Takker! er tilbøyelig å holde medKommer til å gjøre seg knallbra med Basscontinou rack!
Ja, noe annet ville være særdeles dumtTakker! er tilbøyelig å holde med![]()
Smakfullt rom. Lunt og trivelig.Lite, men godt! Kvalitet framfor kvantitet, imo! Det kommer gjøre seg med ett litt kraftigere B by Basscontinou rack etter hvert!
Vis vedlegget 1176927
Trevlig helg på dere som titter innom, jeg tar med meg arvingen å hilser på impulse i dag...
Takker, jo det kommer bli bra, bestilte meg 4 hyller, det er planlagt en riaa test senere i vår som jeg tror meg vite utfallet avSmakfullt rom. Lunt og trivelig.
Anlegget vil helt sikkert komme enda bedre til sin rett med Accuphase-komponentene på noe som er solid skreddersøm. Tror neppe det vil låte dårligere heller. Blir kult å se når du etterhvert får det på plass.![]()
Takker Tweed! Liker vel rack av mer praktiske enn estetiske grunner, og når man leste på seg litt om denne gjengen og deres tanker og gjennomføring så ble man fanget!^ Har ikkje den heilt store sansen for rack, men ut frå bileta har du drege det i ei skulpturell retning som unekteleg er fin; ei retning som kanskje ikkje skrik 80-tals post-punk, men iallfall gjer det mogleg.
Kanskje er det Accuphase som gjer det mogleg.
Gratulerer.
Den Future serien til ProAc var undelige greier. Låt ikke som tradisjonell ProAc for å si det mildt.Hva jeg minns så var alltid Accuphase og ProAc bra partnere, jeg hadde Response 2.5 sammen med E-306V og det funket meget bra, ett par som derimot fikk kort opphold var disse ProAc Future 0.5 (lånte bilder fra webben) det var ingen god kombo vil jeg minnes
Vis vedlegget 1177471 Vis vedlegget 1177472
Litt memory lane her nu....
Holder med, fikk aldri riktig til de der, det var også mitt siste par ProAc før jeg gikk videre med Wilson Benesch Discovery...Den Future serien til ProAc var undelige greier. Låt ikke som tradisjonell ProAc for å si det mildt.
Takk R, det estetiske har vært en av tre hovedfaktorer jeg har valgt utifra, ettersom anlegget oftest har stått i felles område i hus/leilighet så har det nesten vært ett absolutt!Du har hatt mye lekkert i huset.
Husker du hadde WB square (2 eller 3 ?)
Kompakt høyttaler jeg likte veldig godt.
Racket med plexiglass ligner ikke på typisk Quadraspire?
Er det en serie som ikke lenger produseres?
Birds Eye Maple om jeg husker rett, ryktet sier at det var gutta hos Bentley som stod for finishen!Fine. Er vel en sånn Birds Eye finish det der.
Jeg har hørt slike høyttalere en rekke ganger på HiFi Guiden og med rett match, spilte like godt som de så ut.