U
utgatt25555
Gjest
Kanskje ikke nødvendig å si, men de som kjenner meg vet at musikken som spilles er fysiske album, enten cd eller lp! 
mvh
mvh
|
-42dB.....du er en moderat mannEtt mimre bilde...
Tysk ingeniørs kunst med håndsydde boots, må bli en vinner
Vis vedlegget 392287
mvh
Hehe, takk for den gismo, spot on!-42dB.....du er en moderat mannEtt mimre bilde...
Vis vedlegget 392287
mvh
Vet at ønsket har vært der lenge, så vil ikke kalle deg lettlurt
gismo
Egner begge seg best til linedance?Ett mimre bilde...
Vis vedlegget 392287
mvh
Burde jo det! jeg ble kalt ”two step” til sjøs i 86, danset visst rundt på en restaurant i Texas til folkets og kollegenes forlystelse, linedance skulle jeg gjerne testetEgner begge seg best til linedance?Ett mimre bilde...
Vis vedlegget 392287
mvh![]()
Vet ikke helt hva jeg skal mene om de støvlene...Ett mimre bilde...
Vis vedlegget 392287
mvh
Vet ikke helt hva jeg skal mene om de støvlene...Ett mimre bilde...
Vis vedlegget 392287
mvh
Men Audionet er bra saker det!
hehe, nei!!Bootsene har sin sjarm, men det er et par andre ting som kiler uggent på netthinnenTør jeg foreslå et nytt nick....
![]()
Var ikke noe kreativt fra min side, Two Step burde stå som en påle dethehe, nei!!Bootsene har sin sjarm, men det er et par andre ting som kiler uggent på netthinnenTør jeg foreslå et nytt nick....
![]()
musikken er først...hehehe....men si hva du tenkte på allikevel
mvh
Ja, det er en av de titlene jeg savner mest på vinyl.....igjen i Americana land....
![]()
mvh
Nå må du slutte å småsut're over disse vinyl savnene dine bluesJa, det er en av de titlene jeg savner mest på vinyl.....igjen i Americana land....
![]()
mvh
Kan jo ha det som ett alias, eller til neste gangVar ikke noe kreativt fra min side, Two Step burde stå som en påle dethehe, nei!!Bootsene har sin sjarm, men det er et par andre ting som kiler uggent på netthinnenTør jeg foreslå et nytt nick....
![]()
musikken er først...hehehe....men si hva du tenkte på allikevel
mvh![]()
Jeg er ambivalent til rør og horn, av rent praktiske årsakerG2 må være bra hvis du sier så, musicus. Grattis!
Men, du lovpriser stadig vekk rør og horn. Hva er det som forhindrer deg fra å kjøre det løpet?
Btw, en av favorittene i min beskjedne fluefiskestangssortiment heter Scott G2, 8.6 fot i #5.
Den har jeg faktisk ikke sett på vinyl engang, selv om jeg har sett noen av hennes andreJa, det er en av de titlene jeg savner mest på vinyl.....igjen i Americana land....
![]()
mvh
Boots-musikk 8)
Åttitallsklassiker som vanskelig lar seg overgå.
Hm, på min står det 86, EMI. Ikke noe 100 år-greie, altså.Fem utgaver?? Jøsses. Jeg visste ikke engang at det fantes så mange. Her i huset er det 86-utgaven og "EMI 100 år"-utgaven som gjelder. Pluss digitalt fra utgivelsesåret. Den låter forresten meget bra.
Du skal ha for variert smak. Hadde den første på cd. Ekskona tok den. Ikke vært savnet siden..![]()
Kjenner jeg har fått dosa mi for gjengen for en stund nå, blir nok ikke innhandlet det siste albumet hansHørte den nye til brother Neville forleden dag. Liker ham godt, som tidligere nevnt, men en gang var nok.
Hehe, opplever litt mer ”mørk” lyd i den svarte, AudioNet kan jo behøve det, sier noenHvorfor har du en i svart og en i sølv? Lyden er jo uansett den samme.![]()