Musikkloftet mitt

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.070
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Takker for tipset, men har faktisk hatt den på lån. Det var signature utgaven som Joaquim var så snill å sende meg. Dessverre så taklet ikke min Octave preamp den høye gain strukturen fra Aura’n. Nå kan jeg justere gain i tre steg, og på laveste innstillingen på Octave (13db), så ble det likevel for voldsomt. Det må også nevnes at Joaquim tilbydde seg å senke gain på Aura’n, så service innstillingen var det ikke noe å si på. Jeg valgte å se an ev andre kandidater før jeg muligens kontakter Joaquim igjen. Me fe sjå….
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.070
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    He he..jada, men høyttalerkablene er byttet ut til fordel for Nordost Valhalla. Internkablingen er også Valhalla.
    Valhalla sin lydsignatur passer godt til Mc blokkene, og jbl sin feite bass. Strammer litt opp så det sitter som ei kule.
     
    M

    MarkusH

    Gjest
    Lenge siden jeg var og hørte på oppsettet ditt nå, har hørt litt større og dyrere greier i ettertid, men skulle gjerne hatt mer tid med de større modellene fra JBL. :)
    Du får sende på en PM om du skulle forville deg nedover til Lillehammer-traktene, så kan vi nok få til noe. ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn