S
Stereo_Mono
Gjest
Noen andre som opplever latterlig trege nedlastninger fra HDtracks?
Har stått på i hele natt og «nesten» ferdig nå. Håpløst!
Har stått på i hele natt og «nesten» ferdig nå. Håpløst!
Gjorde det i går, så får vi vente å se hva som skjer over jul. 2 gang jeg har problemer med HDtracks, så styrer nok unna de fremover.johnnygrandis skrev:Har lastet ned både fra HD tracks, B&W og Gubemusic og til dags dato ikke opplevd noen problemer.
Send en mail til support så skal du se at det ordner seg , tenker de kan ha server problemer de også som alle kan...
..og jo vi er klare for HR - ihverfall undertegnede![]()
Helt enig - Fullstendig håpløst. Er nesten bedre å bruke Google......Puster litt liv i en gammel tråd.
Innlegget mitt gjelder ikke primært HDtracks' lydkvalitet, selv om ting muligens har skjedd på nesten tre år, men meninger på dette området er også interessante.
Nei, det jeg nå lurer på, er hvordan dere oppfatter søkefunksjonen. Når jeg søker på en bestemt artist, opplever jeg stadig vekk at jeg får en haug med "treff" på artister som heter alt annet enn den jeg søker.
F.eks. søkte jeg i går på Sophie Zelmani. Henne traff jeg ikke, men derimot Sophie Milman, Anne-Sophie Mutter, samt mange album hvor ingen Sophie forekom i det hele tatt.
Jeg har lett etter en mulighet for å filtrere søket slik at jeg slapp alle disse uvelkomne treffene, men har ikke funnet noe. Heller ikke under FAQ.
Noen som har lure forslag?
Jeg har ikke noe problem med søkemotoren på HD TracksHelt enig - Fullstendig håpløst. Er nesten bedre å bruke Google......Puster litt liv i en gammel tråd.
Innlegget mitt gjelder ikke primært HDtracks' lydkvalitet, selv om ting muligens har skjedd på nesten tre år, men meninger på dette området er også interessante.
Nei, det jeg nå lurer på, er hvordan dere oppfatter søkefunksjonen. Når jeg søker på en bestemt artist, opplever jeg stadig vekk at jeg får en haug med "treff" på artister som heter alt annet enn den jeg søker.
F.eks. søkte jeg i går på Sophie Zelmani. Henne traff jeg ikke, men derimot Sophie Milman, Anne-Sophie Mutter, samt mange album hvor ingen Sophie forekom i det hele tatt.
Jeg har lett etter en mulighet for å filtrere søket slik at jeg slapp alle disse uvelkomne treffene, men har ikke funnet noe. Heller ikke under FAQ.
Noen som har lure forslag?