- Ble medlem
- 23.01.2004
- Antall liker
- 10
Artig med litt bakgrunnsstoff.....Ang Magic Pie fant jeg denne artikkelen i dagbladet. Kult....
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/18/440582.html
mvh
magicpie
8)
|
Artig med litt bakgrunnsstoff.....Ang Magic Pie fant jeg denne artikkelen i dagbladet. Kult....
http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/18/440582.html
mvh
Så enig, så enig...........Det synes som om det gamle ordtaket "man blir ikke profet i egen by..." gjelder i denne sammenhengen også
Men det er jo tross alt kult at det i det minste utenlandske spesial magasiner som oppdager dette, når det der er "godkjent" kan det kanskje få en större aksept her hjemme også.
Men dette unner jeg gutta
mvh
Har Lateralus og Aenima - begge meget bra plater med god lyd, anbefales!Noen som har noe forhold til gruppa TOOL !
Tror det skal ligge i gata prog metal......
Mvh,
Takker Pilsern !Har Lateralus og Aenima - begge meget bra plater med god lyd, anbefales!
mvh
Vanskelig å sette gode ord på, men en del ting som slår meg på disse platene er:Takker Pilsern !
Kan du beskrive musikken !!
Mvh,
Takker for hjelpen Pilsern !Vanskelig å sette gode ord på, men en del ting som slår meg på disse platene er:
smådystert, huggende riff, perkusjonsdrevet, angst, en dæsj grunge - soundgarden (badmotorfinger), litt El Caco, litt Rush ”one little victory”-riff, litt dream theater - train of thought.....vel, vet ikke om du ble noe klokere av det - sjekk heller lydklipp på hjemmesiden deres:
http://www.toolband.com/album/index.html
Her er det folk som liker å se Live........men det hjelper så lite når man driver og kødder rundt Island....White Willow og Wobbler spiller for øvrig på John Dee i morgen.
Hvis det er noen her som interesserer seg for live-musikk, altså.
Det är en kanon-skiva. Bland det bättre som gjordes under 70-talet. En klassiker som alla som gillar prog måste höra.Sitter i skrivende stund og hører på -National Health- med skiva -of queues and cures-
Hei igjen...om.s: David DeMordaunt "everything that has a beginning" virker ut som en nytbar, god plate. Er dette en "must have plate" eller har kjedsomheten sneket seg inn etter flere lyttinger?
Zorn har lagd mye rart -- hvilken av stilene hans er dette?John Zorne - The Circle maker. Må ha plate for musikkelskere.
Det meste av Marillion er bra. Etter min mening så er nok Mispaced Childhood og Fugazi de beste men prøv også Seasons end.Sitter hjemme og hører på Marillion - Misplaced Childhood, som jeg synes er kjempebra. Kan noen gi meg noen tips om annet av Marillion om er bra? Tenkte også jeg skulle kjøpe meg noe Rush. Hvilke album kan anbefales?
Ang. Rush så anbefaler jeg klassikerene:Sitter hjemme og hører på Marillion - Misplaced Childhood, som jeg synes er kjempebra. Kan noen gi meg noen tips om annet av Marillion om er bra? Tenkte også jeg skulle kjøpe meg noe Rush. Hvilke album kan anbefales?
Beklager Porcus, har ikke sett spørsmålet ditt før nå.Zorn har lagd mye rart -- hvilken av stilene hans er dette?
A farewell to kings, Presto, Chronicles, Vapour Trails er noe av det første som faller meg inn når det gjelder Rush.Sitter hjemme og hører på Marillion - Misplaced Childhood, som jeg synes er kjempebra. Kan noen gi meg noen tips om annet av Marillion om er bra? Tenkte også jeg skulle kjøpe meg noe Rush. Hvilke album kan anbefales?
Marillion m/ Fish:Sitter hjemme og hører på Marillion - Misplaced Childhood, som jeg synes er kjempebra. Kan noen gi meg noen tips om annet av Marillion om er bra? Tenkte også jeg skulle kjøpe meg noe Rush. Hvilke album kan anbefales?
Helt enig med deg.....har selv virkelig sansen for det gamle Rush : - Litt add on....Rush:
Er vel alder'n men er fremdeles svak for et par av de første, som "2112" og det aller første (er det vel):"Fly By Night".