Denne lørdagen begynte bra men pop-quiz kl. 1100 som vanlig. Etter å ha kost meg med dett gleder jeg meg til helgens aviser og PILS kl. 1330 og Helgeland kl. 1400-1600.
Men hva skjer? Hva hører vi på radioen kl. 1330?
Verdenscupåpning på langrenn - hvem i h.... er interssert i å høre på dette vrøvlet? Men det verste er jo at sesongen nettopp har startet. Det vil si at vi kan se fram til utallige lørdag med alle mulige former for ski og dette må jo selvfølgelig fortrenge de nevnte programmer som gjør hver lørdag til en kosedag foran radioen.
Jeg personelig er drittlei av å høre Bjørgens mer eller mindre velfunderte gullkorn for ikke å snakke om den hovne og oppblåste Northug. Makan til selvopptatt type må man nesten gå til Carl I. Hagen for å finne.
Men nå har i hvertfall NRK begunstiget oss med 1 time Helgeland fra 1500-1600
Da bør vi vel være fornøyd.
Eller er det på tide å få en egen dedikert sportskanal?
Men hva skjer? Hva hører vi på radioen kl. 1330?
Verdenscupåpning på langrenn - hvem i h.... er interssert i å høre på dette vrøvlet? Men det verste er jo at sesongen nettopp har startet. Det vil si at vi kan se fram til utallige lørdag med alle mulige former for ski og dette må jo selvfølgelig fortrenge de nevnte programmer som gjør hver lørdag til en kosedag foran radioen.
Jeg personelig er drittlei av å høre Bjørgens mer eller mindre velfunderte gullkorn for ikke å snakke om den hovne og oppblåste Northug. Makan til selvopptatt type må man nesten gå til Carl I. Hagen for å finne.
Men nå har i hvertfall NRK begunstiget oss med 1 time Helgeland fra 1500-1600
Da bør vi vel være fornøyd.
Eller er det på tide å få en egen dedikert sportskanal?