Mandag møtte postbudet i døra når eg hastet mot drosja som sto å venta.
imusic er min nye leverandør av ny musikk med Amazon som backup, dei norske aktørene får skjerpe seg om dei vil ha meg som kunde.
Helt hjem betyr helt hjem, ikkje en halvtime i bil for å hente i en butikk.
Ingen premie for å tippe innholdet.
Bergen viste seg fram frå en bedre side.
En hyggelig kar her på HFS svarte på min ø.kjøpt annonse
Rolig søndag, middag hos far i kjellerleiligheten seinare.
Det snurres Pink Floyd på tape og i et annet rom snurrer humminguru plater
Ha en fin søndag HFS.
Forsending fra Amazon uk, Children of the future og Sailor av Steve Miller Band og Bowies Legacy som underlig nok ikkje var her fra før.
Sailor finns i samlingen fra før men på tracket Song for our ancestors er det irriterende mye knitring.
Mekker en skikkelig fiskegrateng til kvelden så kan de adelige bare kose seg med kjøttdeig og lefse.
Legger ved to album anbefalinger fra dagens slipp. en fin fredag ønskes
Den eine er overlegen på vaskeresultat, den andre vinner på brukervennlighet.
Har lagt merke til at nye 180 grams plater har label som ikkje liker 1 til 7 blandingen, HG roterer såpass fort at det er vanskelig å unngå væske på label.
Nå blir nye plater vasket i den tradisjonelle og gamle i HG.
Fekk en pakke fra norsk avsender på Discogs, var litt skeptisk når eg kjøpte pga han hadde flere eksemplar med forskjellig gradering.
Lett å få feil eksemplar når selger har tusenvis av plater tilsalgs, fikk enda dårligere magefølelse når eg såg mail adressa på paypal.
Det eg fikk var kjempe fine cover med utrulig møkkete plater inni og det stinka gammel sur røyk, humminguru klarte ikkje å få det reint.
En omgang med den andre UL vaskeren gjorde platene spillbare men røyklukta går ikkje vekk
Graderinga var spot on på cover men platene var sånn bobbob, shit happens og en nøytral feedback sendt.
Luxman får seg litt spilletid.
Elektronikken fungerer som den skal etter service, livlig forsterker med plenty av krefter men den går muligens på børsen.