: Byttet fra spotify premium til wimp.

Mvh
Anders
 
Sist redigert:

Audirvana

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.09.2012
Innlegg
1.478
Antall liker
881
Torget vurderinger
5
Jeg har et par kritiske spørsmål jeg gjerne skulle høre Wimp svare på i forhold til HIFI-tjenesten.

Hvorfor koster HIFI-tjensten 199 kroner, altså 100 kroner mer enn standardabbonementet, som koster 99 kroner? Hvorfor koster det å tilby oss høyere kvalitet på streamen så mye mer? Wimp opplyser jo at hele musikkarkivet deres uansett nå er FLAC, og at musikken for de som har standardavtalen, blir konvertert til 320kbs kvalitet.

Jeg kan ikke tenke meg at det koster Wimp dobbelt så mye å streame lossless?

Og et oppfølgingsspørsmål: Hvor mye av denne fordoblingen av prisen tilfaller artistene? Får de dobbelt så mye betalt for arbeidet sitt?
 

Naturlyd

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
560
Antall liker
336
Torget vurderinger
23
Hei,

jeg kjører nå hifi-versjon av wimp på mac pro (stasjonær). Og fra Lynx lydkortet inn i ekstern dac. Fungerer utmerket!

Mvh
Anders
Det var en morsom utvikling. Er du med på betatestingen? Har en Macbook liggende et sted, får teste den.
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Hei kjører gjennom sonos selv med nettbrett som remote men har abbonent gjennom kanal digital !
Du kan registrere deg på Wimp.no for en 24 timers test. Koble fra og til Wimp på Sonos igjen. Da virker det hos meg. Jeg har samme oppsett som deg.[/QUOTE]

Får ikke opp LOSSLESS bak musikkstykket hos meg. Hvorfor det ser annerledes ut hos deg kan være fordi du har moddet Sonos. Hvilke nettbrett bruker du? Hvordan kobler du fra og til Wimp på Sonos?
Det høres ut som jeg spiller Wimp HiFi, innbiller meg at det er et roligere og mer åpent lydbilde.[/QUOTE]

Screenprintet er fra pc klienten, men når jeg kjører via Ipad ser det noenlunde likt ut. Er sikker på at det ikke har noe med moddingen av Sonos at gjøre.
Vær obs på at du må ned på track nivå for at lossless infoen skal vises. Det er ingen info på album nivå. Noe som er for dårlig programmering av Sonos/Wimp. Du trenger ikke at spille av for at se infoen i Wimp. Merk en melodi/track da får opp en liste med alternativer. Velg "Info & alternativer" og da vil infoen vises.
For at koble til og fra må du inn på "Administrer tjenester" og ordne det. Gjelder Ipad klienten
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.762
Antall liker
10.568
Torget vurderinger
10
Hvordan er utvalget av lossless musikk i Wimp?
 
C

cruiser

Gjest
Jeg har et par kritiske spørsmål jeg gjerne skulle høre Wimp svare på i forhold til HIFI-tjenesten.

Hvorfor koster HIFI-tjensten 199 kroner, altså 100 kroner mer enn standardabbonementet, som koster 99 kroner? Hvorfor koster det å tilby oss høyere kvalitet på streamen så mye mer? Wimp opplyser jo at hele musikkarkivet deres uansett nå er FLAC, og at musikken for de som har standardavtalen, blir konvertert til 320kbs kvalitet.

Jeg kan ikke tenke meg at det koster Wimp dobbelt så mye å streame lossless?

Og et oppfølgingsspørsmål: Hvor mye av denne fordoblingen av prisen tilfaller artistene? Får de dobbelt så mye betalt for arbeidet sitt?
Jeg vil heller snu på det og spør; hvorfor koster den vanlige tjenesten bare 99?
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.190
Antall liker
1.061
Torget vurderinger
1
Jeg har et par kritiske spørsmål jeg gjerne skulle høre Wimp svare på i forhold til HIFI-tjenesten.

Hvorfor koster HIFI-tjensten 199 kroner, altså 100 kroner mer enn standardabbonementet, som koster 99 kroner? Hvorfor koster det å tilby oss høyere kvalitet på streamen så mye mer? Wimp opplyser jo at hele musikkarkivet deres uansett nå er FLAC, og at musikken for de som har standardavtalen, blir konvertert til 320kbs kvalitet.

Jeg kan ikke tenke meg at det koster Wimp dobbelt så mye å streame lossless?

Og et oppfølgingsspørsmål: Hvor mye av denne fordoblingen av prisen tilfaller artistene? Får de dobbelt så mye betalt for arbeidet sitt?
Ifølge dagbladet hevder wimp at 75-80kr av de økte inntektene går til plateselskapene.
N? kan du str?mme cd-lyd fra nettskyen - kultur - Dagbladet.no

Dette er et flott tiltak, og bare greit at de differensiderer prisen. Vi kan jo håpe at de økte inntekter gir motivasjon til plateselskap som KKV og ECM til å legge ut kolleksjonen igjen. Gjerne begrenset til Winp Hifi ( og eventuelt tilsvarende hos Spotify / Beat etter hvert.)
 

