Har faktisk aldri hatt noe trøbbel med sending av hi-fi i posten i det hele tatt.
Noen førsteinntrykk fra et oppsett der høyttalerplassering ikke er jobbet med ennå. Skal få det på stell i løpet av våren.
- Fjernkontrollen er langt mer massiv og virker mer solid enn Wadia-kontrollen. Men kunne kanskje vært litt mer naturlig bygd opp i orhold til basisfunksjonene, må lete litt etter tastene. Ikke så greit for en som har vært vant med 10 taster å plutselig få 40 stk

- Ok design, pent nøytral om man kan si det slik. Passer meg ypperlig.
- Displayet er litt i Wadia 830, blå liten skrift. Litt smått på avstand.
- Gode betjeningstaster på selve spilleren.
- Skuffen virker litt simpel og er litt raskere enn Tandbergen, men ikke av de raskeste.
- Spilleren virker solid utenpå, har ikke skrudd av toppen ennå.
- Litt lang oppstartstid kanskje, men det er jo en kombispiller og DVD-spillere er jo generelt litt tregere. I hvert fall de spillerne jeg har erfaring med.
- Litt standard DVD-drev støy under oppstart, men har ikke merket noe under avspilling, heller ikke mellom spor.
- Gode faste kontakter
- Lyden virker å være like åpen, stor og luftig som Wadiaen, det er et kjempepluss i min bok og noe jeg er ytterst lite villig til å gi slipp på.
- Den har absolutt ikke det samme bassfundamentet som W830, men det passer meg med mitt system og rommet som nå er i bruk. Tror jeg hadde savnet det hadde jeg benyttet en annen del av stua med større areal og langt større takhøyde, men vet ikke da jeg ikke har hatt stereoen andre steder. Nå tror jeg uansett det er til det beste.
- Det sies at den er detaljrik og oppløst. Merket ikke noe galt, men har ikke testet så mye ennå. Merket ikke noen spesiell forskjell fra W830 ved første lytt. Fikk noe tilbakemelding ved sammenligningen hos Mbare litt tilbake i tid om at W830 var litt spiss i toppen uten at dette har vært et problem med mitt ganske mørke oppsett. Men jeg kan være enig i konklusjonen da spilleren sto i Mbares daværende oppsett.
- Bildedelen er ikke utprøvd ennå.
Alt i alt tror jeg at jeg har fått en solid spiller som holder et generelt høyt nivå. Et første økt vil jeg si den er i samme klasse som W830, men litt annerledes. Tror dette blir bra på sikt. Må bli bedre kjent med spilleren.