Fenris

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2008
Innlegg
104
Antall liker
23
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Hvordan er utvalget av lossless musikk i Wimp?
Vanskelig at si, men de fleste jeg har spilt/testet er lossless. Så for meg virker det som det meste allerede nu er lossless.
 
Sist redigert:

comstedt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.10.2010
Innlegg
184
Antall liker
18
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Får hope alle di som følger Trenden med at køpe fete hodetelefoner og kanske tom har kjøpt en hodetelefonforsterker med dac, skaffer dette. Da vil det kunne bli lit av en revolusjon når di merker hvor mye kjilden betyr. Hvartfall viss en lar vare at analysere allt uten bare prøver at føle musiken, førstå og bli fenget av den.

Selvfølgelig er hvertfall ikke mobiler der det vil merkes mest, men viss nok mennesker merker det og begynner bruke tjenesten, kanske mobiltilverkerne begynner sattse mer på lydet i sine mobiler og, det ville vare en meget hyglig utvikkling.

Nå må en kjøpe ting som AK100 og AK120 til rundt 5000 respektive 10000 for at få riktigt godt bærbart lyd

Et riktigt godt DACchips koster ikke så mye, men selfølgelig gjør det ikke heller hele greia men det ville da sammen med WIMPHIFI gjøre mobiler et par ganger bedre en vad di er idag og det ville kanske koste et par hundringer mer i tilverkningskostnad....
 

andershifi

Medlem
Ble medlem
15.01.2008
Innlegg
9
Antall liker
3
Jeg er/var ikke med på betatestingen, registrerte meg i dag og betalte , fikk da tilgang til hifi-versjonen.

Mvh
Anders
 

Naturlyd

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
560
Antall liker
336
Torget vurderinger
23
Jeg er/var ikke med på betatestingen, registrerte meg i dag og betalte , fikk da tilgang til hifi-versjonen.

Mvh
Anders

Hifi-versjonen lanseres i disse dager til iOS, Android, Sonos og Bluesound. Wimp har uttalt at de jobber med støtte for Win og Mac og at dette lanseres senere.

Hvis du ikke ser et merke hvor det står "HIFI" et sted under avspilling så er jeg redd for at du enda ikke har tilgang til Hifi-versjonen på Mac.
 

Naturlyd

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
560
Antall liker
336
Torget vurderinger
23
Ettersom vi må vente litt på støtte for Hifi-versjonen av Wimp på Win og Mac så er det vel flere som kjenner behovet for å teste ut med iOS og Android. De innebyggede daccene i slikt utstyr er ikke all verdens men det finne jo muligheter for å få brukt ekstern DAC.

Har selv prøvd å koble til en USB DAC til iPad 2 med Camera connection kit (kopi fra DX) og USB-hub med strømforsyning. Det fungerte ikke sånn uten videre. Jeg tok da snarveien og bruker Airplay på Wimp-applikasjonen for iPad. Streamer fra iPad via en Airport Express og kjører digitalt ut med Toslink til DAC (som forøvrig er et digitalt delefilter). Dette fungerer stabilt og fint.

Har bare lest litt om Android. Det ser ut til at det er mange enheter som støtter lyd ut via USB, om man har rett versjon av Android. Google er din venn.
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
Har standard wimp nå.Vil vente til at Windows-plattformen kommer,da slipper jeg å investere i Sonos og denslags.Når det er sagt kommer jeg til å fortsette å kjøpe cd'er og vinyl sålenge det er på markedet.

mvh.s,
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Takk Fenris! Nå har jeg koblet Wimp fra og til Sonos og nå står det LOSSLESS bak melodien jeg spiller og Wimp HiFi er altså aktivert.
dette skal bli bra!
 
T

Tittentei

Gjest
Rask i avtrekkeren som jeg er, signet jeg opp umiddelbart da jeg fikk mailen. Leste bare at HiFi var klart, og BAM, der hadde jeg abonnementet oppgradert. Går så inn i Windowsklienten, men ingenting skjer. Leser så igjen, og ser at det ikke støttes av Windows – unice. :(

Det var jo min skyld, men ble utrolig skuffet over at de fokuserer på tablets og telefoner før PC/MAC. Nettverkspillere er forsåvidt greit, men jeg har jo ikke det, og ikke snakk om at jeg kjøper det heller, når en PC som går til DAC fungerer like bra. Synes det er dårlig å fokusere på tablets og smarttelefoner, når de integrerte DAC'ene i disse ikke er gode nok til å ta fullt utbytte, og hodetelefonene man kan koble til dem er begrenset pga forsterkermodul – for ikke å snakke om potensielt høyere dataforbruk(!) Det går jo ann å få digital audio ut, men det gir mye Reodor Felgen-løsninger.

Nei, dette var skuffende saker. Hvorfor ikke lansere på PC og Mac med en gang?
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.119
Antall liker
3.889
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Nei, dette var skuffende saker. Hvorfor ikke lansere på PC og Mac med en gang?
Tipper de er redd for pirater som finner en måte å tappe strømmen til fil for så legge det ut på bukta. Enig med at dette var en gedigen nedtur uten Mac støtte slik at ma ikke får brukt en fornuftig dac til avspillingen. Jeg sitter på gjerdet og venter til dette er på plass.
 

Hi-Fi akustikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.06.2011
Innlegg
1.642
Antall liker
464
Sted
Trondheim
Nei, dette var skuffende saker. Hvorfor ikke lansere på PC og Mac med en gang?
Tipper de er redd for pirater som finner en måte å tappe strømmen til fil for så legge det ut på bukta. Enig med at dette var en gedigen nedtur uten Mac støtte slik at ma ikke får brukt en fornuftig dac til avspillingen. Jeg sitter på gjerdet og venter til dette er på plass.

Kan ikke skjønne at det skulle være noe problem. Sånn som det er kan jeg jo bare rute digitalutgangen på Sonosen tilbake til lydkortet.

Ellers har jeg nå sammenlignet Spotify Premium med Wimp Hi-Fi. Det er en forbedring. Det er dog ikke noen revolusjon, men jeg synes absolutt det er verdt 100kr ekstra i måneden.
 
T

Tittentei

Gjest
Nei, dette var skuffende saker. Hvorfor ikke lansere på PC og Mac med en gang?
Tipper de er redd for pirater som finner en måte å tappe strømmen til fil for så legge det ut på bukta. Enig med at dette var en gedigen nedtur uten Mac støtte slik at ma ikke får brukt en fornuftig dac til avspillingen. Jeg sitter på gjerdet og venter til dette er på plass.
Dette har du nok helt rett i, men det klarer de sikkert med en roota android også.

Tok kontakt med Wimp support for å si fra om nedturen + tipse om denne tråden. De forsto problemet, nedgraderte meg igjen og svarte utrolig raskt, men de kunne selvsagt ikke si noe om dato for lansering på PC og Mac, bare at de alltid jobber med å utvikle Wimp, hehehe.

EDIT:

Nå skrev de via support at du har helt rett: "Ja vi ønsker også å få det til på pc/mac men foreløpig har vi ikke fått til en sikker løsning."
 
Sist redigert:

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Jeg har også signet WimpHiFi. Får Wimp via Sonos. Kjører Sonos Connect via en Meridian 566 DAC til forsterkeren min. Dette høres meget bra ut. Styrer alt via Sonos App på iPad. Enklere kan det nesten ikke bli etter min mening.
Takk for alle tips jeg har fått her på forumet!
 

kazan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
313
Antall liker
438
Sted
Lillehammer
Torget vurderinger
1
Det viser seg at canal digital ikke har inngått noe avtale med Wimp angående Wimp hifi(bombe når det gjelder canal digital)Må vel abonnere på wimp hifi gjennom Wimp. Her må canal digital skjerpe seg å få ut fingeren
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Har akkurat kjøpt Sonos, og har 30 dager gratis på Spotify,men nå blir det nok Wimp istedet..
Ligger her på sofaen mens Mozart strømmer/spiller og konemor kokelurer på kjøkkenet og nynner med.. god helg folkens
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Jeg har også signet WimpHiFi. Får Wimp via Sonos. Kjører Sonos Connect via en Meridian 566 DAC til forsterkeren min. Dette høres meget bra ut. Styrer alt via Sonos App på iPad. Enklere kan det nesten ikke bli etter min mening.
Takk for alle tips jeg har fått her på forumet!
Sænn vil jeg oså ha det. Har Sonos Connect og Spotify idag styrer fra Sonos på mobil. (uten at jeg husker hvordad spotify kom inn i Sonos menuen), hva gjør jeg for å få WiMp på Sonosen? Det dummy ang dette og trenger det med teskje...
 

jan b

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.12.2008
Innlegg
324
Antall liker
114
Sted
Sør-Trøndelag
Men hvordan funker det via AppleTV? Jeg kjører Wimp på iPad via Airplay til AppleTV og inn til en Cambridge DacMagic. Får jeg HiFi til å fungere på dette viset?
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
"Sænn vil jeg oså ha det. Har Sonos Connect og Spotify idag styrer fra Sonos på mobil. (uten at jeg husker hvordad spotify kom inn i Sonos menuen), hva gjør jeg for å få WiMp på Sonosen? Det dummy ang dette og trenger det med teskje..."

Gå til åpningsmenyen til Sonos. Velg Mer musikk. Der finner du bl.a. Wimp.
For å bestille abonnement må du vel gå via nettsiden til Wimp og bestille direkte der og si at du skal ha det til Sonos. Det er vel der du må bestille abonnement på Wimp HiFi.
Jeg er heller ingen ekspert, men har nå fått det til med god hjelp fra andre på forumet. Du får prøve deg fram.
 
Sist redigert:

sirop

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.12.2007
Innlegg
1.102
Antall liker
213
Torget vurderinger
4
Men hvordan funker det via AppleTV? Jeg kjører Wimp på iPad via Airplay til AppleTV og inn til en Cambridge DacMagic. Får jeg HiFi til å fungere på dette viset?
Ja, du velger hi-fi fra instillingene i Wimp på iPaden.
 
Topp Bunn